Dojedl sem jídlo. Pořád mě sledoval.
Už jinom 10 minut. 10 minut a bude muset odejít.
,,Už máme jen 10 minut. Chceš si třeba... Promluvit?" ,,Ne pane"
,,Neříkej mi pane. Ne tady. Zkus se chovat jako bych byl tvůj kámoš. Nikdo komu věříš a víš že ti neublíží."
,,Nemůžu se k tobě chovat jako k nikomu komu věřím. Ne potom co si mi provedl. Zradil si mě. A já ti věřil. Ne. Už nikdy ti nebudu věřit. Nenávidim tě!"
Udiveně na mě koukal. Proč? Počkat! Já to řekl nahlas?! Jeho výraz se změnil na naštvaný. Asi sem to přehnal. Že já kretén radši nedržel hubu.
,,Om-omlouvám se pane. Přijmu trest." koukal sem do země.
,,Chápu to. Už půjdu." zvedl se ze židle a šel k mé posteli.
,,Vždy tě budu milovat." řekl a pohladil mě po tváři.
Těsně před dveřmi se na mě otočil. ,,Zítra zase přídu."
Poté vyšel ze dveří a já zůstal v pokoji sám.
Co se to právě stalo?
To ho tak sebralo to co sem řekl?
To je nemožný.
Nemá emoce.
Asi je jen trochu mimo že málem přišel o svojí hračku.
Nebo to že mě 10 dní nemůže týrat.
Hmm nevím jestly se ho na to mám zítra zeptat nebo ne.
Zítra přídou nijací kluci z mého plaveckého týmu na který sem chodil na střední škole.
Zajímalo by mě jestly se ještě nikdy uvidím s Haruem, a ostatními.
Jediná možnost je tenhle týden.
Potom budu zase v tom pekle.
Asi už půjdu spát.
Lehl sem si a do pár minut usnul.
Zdál se mi sen.
....
Byl sem ještě policista. Jednou mě nijací debilové poutama připly k takovýmu železnýmu sloupu nebo co to bylo.
Nešli mi rozepnout a já byl v pasti.
Najednou sem zahlédl svého nejlepšího kámoše. Sousukeho.
,,Sousuke. Můžeš mi pomoc?" zavolal sem na něj.
Šel ke mě. Už to vypadalo že mi rozepne pouta. Natáhl ruce a obmotal mě. Myslel sem že se natahuje k poutům.
Najednou mi rozepl košily. Až teď sem si uvědomil co dělá. ,,S-Sousuke?! Nech toho!",,Proč?" ,,Proč asi?! Nech toho!!" ,,Ne." ,,Cože?" ,,Řekl sem NE." ,,Nech mě!!" začal mě líbat na krku.
Bránil sem se. Marně. Sousuke byl o dost silnější než já.
,,Nech toho!!" Jen se uchechtl. ,,Neboj se... Nebude to bolet." ,,Cože?! Ne!" ,,Neboj nikdo tu už není. A kamery sem vypnul." ,,Nech toho!!"
,,Neboj říkal sem že to nebude bolet." Začal mi rozepínat pásek. ,,Ne!" Sundal mi pásek a rozepl mi kalhoty.
Jak mile mé kalhoty skončily na zemi začal si sundavat košily. ,,Sousuke dost!" ,,Neboj. Bude se ti to líbit."
,,Ale já to nechci!!" stále mě líbal na krku a vytvářel mi tam flíčky. Rozepl si kalhoty a ty skončily na zemi.
Kdybych nebyl připoutanej jednu bych mu vrazil a utekl.
...
Najednou sem se probudil. Byl sem spocený a zrychleně dýchal. Můj tep byl zrychlený.
ČTEŠ
!!! NEUTEČEŠ !!!(neoficiální verze )
FanficToto je původní a brzy i neoficiální verze tohoto příběhu, oficiální verze je zatím pouze koncept. Myslel sem si že je to kámoš. Myslel sem si že mu můžu věřit. Myslel sem si že není jako oni. Myslel sem si že tu bude vždy pro mě. ... To sem si ale...