Capitolul 14

275 17 2
                                    

Oh My God! Raymond!!!! N.am mai vorbit cu el din liceu!!! Era topit dupa mine si cu el am...facut.o prima data... Am simtit o respiratie fina pe gatul meu si m.am intos, vazandu.l pe Harry care citea scrisoarea peste umarul meu.  Nu am nimic sa.i ascund, ba din contra, chiar am sa.i si povestesc despre Ray! Si nu numai lui, ci la toti.

    -Ăăăm....si cine.i Raymond asta? intreba Harry, strambandu.se.

    -Mda...Stai jos,dragule,am sa va spun la toti.

   Dupa ce s.au asezat si s.au mai foit cateva secunde,am zis:

  -Raymond,zis si Ray e un fost coleg din generala pana in liceu. Am fost prieteni foarte buni pana in clasa a zecea..cand lucrurile au devenit mai serioase...Am fost impreuna cu el pana in clasa a 12 a cand fiecare a plecat pe propriul sau drum in viata. El a plecat in Canada la facultate,iar eu am ramas aici cu Ally. Si tot cu el....(inspir greu si oftez) am facut.o prima data...

 -Ai facut.o????Si eu care credeam ca esti vir...(observa ca m.am dat un pas inapoi la explozia lui) Nu mai conteaza...Iarta.ma,iubire! Doar ca tin asa mult la tine si acum apare tipul asta Rayzon si ne strica cheful de viata...spuse Harry,asezandu.se inapoi pe canapea,intre Liam si Niall.

 Chicotesc si ma asez in bratele lui.

  -E Raymond,nu Rayzon apropo.am zis,dandu.i un pupic pe obraz.

 -Whoa! Raymond e in oras?? Doamne,trebuie sa.l intalnesc!!spune Ally dupa ce citeste si ea scrisoarea pe care am abandonat.o pe masa.

 -Serios,Ally? Inca iti mai place de Ray??intreb,facand o fata indignata.

-Daca inca mai arata ca pe vremuri,CLAAR!!! Numai cand ma gandesc la el deja...hmm,imi iaginez chestii "nepotrivite"....

-ALLY!!spun eu si incepem toti sa radem.

-Mie  ni se pare ca ati uitat ceva!!zice Niall,ridicandu.se de pe fotoliu.

-Sa  ghicesc....Mancarea??a zis Ally,surprinzandu.ne pe toti.

-Hei,nu radeti!! Mancarea nu e o gluma!! E foarte serios,prieteni!!mai adauga Niall si apoi pleaca enervat in bucatarie.

-Ok,cred ca oficial Niall e preferatul meu!chicoteste Ally si merge dupa el,ca sa comande la Nando's.

-Auch! zic ceilalti,uitandu.se dupa ea.

Din bucatarie i.am auzit pe Ally si Niall certandu.se prosteste. Ally vroia pizza si Niall vroia de la Nando's. Au venit imbufnati in sufragerie.

  -Mana sus cine vrea pizza! zice Ally privindu.ne amenintator.

-Si mana jos cine vrea Nando's!! adauga si Niall imediat.

Ca sa.i buimacim am ridicat toti doua maini in sus. 

 -Stati!! Nu va miscati!! Merg sa aduc aparatul foto,trebuie sa va vedeti fetele!!!! rad,in timp ce urc scarile.

-Daa,Alison! Foarte amuzant!! Haide,Ally! Mi.a venit o idee! Tu comanzi Pizza,iar eu sun la Nando's! Asa toti sunt impacati!! spune Niall si ii face semn lui Ally sa.l urmeze in bucatrie.

 

"PERSPECTIVA LUI ALLY"

 Alison are dreptate! Nu.s chiar asa rai cum ii credeam! Mai ales Niall!! E asa amuzant,iar acum ca sunt insarcinata,avem si un hobby comun:MANCATUL! Inca sunt suparata pe Zayn,dar mi.a mai trecut...Acum pot sa stau intr.o incapere cu el si sa nu imi vina sa.l lovesc cu ceva! Si mai si vorbim din cand in cand!! Abia astept ziua de maine....Am sa.l revad pe Ray!! Mereu m.a respins pentru ca eram,citez: "prea mica pentru el",dar niciodata nu m.am dat batuta! Cred ca inca mai simt ceva pentru el...sau poate e doar o mancarime..nu sunt sigura! Insa de un lucru sunt sigura:abia astpt sa.l vad si...

 -A VENIT MANCAREAAA!!!!!!!!!urla Niall,intrerupandu.mi gandurile.

Toti ne.am adunat la masa si am deschis pofticioasa cutia mare de Pizza. Niall infuleca deja si cutia de la Nando's in timp ce noi,ceilalti,normalii abia muscasem odata dintr.o felie.

*peste o ora*

-Niall!!! Aia era felia MEA de pizza!! Tu ti.ai mancat deja portia!!! sptriga Alison,dandu.i lui Niall peste mana.

Am ras asa bine in seara asta!!! Baietii astia sunt chiar de treaba si incredibil de amuzanti!!! Era deja ora 11 noaptea si noi ne bateam cu Niall pe ultima felie de Pizza. Daca toate mesele zilei vor fi asa...GOD,IMI IUBESC VIATA!!

*PERSPECTIVA LUI ALISON*

I.am lasat pe Ally si baietii sa se uite la un film horror si m.am dus sus. Eram moarta de obosita si mi se inchideau ochii. Am ajuns in camera mea,trantindu.ma in pat. Imediat dupa mine,l.am simtit pe Harry care se aseza langa mine spotindu.mi la ureche:"Noapte buna".

Our Complicated Life |.A.G.|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum