32

325 28 7
                                    

,,Pochop je to jen tyran a ty to moc dobře víš." pokračoval Haru i přes můj nenávistný pohled upřený na jeho osobu.

Jak se vůbec opovažuje o něm takhle mluvit?!

Přešel sem k němu.

Nenávistně sem se mu díval do očí a pak se to stalo.

Místností se ozval zvuk facky až sebou Gou na posteli cukla a Haru skoro spadl na zem.

V klidu se na mě otočil a položil si dlaň na tvář na kterou před malým okamžikem přistála ona facka.

,,Takhle o něm nemluv." řeknu jen ledově a obejdu ho.

Vrátím se k němu a oni mi v tom nezabrání.

Ale nemůžu odejít.

Ne teď.

Gou ví kde je Sousuke a ví kam by mě šli potom s Haruem hledat.

Navíc pochybuju že by se mi nyní povedlo odtud odejít.

Jak znám Gou bude mě mít pod dohledem čtyřiadvacet hodin denně.

I když..

Záleží na tom jestli bude chodit do práce.

Ale co v případě nouze jí oklamu jako minule a zdrhnu oknem.

Jasně oknem.

A skončí to jako minule.

Haru se za mnou rozběhne, políbí mě v ten okamžik se tam objeví Sousuke, Haru skončí s pořezanou rukou, já nápodobně, vrátím se k Sousukemu, tentokrát dostanu trest a tak dále.

To je celkem nepravděpodobný.

Ale musim se k němu nijak dostat.

Ale jak?

Nijaký způsob být musí.

Zvládnu je oklamat a utýct.

Určitě.

U Gou si tím sem jist a u Harua..

Řekněme že se mi v hlavě začíná objevovat nový plán.








jak sem slíbila je tady další kapitola (tento týden druhá) myslím že většina z vás je šťastná, jelikož mám pocit že mi ta moje zatracená lenost přeci jen dovolí vydávat minimálně dvě kapitoly týdně
nevím co mě to popadlo asi nijaká psací nálada jelikož sem tuto část napsala ve stejný den jako tu předchozí což se u mě moc často nestává.. 
navíc má psací nálada spolu s mou myslí se rozhodli že začnou psát něco na RINHARU (Rin x Haru) aktuálně píšu jednu jednorázovku kterou s nejvyšší pravděpodobností vydám do konce měsíce. 

!!! NEUTEČEŠ !!!(neoficiální verze )Kde žijí příběhy. Začni objevovat