& "Seni öpebilir miyim?" &

1.4K 108 149
                                    

Umarım beğenirsiniz~ İyi okumalar ♡


Yugyeom bu günkü olaydan sonra kendisini kötü hissediyordu. Sırf sabah sıkıldığı için Jungkook'u çağırmış ve biraz eğlenirler diye düşünmüştü. Ancak Bambam'in evine gelmesini beklemiyordu. İlk başta heyecanlanmıştı. Tanrı aşkına kim aşık olduğu insanı görünce heyecanlanmazdı ki? Ama gününün böyle biteceğini bilse aceleci davranmazdı. Hala aklı almıyordu. Bambam nasıl olurda kendisinin Jacksondan hoşlandığını düşünürdü? Gerçekten aptal olmalıydı. Derin bir nefes alıp uzandığı yatağında doğrulup hala oyun oynayan Jungkook'a baktı.

"Sen de siktir git be. Bilgisayarımı çürüttün."

"Çok beklersin. Hem sen git depresyona falan gir uğraşma benimle."

"Canım arkadaşım ya~ Nasıl da düşünür beni(!) Bari gitmiyorsun benimle ilgilen."

"Niye? bebek misin sen? "

"Oğlum moralim bozuk. Ne biçim arkadaşsın lan sen?"

"Of bir oyun oynatmadın lan. Ne var? Ne oldu?"

"Bambam.."

"Anladım aşıksın. Biliyorum, çok seviyorsun. Tamam, seni en yakın arkadaştan öte görmüyor diye moralin bozuk. Evet, demin kavga ettiğiniz için üzgünsün ama yeter be. Sürekli ağlayıp duruyorsun bebek gibi."

"Oğlum sen geçen Jimin bir kızla çıkmaya başlamış dedikodusunu duyduğunda iki gün evden çıkmayıp ağlamış insansın. Bana mı bebek diyorsun?"

"Konumuz bu mu? Hayır tabiki değil. Hem biliyordum Jimin'im öyle bir şey yapmaz."

"Evet,doğru. Arkasından küfürler eden bendim değil mi?"

"Sen kendine bak. Bambam gitti 'Jacksonla mı çıkıyorsun?' Dedi. Oğlum bir malı seviyorsun haberin yok."

"He seninki çok zeki zaten. Aklı fikri karı kızda."

"Seninkinin de aklı Jacksonda. Bence çok konuşma derim."

"Bir kere de altta kal sadece bir kere."

"Altta kalmak tarzım değil. Anladın sen."

Jungkook göz kırptığında Yugyeom göz devirmişti. Hala aklı Bambam ile olan konuşmalarındaydı. Fazlasıyla sinirlenmişti ancak şimdi Bambam'in nasıl olduğunu merak etmeden duramıyordu. Aptal bir aşık olduğu için kendinden nefret etti.

"Her neyse, ben artık gideyim. Yarın görüşürüz."

"Görüşürüz."

Yugyeom, Jungkook çıktıktan sonra arkasından mırıldanmış ve tekrar yatakta uzanmaya devam etmişti. Bambam ile aralarının böyle olmasını sevmiyordu ama bu sefer kendisi haklıydı ve geri adım atmayacaktı. Eğer aşkı buna müsade ederse.

~~~~~•~~~~~•~~~~~•~~~~~•~~~~~•~~~~~•~~~~~•~~~~~•

"Bak... Son kez anlatıyorum. Tamam mı?"

"Peki sevgilim. Anlat dinliyorum."

Son ders olan matematik dersindelerdi ve Mark, kendisine bilmem kaç defadır anlattığı matematik sorusunu tekrar anlatmaya çalışan Jinyoung'u izliyordu. Eğer o bu kadar tatlı bir şekilde anlatmaya devam ederse kesinlikle onu izlemekten başka bir şey yapmayacağı kesindi.

"Mark."

"Mark?"

"Mark!"

FaceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin