Güneşim Beni Tanımıyor

263 16 1
                                    


Bu gece,
Tam da bu gece...
Soyumun nesiller boyunca asırlardır aradığı...
bütün ömrünü, hayatını peşinde geçirdiği totemimi, tutkumu buldum...
O şimdi benim ellerimde, benim gözlerimde, benim göğsümde, uçuk hayallerimin sıcak derinliğinde ruhumda, kalbimin gizli evinde. Benim yanımda, benim dilimde, sesimin yankısında, bakışlarımın kıvılcımında. Parmaklarımın arasında, kalemimin ucunda, sözümün güzel perdelerinde. Her duygumun ardında, gözümün gezdiği her girinti çıkıntıda, beyin hücrelerimin her birinde. Yalnızlığımda, kalabalığımda, gecelerimin söyleşme dolu tenhasında.
Hayatımın her anında, her nefes alışımda, her gülümseyişimde, her kaş çatışımda, suskunluğumun her müphemliğinde, konuşmamın her görüntüsünde. Eteğimde, yakamda, boğazımda, derimin altında, göz kapaklarımın altında, gözümün görüntüsünde, vücudumun sıcaklığında, derin nefesimde, kokumda, bedenimin ağırlığında, ruhumun tedirginliğimde. Saniyelerimde, dakikalarımda, saatlerimde, günlerimde, gecelerimde, haftalarımda, aylarımda, yıllarımda, gençliğimde, her şeyimin her yerinde.
Olgunluğumda, yaşlılığımda, sağlığımda ,hastalığımda, mutluluğumda, hüznümde, ümidimde, ümitsizliğimde, şükrümde, şikayetimde, hayatımda, ölümümde. Her yerde o... Her yerde!
Her ezgiye, her saza, her arp nağmesine kulak verişim, ondan bir ses duyma ümidiyledir. Baktığım her renkte, benim renkli mucizelerimi hatırlatacak rengi arıyorum. Duyduğum her sözde, onunla söyleşmemin sırrını barındıran güzel kelimeler arıyorum. Okuduğum her öyküde, dinlediğim her masalda, benimle onun öyküsüne benzeyen şeyin arzusundayım. Kokladığım her güzel kokuda, onun büyülü hatırasının kokusunu almayı umuyorum...

Kayıp Şehir (Bajarê Wenda)...Kayıp Bir Şehrin Hikayesi  (Çîroka Bajarekî Wenda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin