Můžeš mi namasírovat záda

2.5K 223 10
                                    

„Tony, moc díky, tvoje ukázka mi fakt pomohla," nadšeně sděloval Loki Tonymu další vývoj ve vztahu s kolegyní.

„Hmm," zabručel Tony unaveně.
Kecy o té pipině jsou to poslední, co bych teď chtěl poslouchat. Jsem příjemně unavený, mám žízeň a chce se mi sedět a na nic nemyslet. Jen koukat na stěnu přede mnou a mít v hlavě prázdno.

„Líbá přímo skvěle. Už se těším, až ji zase uvidím," zasněně povídal a přisedl si k Tonymu na pohovku. Ten jen zamžoural na jeho nadšený úsměv, překonal sám sebe, aby se netvářil kysele a uvelebil se pohodlněji. „Krásně voní. Vůbec je celá taková pěkná, čistá, měkká a voňavá," pokračoval ve svém líčení.

No paráda. Jako plyšový medvídek, ušklíbl se v duchu.

„Děje se něco?" zeptal se, když Tony jen dlouze vzdychnul a jinak nereagoval. „Něco jsem provedl?" Nervózně si poposedl. „Nemluvíš se mnou?"

Neochotně zaostřil na druhého muže, propletl prsty a protáhl se, až mu zakřupalo v kloubech.
„Před chvílí jsem se vrátil z mise. Bylo to celkem náročné. Jsem úplně vyčerpaný, dva dny jsem nespal. A brzy ráno odlétám na firemní kongres do Evropy." Dal si ruku před ústa a dlouze zívnul. „Řekneš mi to jindy." Unaveně se zvedl z pohovky a zamířil do své ložnice.

„Samozřejmě. Omlouvám se." Skousl si spodní ret a zastrčil pramen vlasů za ucho. Tony si všiml, že to dělal pokaždé, když byl nervózní. „Nechceš přinést čaj nebo něco?"

„Můžeš mi namasírovat záda," uštěpačně zahlásil mezi dveřmi a pak je za sebou zavřel.

Sedl si na postel. Ve skutečnosti nebyl tak unavený. Jen na něj neměl náladu. Tedy, opravil se, nemám náladu na poslouchání řečí o nějaké pitomé agentce. Musím zjistit, která to je. Kdybych měl zítra volno, tak bych si ji prověřil. Jenže to bude muset počkat, z Evropy nic nezjistím. A vrátím se až za dva týdny. Chci vědět, kdo to je. Která ho takhle zblbla.

Tony byl už týden podrážděný. Od té doby, kdy Lokimu ukazoval polibek a málem se neudržel a vrhnul se po něm. Musel zbaběle utéct. Složil se tehdy na zem hned za dveřmi a rychle si ho vyhonil, kousaje se do kloubů levé ruky, aby nevydal jediný zvuk. Měl pocit, že jinak praskne z přemíry dojmů. Žádané uvolnění mu to však nepřineslo. Byl naštvaný sám na sebe, že ucukl a polibek nedokončil. Byl přesvědčený, že i když Loki ztratil paměť, tak přitažlivost jednotlivých pohlaví se mu nezměnila. Zároveň však nechápal, proč na něj tak moc působí. Nikdy s mužem nic neměl. Vždy spal pouze se ženami.

Čím víc nad tím přemýšlel, tím víc se do toho zamotával a nevěděl, co vlastně dělat. Věděl, že ho Loki přitahuje, ač si to nedokázal vysvětlit a na tu ženskou žárlil.

Ale co s tím? Vyspat se s ním a pak dělat, že se nic nestalo? Dokázal bych to vůbec dovést do konce?

Jak Lokimu řekl kdysi, on byl jediný muž v jeho posteli. To se nezměnilo. Znal spoustu fíglů, jak sbalit ženu a dostat se jí mezi nohy. To, že se vedle něj ráno neprobudila a čekal na ni taxík, bylo pro Tonyho běžná rutina.

Ale Loki u mě bydlí a ještě dlouho zřejmě bude. Nemůžu mu jen tak zavolat taxík a poslat ho pryč.

Tony zavrčel a svlékl se do naha. Lehnul si na záda do postele a přikryl se sotva k bokům. Uvažoval dál.

Kdybych se s ním skutečně vyspal, chtěl bych to znovu? Chtěl bych vztah? A hlavně, měl by vůbec Loki zájem? Teď asi ne, ušklíbl se, teď je zakoukaný do té ženské.

Ztráta paměti ✔ (Ironfrost Czech) - DOKONČENO - probíhá úpravaKde žijí příběhy. Začni objevovat