Am simtit doua maini ridicându.ma de pe scaunul pe care adormisem. Mi.am intors usor privirea si am vazut ca era Harry. M.a lasat usor pe pat, acoperindu.ma. Mi.a dat un pupic pe frunte si a iesit din camera.
*dimineața la ora 7*
M.am trezit transpirata, rasufland greu. Si atunci imi amintesc totul! Am avut un cosmar oribil!! Am visat ca Ray era un criminal in serie si i.a omorât pe toti baietii din casa si pe Ally ca sa ma aiba pe mine, dar cand l.am refuzat si am vrut sa fug de el, m.a înjunghiat in gat cu o furculița. Si apoi m.am trezit....DOAMNE, a fost oribil!! Ma dau jos din pat, merg la oglinda su ma privesc cateva secunde.
-La multi ani mie...spun si ma îndrept spre dulap ca sa ma îmbrac. Mi.am tras la nimereală un hanorac larg gri si o pereche de colanti negri,apoi mi.am prins parul ondulat intr.un coc stramb. Am coborat si m.am dus in bucătărie, dar am iesit cand am realizat ca nu mi.e foame. Se pare ca nimeni nu s.a trezit inca....
-Buna dimineata!! spune Liam, zâmbind din capul scărilor.
-Neața...spun si ma îndrept spre sufragerie.
Liam coboară scările si se asează langa mine.
-Ghici ce zi e azi!!
-Hm..ziua testoasei tale, Mirine?? zic strambandu.ma.
-Wow! Ai o memorie foarte buna!! Mirine împlineste azi 3 ani, deci deseara o sa fie cea mai mare petrecere data vreodata!! spune Liam entuziasmat.
Pff..bine ca pot sa.si amintească de ziua unei amarate de testoase, dar de a mea nu!! Am auzit pe hol voci care cantau "La multi ani" si l.am vazut pe Louis inaintand in sufragerie cu Mirine in mana. Doamne, nu pot sa cred...Toti cântau si Louis o salta pe saraca Mirine in sus si in jos in palma. Harry mi.a facut semn sa ma ridic si sa cant si eu. Da sigur....Dar apoi l.am vazut pe Liam privindu.ma dezamăgit si am cedat. Ma întrebam cum de nu au trezit.o si pe Ally, dar am vazut.o cu Niall in spatele lui Louis, Harry si Liam si am pufnit. Chiar nu imi venea sa cred! Baietii..mda sa zicem ca au fi putut uita, dar Ally?! E sora mea, cat de bleaga poate fii??!! Adica, eu nu as uita niciodata de ziua ei...dar asta e...oricum nu e prima data cand lumea uita de mine, asa ca..ce mai contează!!?
*suna soneria*
Deschid usa si vad un baiat care tinea o cutie mare si frumos ornată.
-Aici locuieste Mirine Payn? Tortul acesta este pentru ea! spune baiatul dandu.mi tortul.
-Mda...sa zicem..Cat costa?
-O, nimic! Domnisoara Payn a achitat deja plata. Multumim ca ati cumparat de la noi! zice băiatul si plecă
"Domnisoara Payn"??!! Săracul baiat....nu stia ca e vorba despre o testoasa! Pai, la cat de sofisticat o îngrijeste Liam si eu as zice ca e o persoana!! M.am dus si am lasat tortul pe masa din bucătărie si m.am asezat pe un scaun, strigându.i pe baieti. Acestia au intrat, punând pe masa un patut mic cu baldachin in care stătea micuta Mirine. Asta.i prea de tot!! M.am săturat!
-Stiti ceva?! Nu pot sa cred ca vou chiar ati uitat ce e cu adevarat importanta azi! Sunteti asa nesuferiti, VA URĂSC!! strig si ies val-vartej din bucătărie, fugind in camera mea. M.am asigurat ca am trantit usa suficient de tare incat sa o auda si ei. Mi.am simtit obrajii înfierbântati si lacrimile au inceput sa cada una dupa alta. M.am trântit sprijinita cu spatele de perete, mi.am strans picioarele la piept si am inceput sa plâng cat de tare pot. Dar nu doar pentru ziua de azi. Ci pentru toate lucrurile care m.au dărâmat, dar am refuzat sa plang. Chiar eu am spus.o: "Trebuie sa.ti lasi sentimentele sa se dezlănțuie" chiar daca doare ca naiba!
*perspectiva lui Ally*
-Baieti, haideti, ganditi.va!! Ce e azi?! Nu are cum sa fie ziua ei, e abia in 20 martie!spun eu si privesc încurcată
-Ăăă.. Aly, AZI e 20 martie...zice Louis si atunci imi dau o palma peste fata.
Cum am putut uita???!!!!! Sunt o sora oribila, trebuie sa vorbesc cu ea!
-Alison, deschide usa!!! Imi pare asa rau, nu stiu cum am putut uita!! Te rog, deschide!!!! strig la usa ei, încercând sa o deschid, ar degeaba.
Din camera de auzeau clar suspine si stiam ca plângea si ea cand plange isi baga castile in urechi si da muzica la maxim, deci si daca acun face la fel,nu o ne auda niciodata... pff grozav! acum va trebui sa spargem usa....
*perspectiva lui Alison*
Ii auzeam. Pe toti. Cum striga si bat in usa mea ca disperatii. O meritau! N.aveau decat sa spargă si usa ca tot nu ma puteau face sa vorbesc cu ei! Imi simt telefonul vibrand si ma uit sa vad cine e: Mama. Stai putin!!!! MAMA??!!
-Ă...Alo? am spus putin nesigură la ce sa ma astept.
-Alo! Alison? Buna, scumpo! I.am rugat pe cej de aici sa.mi dea telefonul inapoi ca sa te pot suna. Am vrut doar sa.ti spun un călduros LA MULTI ANI si ca te iubesc mult! Poate vi sa ma vizitezi azi! Pai...Asta e tot...trebuie sa inchid, mi s.a scurs timpul! Paaa!!
Si inainte sa mai pot spune ceva....a închis! Nu.mi venea sa cred....pana si mama si.a adus aminte! Si abia acum realizez ce mult imi lipsea! Clar o sa.i fac i vizitez azi! Sper ca "minunata mea familie" sa nu stea toata ziua in fata usii...
Hey, muffs!! Stiu ca e cam scurt, dar nu prea am timp sa scriu! Maine am o testare nationala deci urati.mi succes! !! Va pwp dulce ca o briosica! ! BYEE! ♥♥
CITEȘTI
Our Complicated Life |.A.G.|
FanfictionAlison este cel mai mare hater al trupei One Direction! Dar datorita surorii ei, Ally, surorile ajung la concertul lor unde se va întâmpla un lucru care le va schimba viata....la toti,pentru totdeauna.