info+speciál

439 20 7
                                    

Vim že ste asi čekaly novou kapitolu ale holt nestíham.
Omlouvám se za neaktivitu na této knížce, ale je dost těžký vydávat kapitolu denně když mi dojdou nápady. Také sem celkem makala na povídce -pouhý sen- kterou začnu vydávat 17.11. Kapitoly -!!!NEUTEČEŠ!!!- budou od teď vycházet +- 1x týdně záleží na tom jak moc budu líná psát a taky na tom jakou budu mít náladu a také na nápadech.
Přemýšlím že bych to u 50 kapitoly ukončila co vy na to?
Také se blížíme k 25 kapitole a mě napadlo že bych napsala jakýsy speciál.
Do komentářů mi napište jaký a na co by ste chtěly (vyberte si z možností)

1) minulost- první chvilka(navazuje na Rinův sen [jak byl připoutaný a Sousuke ho začal svlýkat] nwm kolikátá to byla kapitola)

2) důvod- pohled Sousukeho úplně na začátku všeho a důvod proč to vlastně Rinovy udělal.

3) tyran- nějaká náhodná sytuace kdy Sousuke týral Rina.

4) policie- policie zjistí pravdu a Sousukeho zatknou.

5) Gou- jak přišla na to co Sousuke dělá Rinovy.

6) Haru x Rin- Rin a Haru se spojí a zbaví se Sousukeho.

7) sebevražda- dokonalý popis okamžiku kdy chtěl Rin spáchat poprvé sebevraždu.

8) hrnek { vim dokonalej název :D} - Rin se nedostane do nemocnice a uskuteční svůj plán s hrnkem.

!!! NEUTEČEŠ !!!(neoficiální verze )Kde žijí příběhy. Začni objevovat