57

275 24 7
                                    

,,Rine je vše v pořádku? Od čeho máš ty modřiny? Ty sou od Sousukeho? No ovšem ten hajzl si prostě musel 'označit ' všude kde to jen šlo. Bože je horší jak pes." Povzdechnu si nakonec. ,,Věci máš v pokoji pak se přijď najíst. " dodám a pokračuji v přípravě jídla.

Aniž by si toho Gou všimla šel sem do pokoje do kterého před chvilkou zmizel Rin. Je štěstí že je Gou tak naivní že si myslí že vše je od Sousukeho. Jemně sem zaklepal na zavřené dveře od našeho společného pokoje a aniž bych čekal na jakoukoliv odpověď nebo vyzvání k tomu jít dál sem otevřel dveře a opět je za sebou zavřel. je to pár týdnů co je Rin tady. Doteď nijak nepromluvil a Gou se tak nic nedozvěděla o našich častých aktivitách. Rin už začíná poslouchat a kdo je jeho pán. O Sousukem nesmýšlí tak jako před tím. Bylo docela snadné ho zmanipulovat ale stejně.. často se stěhujeme aby měl Sousuke nemožnou šanci Rina najít. A že ho hledá.. párkrát sem se stavil na našich předchozích bydlištích a vždy tam byly stopy po vloupání. Bylo mi jasné že to byl Sousuke. ,,Štěstí že je Gou tak naivní, ale příště si sebou ber oblečení, nemůžeš tu chodit jen v ručníku. Gou by na to nakonec mohla přijít a ty by si musel odejít. To snad nechceš. Sousuke by mohl najít a chtít zpátky, Zase by ti ubližoval a to nechceš že ne?" řeknu a dojdu k němu. On měl poslušně sklopenou hlavu a nejevil jakékoliv známky odporu. ,,Seš jen můj že ano?" zeptám se a chytnu ho jednou rukou kolem pasu. On jen poslušně přikývne a zvedne ke pohled. Pohladím ho po tváři a pustím ho. ,,Gou je dnes večer doma takže to vynecháme, teď se obleč a pojď se najíst." řeknu a odejdu zpět do kuchyně.

!!! NEUTEČEŠ !!!(neoficiální verze )Kde žijí příběhy. Začni objevovat