33

362 26 11
                                    

Vzal sem Rinovy věci které nyní byly vedle vchodových dveří a odnesl je do mého pokoje.

Pro Gou i Rina mám vymyšlenou výmluvu že jen dohlédnu nato aby Rin neutekl, jelikož Gou už utekl takže nebude mít nic proti a Rin stejně nemá na výběr.

Přiznávám to vyznělo trochu hnusně jakoby to byl vážně jen nijaký vězeň.

No prostě nedovolím aby se k tomu tyranovy vrátil. 

Když sem mu odnesl věci vydal sem se do Gouina pokoje kde léčila Rinovy ruku.

Ani si mě nevšimli.

,,Neodejdeš odtud.. že ne?" zeptala se posmutněle Gou.

,,Musim se k němu vrátit." řekl Rin.

Máš to marný Rine nedovolím ti se k němu vrátit.

,,To ti nedovolím!"

,,Tss.."

,,Možná by bylo lepší kdybys na něj zapomněl." řeknu po chvíli ticha.

Rin se na mě podívá dost nenávistným pohledem.

Absolutně to neřeším a pokračuji.

,,Pochop je to jen tyran a ty to moc dobře víš."

Gou jen souhlasně kývla ale to Rin neviděl protože se vydal ke mě.

Stál přímo přede mnou.

Chvíli mě jen zabíjel pohledem a pak se to stalo.

On mi vážně dal facku?!

Tak to sem nečekal.

Čekal sem že mě seřve, cosi zavrčí a podobně ale vážně sem nečekal že mi vrazí.

Všiml sem si jak sebou Gou na posteli cukla až skoro nadskočila metr na postel a neletěla kamsi do vesmíru.

Další z věcí co by mě celkem zajímaly je jak je sakra možný že nikdo kdo žil u takového tyrana může dát takovou ránu že skoro spadnu na zem.

Klidně se na něj otočím i když mě to uvnitř dost žralo a ta facka celkem bolela.

,,Takhle o něm nemluv." řekne jen ledově, obejde mě a odejde z místnosti.

Chvilku jsme se na sebe s Gou jen nevěřícně dívali.

Vážně ani jeden z nás tohle nečekal.

Přešel sem k Gou a jen jí oznámil že Rin bude spát u mě v pokoji.. se mnou.

Jak sem předpokládal Gou se okamžitě trochu hystericky a zároveň starostlivě zeptala na důvod.

Řekl sem ji svou připravenou výmluvu.

,,Bude to tak lepší, nemůžeme ho nechat jen tak bez dozoru a tebe by určitě nijak přesvědčil nebo by ses mu prostě neubránila a on by utekl."

Gou se podívala sklesle do země když si připomněla že to kvůli ní Rin utekl a my všichni poté měli na svědomí vztek toho bastarda, tedy obzvláště Rin který s ním potom odešel.

Nevim co mu dělal..

,,Ty za to nemůžeš, neviděla si ho měsíce a pořád je to tvůj bratr je přirozené ze se to stalo." řeknu a pohladím ji povzbudivě po rameni.

Ona ke mě jen zvedla hlavu a mírně se usmála.

Kdyby ho Gou nenechala utéct asi bych ho nikdy nepolíbil..

Škoda jen že mu ten bastard dočista vymyl mozek a on to prostě nevidí.

Nevidí mou náklonost k němu..

Nevidí nebo jen přehlíží fakt že pro mě znamená tolik.

Přehlíží fakt že sem se do něj zamiloval! 

Přehlížel to už tehdy ale to nebyla jeho vina..

To já byl ke všem uzavřený a nikomu se nesvěřoval nebo k nikomu neukázal své city.

Kdybych mu to řekl už tehdy neskončil by v tom pekle.

Je to moje vina že tam byl.

Že si to prožíval.

Ale postarám se o to aby se tam už nikdy nevrátil.

Odešel sem od Gou a vydal se za Rinem.



Vážně mám nijakou psací náladu. Tato kapitola je delší než ty ostatní protože proč ne? 

Co si myslíte že se stane do budoucna?

Své teorie mi pište do komentářů.

Budu ráda za každou hvězdičku, komentář či nové sledování.

Jo a ještě jedna věc.

Jak sem se v minulé kapitole zmiňovala o té jednorázovce na RINHARU která by měla vyjít do konce měsíce tak mám takový návrh/ nabídku. Kdo by chtěl může mi napsat buďto zprávu nebo jen napsat do komentáře pod TUTO kapitolu něco ve smyslu toho že chce. Bude napsán do věnování v 'příběhu' se jménem OSLAVA |RINHARU| 

Čas máte do 27.2. jelikož 28.2. už bude s nejvyšší pravděpodobností povídka na mém profilu.

!!! NEUTEČEŠ !!!(neoficiální verze )Kde žijí příběhy. Začni objevovat