Hey muffins!! :* Sunt la scoala si am religie :D In sfârsit mi.am facut niste timp sa scriu! Probabil o sa fie un capitol mai scurt si ciudat pt ca nu ma pot concentra :)))) colegul meu canta Inevitabil Va Fi Bine langa mine :)))))
"Mama statea calma pe canapea....PREA calma! Ne.am apropiat de ea, dar in acel moment arata ca un gheizer care era gata sa explodeze!
-PE TOTI CARTOFII DIN PIVNITA, CE DUMNEZEII MEI A FOST IN CAPUL VOSTRU SA FACETI O TAMPENIE CA ASTA?????
-Mama, eu....
-Da, tu, Alison!! Esti majoră, trebuia sa ai grija de Ally nu sa o lasi sa fie batjocorită de 5 huligani!! Băietii aia erau asa beti incat daca le dadeai cu o tigaie in cap, nu o vedeau! Puteau sa o violeze...ALISON, MA ASCULTI? ??
-Da,mamă....
Am auzit un suspin din spatele meu si m.am intors instinctiv. Ally se sprijinea pe bufetul din bucătărie si se chinuia sa planga in liniste ca sa nu o auzim, dar plangea asa tare, incat i.a scapat un suspin. Si.a ridicat timidă capul sa vada de ce am tacut amândouă asa brusc. Cand a observat ca o privim, nu s.a mai putut abtine si a inceput sa urle su sa suspine asa de tare incat fata i s.a înroșit, ochii i s.au marit si pupilele i s.au dilatat puternic. Am alergat către ea si am strans.o puternic in brate si simțind cum in colturile ochilor isi fac aparitia lacrimile mele si sufletul mi se zdruncina simtind durerea surorii mele.
*peste doua ore*
-Te simti mai bine, draga mea? intreba mama, asezandu.se langa noi pe canapea. Eu inca o tineam protectiva cu capul pe pieptul meu, sarutandu.i ocazional varful capului. Nu întelegeam de ce a avut această criza de plans timp de doua ore, dar simteam ca nu era inca momentul potrivit ca sa o intreb. O simteam cum tremura in bratele mele si începusem sa cred ca ceva cu adevărat rau i se întâmplase in noaptea asta. Era deja ora 4 noaptea, iar Ally adormise in bratele mele. Arata asa inocenta si micuta....Mama se duse in dormitorul ei, lasandu.ma sa am grija de Ally. Mi.am etalat fortele ridicand.o pe Ally de pe canapea si urcand scarile pana in camera ei. Am pus.o cu grijă pe pat si am acoperit.o cu o patura călduroasă. Am stins lumina si aruncând o ultima privire catre surioara mea, am plecat la culcare.
CITEȘTI
Our Complicated Life |.A.G.|
FanfictionAlison este cel mai mare hater al trupei One Direction! Dar datorita surorii ei, Ally, surorile ajung la concertul lor unde se va întâmpla un lucru care le va schimba viata....la toti,pentru totdeauna.