Yang ketiga ni tak termasuk sebab yang buat ni juri.. Sekadar saja saja untuk membanyakkan cerita. Aku fail dalam nak buat cerita gore ni.. 😅
Aku Zed, angkasawan yang akan berlepas ke angkasawan. Aku berlepas seorang diri. Nak tau kenapa? Sebab semua orang yang aku kenal dah mati.. Atau mungkin semua manusia. Aku tak pasti. Bumi ini telah dikuasai oleh makhluk yang tak diundang hampir 100%
Sedih
And sekarang aku nak cari tempat lain untuk hidup. Dia Angkasa? Tak, aku akan jadi manusia pertama yang akan hidup di planet lain yang mempunyai ciri ciri seperti bumi. Aku akan!!!
Phurhggggggmmmm!!!!
Kapal ku dihentam!!! Ergghh, tak guna!
"Bip bip, manusia dikesan. Di Angkasa. Sedia dihapuskan!" beberapa kapal angkasawan mengelilingi kapal ku.
"JANGAN HARAP!!!" aku menekan punat merah di pemegang tepi dan terus menembak mereka dengan pantas. Kepantasan mereka telah membuat semua serangan ku dielak.
Mereka menyerang kembali dan serangan mereka telah melobangkan kapalku. Ia telah mengakibatkan kebocoran gas
Tak mengalah. Takde cara lain. Tali tali talapia mereka terus melekap ke badan kapal ku mengelakkan aku dari lari. Tak, aku takkn lari. Di kesempatan ini, aku melanggar kapal mereka sehingga berlubang sedikit ditepi, aku terus melompat masuk kedalam kapal mereka yang juga mempunyai auto graviti. Dan mereka semua yang rata ratanya takde yang indah sikit rupanya terkejut melihat ada manusia sesat dalam kapal mereka yang besar ini.
Tanpa menunggu lagi, semua dari mereka aku pancung! Entah kenapa, tiba-tiba aku rasa marah sangat dengan mereka. Dah lah hodoh!!! Merampas!!! Patut mati je!!!
Sesungut mereka yang seperti janggut aku tarik dan putuskan. Darah mereka terperecik ke sekeliling. Yang lain tiba-tiba bertukar rupa dan ada dari mereka seperti lipan gergasi. Kau ingat aku takut!!
"Korang semua dah bunuh orang orang yang aki sayang!! Korang bunuh manusia!!! Hiyarrrrrgghhhhhhhhh!!!!! "
Pedangku terus terusan tenggelam dalam badan mereka yang bersisik. Dan aku menarik kembali pedang ku.. Tiba-tiba belakang badanku digigit sesuatu benda yang besar dan tajam.. Ia mengoyakkan daging belakang ku dek giginya yang runcing. Tak lama, aku ditelan. Sempat dikunyah..Give up!!
Akhir sekali..
"Masuk la kamu kedalam lohong hitam"
Semua elian tu terhapus dek lohong hitam
YOU ARE READING
Scary Challenge
Horrorahli kumpulan pada setiap malam jumaat membuat cerita psiko,creepy,gore,mystery untuk menakutkan sesama sendiri dan kalau anda nak sertai buat cerita seram sila pm kami kalau taknak fikirlah sendiri