Bakgrund

682 12 3
                                    

Varmt välkommen som läsare på min sida ! Jag hoppas få ta dig med på min resa om vad jag tror mig lärt mig om livet och det jag funderar över.  Mitt livs historia börjar bli värre än Borta med vinden,  som snart känns som en novell i förhållande. Hur jag hamnade i den här röran finns det redan en bok om . Den heter den Fria Viljan , en gudomlig komedi, vilket anspelar på Dantes resa i skärselden, helvetet och paradiset. Undertecknad anser sig ha samlat gedigen erfarenhet i skärselden och helvetet, däremot var resan i paradiset extremt kortvarig. Varför är ju den stora frågan? Var det han där nere eller han däruppe som straffade mig? Varför då? Eller var det någon  eller några andra bakom?

Detta sökande efter svar gjorde att hela min världsbild rämnade och jag vaknade upp i en mardröm. Detta blev inledningen till bok nr två, "Inferno" som jag pga skrivandet om hälsa och det som sker runt om i världen och mitt framför våra ögon, inte hunnit skriva klart ännu, men en vacker dag så.. ( den finns för övrigt "under mina verk" att läsa de två kapitel som finns. Där hittar du också den fria Viljan och liter dikter.  Ladda gärna ner appen och tryck på "följ" och lägg till böckerna i er läslista och bibliotek  <3 o ge gärna feedback i kommentarer!  Jag skriver inte för att bli rik o berömd, då hade jag valt fantasy, utan hoppas sprida kunskap samt bearbeta egna erfarenheter o tankar)  

Innan vi dyker djupare in i vart vi kommer ifrån är det dags att studera lite vad historien  lärt oss. I videon ovan  "what if all you ever knew was a lie " som är en mycket bra resumé över vår historia som presenteras i böckerna, kan man lugnt utgå ifrån att de har glömt att berätta vissa detaljer. Ulrich som berättar har lagt ner  fem år på filmen och hela sitt liv på att studera historia. Han säger att det spelar ingen roll VAD du vet och HUR du berättar det, det enda som räknas är VILKA du känner.  "its not WHAT you know, and how you can explain it, but WHO you know that counts."

Det är en sanning som gäller I allra högsta grad även i Sverige. Vårt land har faktiskt den allra högsta andelen av MÄNiskor anslutna i hemliga sällskap (räknat per capita) i hela världen. Dessa hemliga sällskap har funnits sen urminnes tider och styr hela vårt samhälle och värld. De väljer varandra i höga positioner i samhället och bland företagen. De röstar på varandra och de ger varandra avtal i företagsvärlden. Skulle någon bli åtalad för något har de givetvis kontakter i domstolarna. Vet inte ens om det finns domare som inte är med i något hemligt sällskap? Det brukar liksom vara inträdesbiljetten. Så gott som samtliga amerikanska presidenter är valda av dessa, sk "selected" not "elected". Hur de riggat sina val låter jag vara osagt just nu. Men låt oss bara säga att det vid tillfällen funnits röster i urnor INNAN vallokalerna öppnat. Även i Sverige om jag inte minns fel. När man väl genomskådat hur ruttet samhället är förstår man att de har gått över lik för att sälja och dölja sina lögner.

Jag mejlade  Ulrich ovan som gjort den utmärkta filmen, 2011. Den tog honom flera år och eget kapital att göra och jag frågade om han fortfarande var aktiv och om det fanns hopp för mänskligheten?  Han trodde inte det, men hade förtröstan i att om nu allt i bibelns profetior har uppfyllts till sista bokstav i verkligheten, kanske Jesus ändå skulle komma att rädda oss i slutet?  Jag har inte riktigt koll och kläm på det än faktiskt, men undersöker friskt.  Att de Sionistiska dårarna vill skapa ett helvete på jorden så att "Messias" MÅSTE komma känns inte så himla bra faktiskt. Och med tanke på att dessa sägs ha starka kopplingar till Illuminati enligt Ulrich (Frank Jacobs lärjungar) så blir det riktigt otäckt. Men det vi ju redan märkt. Vissa av oss.

Read Matthew 24 in the Bible,  säger Ulrich :  " This could only be applied to events in our time..

" Jag vet inte allt.. men jag vet tillräckligt.. "  säger  han, och jag håller med. Jag  förstod först att läkemedelsindustrin är styrd av maffian, designad för att SKAPA KUNDER och pengar till aktieägarna, inte friska människor. När jag började undersöka det uppdagade sig en hel djurkyrkogård. Det visade sig faktiskt  vara ännu värre än jag någonsin kunna föreställa mig. Detta ligger dem till fördel, INGEN tror att det är möjligt att de kan vara så sjuka.  Välkommen till "The New world Order"  (NWO) styrd av sinnessjuka Satanister varav de flesta också är Sionister.

Boken om Livet Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin