& Kawaii Notu &

790 37 12
                                    

Eveeet! Şimdi nerden başlasam ne desem bilmiyorum ama bu fici okuyan herkese teşekkür ediyorum! Bu benim ilk ficimdi. Yazmaya tereddüt ederek başlamıştım ve açıkçası final vereceğimi düşünmemiştim. Ancak, her şey gibi bunun da bitmesi gerekiyordu:,) Umarım okuduğunuz süre zarfında beğenmişsinizdir!

Yorumlarınızın beni ne kadar mutlu ettiğini belirtmek istiyorum. İyi ya da kötü her yorum benim için değerliydi ve açıkçası kötü bir yorumla karşılaşmadım. Face'i bu kadar beğendiğiniz ve takip ettiğiniz için teşekkür ediyorum hepinize:* Face ilk hikayemdi ama son hikayem olmayacağını söyleyebilirim. İyi ya da kötü yazıyor olabilirim. Her ne olursa olsun, içimdeki yazma hevesi sönmedikten sonra beni yazarken göreceksiniz!

Ama bundan sonra Teenager da biterse kendi hesabıma geçmeyi planlıyorum. Bundan sonra yazacağım çoğu hikayeyi orada paylaşacağım. Bu yüzden, eğer diğer hikayelerimi de okumak isterseniz kawaiiotakupie hesabını takip etmeyi unutmayın!

Tüm Face bölümleri boyunca bana destek olan herkese teşekkür ediyor ve diğer çalışmalarımda görüşmek üzere diyorum!!!

Bu arada YugBam çiftinde hepimiz hayal kırıklığına uğramışızdır. Ancak, benim asıl Shipim Jackbam. Bu yüzden onları yazarken ne kadar mutlu olsam da bir şekilde böyle son aklımda vardı. Jackbam olarak bitirmedim çünkü bu biraz fazla klişe kaçardı ve Jackson'ın karakteri bu ficte erkeklerden gerçekten hoşlanmıyor ama devamını nasıl düşünmek isterseniz o sizin hayal gücünüze kalmış bir şey. Her neyse, bu da ayrı bir not. Öpüldünüz~ :* sizleri seviyorum~~

- Kawaii (benim yazdığımı biliyorsunuz ama Kawaii yazması çok tatlı PELDPEĞDŞEŞS))

FaceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin