speciál

462 32 4
                                    



Zdravím Po skoro dvou měsících (1,9 měsíce neaktivita :D) se vracím k této.. Emm.. knize? 
(Nevim jak to nazvat XD.)
Tak snad je alespoň nikdo z vás HAPPY.
Chci se omluvit za neaktivitu.
Ale mám rozepsaných asi 26 yaoi příběhů (Většina jsou zatím jen koncepty a nemám tušení kdy vyjdou(ale jak se znám začnu okamžitě psát další a další)
Speciál sem chtěla vydat už na vánoce ale něco mi do toho vlezlo.
(Njn ostatní knížky se nenapíšou sami :D A taky sem byla tu dobu u táty a tam nemám notebook na kterém většinou píšu a na mobilu sem to nechtěla psát.)
Tak to tedy vydávám alespoň teď na silvestra.
Když už sem u těch vánoc, z jakého dárku máte největší radost?
Já osobně sem nejvíc HAPPY z Death Note mang.
Chápu že nikoho tyhle moje kecy nezajímají ale to je mi jedno :P
No nic nebudu nadále zdržovat a přeji příjemné čtení.
Podle obrázku už vám asi došlo jaký speciál to bude.

----------------------------------------------------------------------------


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Byl sem ještě policista.Jednou mě nijací debilové poutama připly k takové železné tyči nebo co to bylo.

Nešli mi rozepnout a já byl v pasti.

Najednou sem zahlédl svého nejlepšího kámoše. Sousukeho.

,,Sousuke můžeš mi pomoc?" zavolal sem na něj.

Šel ke mě. Už to vypadalo že mi rozepne pouta. Natáhl ruce a obmotal mě. Myslel sem že se natahuje k poutům.

Najednou mi rozepl košili. Až teď sem si uvědomil co dělá. 
,,S-Sousuke?! Nech toho!"

,,Proč?" ,,Proč asi?! Nech toho!" ,,Ne." ,,Cože?" ,,Řekl sem NE.",,Nech mě!!" začal mě líbat na krku.

Bránil sem se. Marně. Sousuke byl o dost silnější než já.

,,Nech toho!!" Jen se uchechtl. ,,Neboj se... Nebude to bolet." ,,Cože?! Ne!" ,,Neboj nikdo tu už není. A kamery sem vypnul." ,,Nech toho!!"

,,Neboj říkal sem že to nebude bolet." Začal mi rozepínat pásek. ,,Ne!" Sundal mi pásek a rozepl mi kalhoty.

Jak mile mé kalhoty skončily na zemi začal si sundávat košili. ,,Sousuke dost!" ,,Neboj. Bude se ti to líbit."

,,Ale já to nechci!!" stále mě líbal na krku a vytvářel mi tam flíčky. Rozepl si kalhoty a ty následně skončily na zemi.

Kdybych nebyl připoutanej jednu bych mu vrazil a utekl.


************************
bože nechápu jak sem tohle mohla napsat
no nic pokračujeme

************************

!!! NEUTEČEŠ !!!(neoficiální verze )Kde žijí příběhy. Začni objevovat