& Rol Çalanları Biz Burda Sevmeyiz &

1.2K 84 169
                                    



"Bizi takip etmeyi bırakacak mısınız?"

Youngjae, okul çıkışında anlaştıkları gibi Jaebum ile buluşmuş ve evine doğru ilerlemeye başlamıştı. Gayet sessiz geçen yol sırasında Youngjae huzursuz olmuş ve izlendiğini hissetmişti ki, arkasını dönüp baktığında biricik(!) arkadaşlarını görmüştü. Öncesinde ses etmemiş ancak eve yaklaştıklarında hala peşlerinde olan arkadaşlarına dönüp sormadan edememişti. Bambam, sorusuna karşılık olarak gülmüş ve ona yaklaşıp koluna girmişti.

"Tabiki hayır. Hem tüm şovu kaçıracağımızı mı sandın? Asla olmaz!!"

"Bir gün. Bir gün, Bambam. Tüm bunları sana ödeteceğim."

"Rüyanda."

Bambam, gülmüş ve onun kolundan çıkarak Yugyeom'un yanına geçmişti. Jaebum ise sevgilisinin Bambam'e attığı bakışlara gülmeden edememiş sonrasında ise onun omzuna kolunu atarak kendisine çekmişti.

"Bebeğim,sakin ol."

"Nasıl sakin olayım ya? Görmüyor musun? pislik!"

Jaebum, küçüğü sakinleştirmek adına yanağına bir öpücük kondurmuştu ki işe de yaramıştı. Youngjae, yanaklarının kızarmasına engel olamamıştı. Yine de bunu belli etmemeye çalışarak ilerlemeye devam ediyordu.

"Uuuu~~"

Arkadan gülerek onlara bakan ve garip sesler çıkaran arkadaşları kendisine asla ama asla yardımcı olmuyordu. Bugün bittikten sonra onları nasıl öldüreceğini düşünecekti.

Zor geçen yolun ardından Youngjae sonunda eve geldiği için mutlu bile olamıyordu. Bir kaos bitmiş diğer bir kaos başlıyordu. Derin bir nefes alıp önünde durduğu kapının ziline basarak açılmasını beklemişti.

Kısa bir bekleyişin ardından kapı açıldığında kapıyı üzerindeki yemek önlüğü ile aceleyle Bayan Choi açmış ve hemen gençlere bakmadan mutfağa geri giderek yemeğini kontrol etmişti.

"Damatlarını böyle mi karşılıyor. Gelinin arkadaşından eksi bir puan."

"Bambam susacak mısın ben mi susturayım?"

Jaebum, Bambam'in söylediğine gülerken Youngjae sinirle arkasına dönmüş ve kendisini her daim rezil eden biricik(!) arkadaşına ölümcül bakışlarını göndermişti.

"Hadi artık içeri geçelim. Ben açım!"

Yugyeom söylediğinde Bambam ve diğerleri gülmüştü. Hepsi beraber içeri geçmiş ve ayakkabılarını çıkarıp salona ilerlemeye başlamışlardı.

"Aman tanrım! Yemekler leziz kokuyor Soomin teyze~ karnım guruldamaya başladı bile~"

Bambam, salona geçerken burnuna dolan kokularla dayanamamış ve söylemişti. İçerden bir gülme sesi geldiğinde o da gülmüş ve salondaki koltuklardan birisine kendisini adeta atmıştı. Youngjae ile ortaokuldan beri çok yakın arkadaşlardı. Aileleri ise üniversite arkadaşlarıydı. Bu yüzden tanışmaları ve kaynaşmaları uzun sürmemişti. Yugyeom ile Bambam ise çocukluk arkadaşıydı. Youngjae'nin aralarına geç katılmasının sebebi ailesinin sonradan Seoul'e taşınmasıydı. Bu yüzden Bambam, hiçbir utanma belirtmeden ayaklarını koltuğa yeni yerleşmiş olan sevgilisinin kucağına koyarak uzanmaya başlamıştı. Bu sırada içeriden Bayan Choi'nin eline havlusuna silerek gelmişti.

"Merhaba, çocuklar~ Gününüz nasıldı bakalım?"

"Sizin yemeklerinizin kokusunu aldıktan sonra daha iyisi olamaz~"

Bayan Choi kahkaha atmış ve bakışlarını Jaebum'a çevirip en sıcak gülümsemelerinden birisini vermişti.

"Merhaba~ Sen-"

FaceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin