Capitolul 23

187 19 1
                                    

*perspectiva lui Alicer*

 Mi.am simtit gura astupata de o mana mare si puternica si inca o mana am simtit in jurul taliei mele,tragandu.ma afara din camera unde erau Alison si Harry. Nu puteam vedea cine m.a "rapit" pentru ca ma tinea cu spatele la el,dar curand am ajuns in alta camera unde am fost eliberata. M.am dezechilibrat putin cand mi.a dat drumul si daca nu ma prindea "rapitorul" probabil cadeam ca o placinta pe podea. M.a asezat grijuliu pe pat si in sfarsit puteam sa.i vad fata,era...Liam? De ce m.ar "rapi" Liam?

  -Hey,Barbie. Ce mai faci? zice si isi baga mainile in buzunarele blugilor.

 -Ma cheama Alicer! Si vreau sa dispari din fata mea! zic si incerc sa ies din camera,dar isi pune mana ca o bariera in fata usii,blocandu.mi calea.

-Unde crezi ca mergi,Barbie?

-Cat mai departe de tine!! Acum da.ti mana.

  Dar in loc sa ma lase sa trec isi incolaceste mana in jurul taliei mele subtiri,fetele noastre fiind acum la doar cativa centimetri distanta. Mainile mele erau pe pieptul lui tare si musculor,iar ale lui erau asezate protectiv in jurul spatelui meu. M.am mai relaxat putin si mi.am zis "De ce nu?",asa ca mi.am dus mainile in jurul gatului sau si mi.am lipit fruntea de a lui. Nasurile noastre se atingeau usor si nu am mai rezistat tentatiei. Mi.am apasat buzele peste ale lui unindu.ne intr.un sarut lung si placut. Liam mi.a luat fata in maini si am continuat sarutul,care a devenit acum nebunesc. Cand am auzit usa deschizandu.se,eram pe pat,sub Liam cu picioarele incolacite in jurul abdomenului lui. Ne.am ridicat amandoi speriati din pat dand cu ochii de Harry.

 -Hey Liam, ai vazut.o pe-....Alicer. zice Harry cand realizeaza ce se intampla. M.am ridicat din pat si m.am indrptat spre Harry.

-Te rog,nu.i spune lui Alison! Te implor,o sa se supere!

-Sa nu.i spun?! Urasc sa o mint,Alicer! Da.mi un motiv intemeiat ca sa nu.i spun!

-Eu...uf,la dracu Harry,sunt sora ta!!! 

Harry ramane o secunda blocat,dar isi revine si incepe sa rada.

-Ce.i asa amuzant,pudel?!

-Tu...ppffhahaha,sora mea!!!?? reuseste Harry sa zica printre rasete.

-Mda,si ma rog totusi de ce razi?!

-Am doar o sora si aia e Gemma,si un frate,Raymond! Tu nici nu semeni cu mine! zice devenind dintr.o data serios,un val de tristete traversandu.i fata,dar disparand la fel de repede cum a aparut.

-Mda...cam era o gluma, ma bucur ca ai ras! zic,amintindu.mi de apelul necunoscut si incercand sa.mi provoc un ras fals.

-Doamne,am ras pentru ca tu chiar te asteptai sa cred!!! Oricum sa nu mai faci glume deastea,bine?

-Umm,sigur....Deci cum spuneam,te implor nu.i zice lui Alison,te rog!

-Hmm,bine,dar imi ramai datoare!

-S.a facut! Mersi,Harry.

-Mda...Si apropo sunt aici pentru ca Alison m.a trimis sa te caut asa ca hai jos! zice Harry si iese.

M.am uitat la Liam si i.am zambit strengaresc,iesind dupa Harry. Cred ca am un nou "prietenas"

Cand am ajuns jos,Alison m.a imbratisat si mi.a zis:

 -Alicer,de ce nu mi.ai spus ca esti insarcinata? Felicitari!!

Ma uitam socata la ea,dar Harry trece pe langa mine,imi face cu ochiul si imi sopteste: "Te.am scapat de datorie,descurca.te cu asta!"  OOOH,JUR CA IL OMOR!!!!

Our Complicated Life |.A.G.|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum