& "Biz yakın arkadaş değil miyiz?" &

1.3K 100 117
                                    


Umarım beğenirsiniz ;-; İyi okumalar~



Youngjae sabah nedenini bilmediği şekilde erkenden okula gelmişti. Dün Jaebum'un kalbini kırmış olma ihtimali onu baya üzmüş ve uyuyamamıştı. Bu yüzden sabah erkenden okula gelmeyi uygun görmüştü.

"Sadece şaka yapmak istemiştim.."

Kendi kendine söylenip oflayarak başını sıraya yaslamıştı. Aklına gelenle kafasını kaldırıp saatine baktığında dersin başlamasına on dakika olduğunu gördü. Hemen telefonunu eline alıp Yugyeom ve Bambamle olan ortak gruplarına girdi.

YugJaeBam Whatsapp konuşması;

Youngjae Bambam kişisini gruba ekledi.

Youngjae: pişt

Gelmiyor musunuz?

Yugyeom: hiç istemiyorum

Özellikle sabah sabah o kadının dersini hiç istemiyorum

Youngjae: :/ tek başıma buna katlanamam

GELMENİZ GEREK

GELİN

Yugyeom: :D azcık daha yalvarırsan belki gelirim

Youngjae: şerefsiz..

AMA NOLUR GEL CANIM ARKADAŞIM LÜÜÜÜTFEEN

sınıfta yalnız kalmak nasıldır bilir misin sen?

Daha kötüsü kafeteryada herkesin bana bakıcak olması..

İntihar sebebi

Hadi gel :")

Yugyeom: Tanrım... Paranoyaklığını bırakır mısın?

Ve

:) hayır

Sürün :D

Youngjae Yugyeom kişisini gruptan attı.

Youngjae: defol köpek :(

Gelmezseniz gelmeyin be!

Ben kendi kendime eğlenirim!

~~~~~~~~~~~

Youngjae oflayarak tekrar başını masaya koymuş ve tüm gününün belasız geçmesi için dua etmişti. İlk dersler şansı yaver gitmiş ve hiçbir şekilde sorun yaşamamıştı. Ta ki; Kafeterya kapısının önünde dikilirken ona seslenen Jaebum'u görene dek.

Youngjae öyle dikilip Jaebum'a bakmaya devam ettiğinde tüm herkesin de kendisine baktığına emindi. Ne yapacaklardı ki başka? Okulun havalı çocuğu Im Jaebum neredeyse kimsenin adını bilmediği ezik bir çocuğu yanına çağırıyordu. Pekala, bu fazla acınası oldu. En azından Youngjae çalışkan ve başarılı bir çocuktu. Ve bu şekilde etrafta da tanınıyordu.

Youngjae derin bir nefes aldı. Dün zaten onu üzmüştü şimdi de ondan kaçamazdı. Hem kaçması için bir sebep yoktu. Sonuçta artık arkadaşlardı değil mi? Bu Youngjae'nin çığlık atıp dans etmesini bile sağlayabilirdi. Bu yüzden kaçma düşüncesini bir kenara bırakıp Jaebum ve arkadaşlarının olduğu masaya ilerledi.

FaceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin