3

1.2K 73 0
                                    

,,Ste v pořádku?" ptal se doktor. Jen sem nepatrně kývl.

,,Rine!!!" rozlehl se hlas jedné sestry. Gou. Skoro sem zapoměl že pracuje jako sestra.

Přiběhla ke mě ale jeden z doktorů ji zastavil. ,,G-Gou" zašeptal sem.

Doktor ji pustil a ona se ke mě opět rozběhla. Objala mě.

Zvedl sem ruku a začal ji hladit po zádech. Brečela. Je mi jí líto.

,,Pane Matsuoka . Byl ste v ohrožení života. Ležel ste zde 3 dny. Pan Yamazaki Říkal že vás nalezl v jednom opuštěném domě. Prý vás tam týrali je to pravda?" ptal se doktor.

Co mám dělat? Když jim řeknu pravdu dostanu trest. Když zalžu budu zase v tom pekle.

Kývl sem na důkaz toho že to je pravda. Můj věznitel se usmál.  ,,Rine jestly se něco děje. Prosím řekni mi to."

Nechci aby se Gou trápila. ,,Nic se neděje" řekl sem šeptem.

,,Budeš tady dokud se tvůj stav nezmění k lepšímu." oznámila mi Gou.

,,Necháte nás chvíly osamotě?",,Zajisté" odpověděl doktor a já zůstal v místnosti sám s ním.

Nahnul se nademne a začal šeptat. ,,Udělal si dobře že si jim to neřekl. Ale...jak to bylo s tim hrnkem?"

,,R-rozbil... Se" odpověděl sem roztřesenym hlasem. ,,Dobře. Víš včera sem prohledal tvou celu. Myslel sis že na ten střep nepřídu?."

,,J-já..." ,,Víš překvapilo mě že ses nepodřezal. Takže se tě musim zeptat. Co si měl v plánu?"

Mlčel sem. ,,Dobře řekneš mi to doma. Už sem domluvil že budeš bydlet u mě." Cože?! ,,Tedy jen pokud s tim budeš souhlasit. A já mám takovej pocit, že budeš."

Kývl sem. ,,Ještě pořád máme něco rozdělanýho." zašeptal mi do ucha které následně mírně zkousl.

Dostal sem strach. Můj tep se opět zrychlil. Že já idiot se nepodřezal.

,,Vše v pořádku?" zeptal se doktor jenž právě vešel do místnoszi. Kývl sem.

,,Pane Matsuoka , tady pan Yamazaki měl návrh že by ste u něj žil. Souhlasíte?"

Polkl sem. ,,Ano souhlasím." řekl sem rázně. ,,Dobře zde to prosím oba podepište."

Psalo se tam něco o tom že u něj teď budu bydlet, že za mě má zotpovědnost, a že ani nebudou provádět žádnou kontrolu jelikož je můj věznitel policista a je na dobré pozici v práci takže mu věří.

Stoupl si a vzal od doktora papíry, podepsal je a pak mi je podal.

Když sem si je bral nahodil výraz říkající 'jestly to nepodepíšeš dostaneš ještě horší trest'

Vzal sem tedy propisku a podesal.

,,Ještě mám jednu otázku. Chcete chodit na terapie?" ,,Ne" řekl sem jinak bych dostal trest.

,,Pane Matsuoka osobně si myslím že by vám tyto terapie pomohli vyléčit se a zapomenout na-"

,,Říkám že žádný zasraný terapie nechci!"

,,Dobrá tedy." ,,Kdy ho pustíte?" ,,Asi za týden."

!!! NEUTEČEŠ !!!(neoficiální verze )Kde žijí příběhy. Začni objevovat