68

269 20 6
                                    

Hrály sme dál a po sérii několika úkolů to padlo na mě. ,,Úkol." řeknu. ,,Polib Harua." řekne odhodlaně Nagisa. Já jen pokrčil rameny a přiblížil se k Haruovy. Ten si mě z ničeho nic stáhl na klín a já vyjekl za což sem si vysloužil záchvat smíchu od Sam. Gou něco řekne ale nikdo jí nerozumí. Jen tak pro info Rei aktuálně mluví se zdí, Ann tady 'tancuje' v rytmu hudby kterou slyší jen ona a Gou má kalhoty na hlavě. ,,Ehm Rine. Tady lady kalhotová hlava ti vskazuje ať si pohneš." řekne najednou Hanako. ,,Ty jí rozumíš?" ,,Jop." ,,Fajn fajn." řeknu otráveně a políbím Harua. Když se odtáhnu tak mě Haru shodí na záda a okamžitě mi začne sundavat i ten zbytek oblečení co mi doteď zbyl. ,,Hou hou hou úkol zněl tak že se vy dva políbíte a ne že si to tady hned rozdáte." zarazí Harua Nagisa a Ann se Sam nespokojeně zamručí a skovají mobily na kterých měli s nejvyšší pravděpodobností zaplé natáčení. Haru se ode mě nespokojeně odtáhne a já si sednu na své původní místo.

***
Noo když sem tohle psala napadla mě jediná věta: Kazišuk Nagisa.
No holt u tohoto příběhu se bude na nějakou scénku čekat asi dlouho (to je možná taky proto že sem šílené líná napsat ten speciál že jo?!)

Toto je asi poslední kapitola..














































..při které hrajou flašku.

!!! NEUTEČEŠ !!!(neoficiální verze )Kde žijí příběhy. Začni objevovat