KAÇIŞ-1

1K 32 18
                                    

Kitaba başladığınız tarihi bırakırsanız sevinirim :)

Fikir ve görüşleriniz mesaj veya yorum olarak göndere bilirsiniz

İyi okumalar...

Sessizce odamın kapısını araladım odam merdivenlerin karşısında olduğu için alt katta inmem kolay olacaktı dışarıda ki adamları atlatmak için evimizin yardımcılarının kullandığı killer kapısını kullanacaktım yakın arkadaşım melike benim için kiler kapısını kilitlememişti. Melikeyle bu mezarda beraber büyümüştük, Melike evimizde ki yardımcı ablanın nergis Teyzenin kızıydı.

Sırt çantamı sırtıma taktım son kez odama dönüp baktığımda hiç bir mutlu anımın olmadığını bu duvarların sadece ağlamalarıma şahitlik ettiğini fark ettim gözümden bir damla yaş süzüldü şimdi ağlamanın sırası değildi özgürlüğe uçan bir güvercin gibi uçup gidecektim buradan.

Spor ayakkabılarımı elime alıp odamın kapısını sessizce kapattım. merdivenleri sessiz ve hızlı bir şekilde indim. Killerin bulunduğu katta geldiğimde spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Killerin kapısı eve gelen malzemelerin alındığı garaja açılıyordu garajın kapısı da ana yolla bakıyordu. Garajın kapısının şifresi vardı melike bu işi de halletmiş şifresini bana vermişti.

"**8969 Bingo açıldı!"

Dışarı çıkıp şifreyi tekrar girip garajın kapısını kapattım.

Bu evden çıkmayalı o kadar uzun zaman olmuştu ki

Üniversite için 4 yıl önce babamın başka bir kalesine kapatılmıştım. Üniversite hayatımı bile zindan etmişlerdi bana.

Hızla yolun karşısına geçip ormanlık alana girdim bu planı uzun süredir yapıyordu hiç bir aksilik olmazsa 1-2 saatte otogara gidecektim bu kaçışım ne kadar sürecekti bilmiyordum kendime yeni bir düzen kurmalıydım ipleri elime almalıydım. Babamın gölgesi altında yaşamak onun emirlerine uymak 25 yaşından sonra insana ağır geliyordu. Zindana kapatılmış bir prenses gibi hissediyorum.

"NE PRENSES AMA!"

Orman ürkütücüydü, korkmamam lazımdı ben karanlıktan korkardım ama o evden daha korkunç değildi türlü entrikaların döndüğü babamla abimin sürekli kavga ettiği, annemin her cumartesi poker masası kurduğu bir zindandı orası.

Ah unutuyordum birde Ercan vardı!

Ormanlık alanın bittiğini göre biliyordum şimdi buradan bir taksi çevirip otogara gidecektim.

Bu saate umarım taksi bulurdum bulamazsam artık 30 dakikalık yolu yürümek zorunda kalacaktım. Kol saatime baktığımda o kadar vaktimin olmadığını fark ettim.

Hızlı adımlarla yürümeye başladım 15 dakika yürüdükten sonra nihayet bir taksi çevire bilmiştim.

Taksi otogara geldiğinde derin bir nefes aldım başarmıştım şimdi tek adım otobüse binip gitmekti.

Biletimi danışmadan kestirip otobüsün gelmesini beklemeye başladım. Otobüs 20 dakika geç kalmıştı. neyse ki kazasız belasız otobüse binmiştim otobüsün 10 dakika sonra kalkacağı duyuruldu benim aldığım koltuk tek kişilikti, 4+4 araç gelmişti muvaine sorduğumda diğer aracın arza yaptığını alternatif olarak bu aracı gönderdiklerini söylemişti.

Otobüs tam kalkmak üzereyken son anda bir yolcu daha bindi ' sanırım benim yanıma oturacaktı tek boş koltuk benim yanımdı şansın bu kadarı'

Bu otobüs için oldukça havalı duruyordu.

Bakışlarımı fark etmiş olacak ki kafasını bana çevirip düz bir ifadeyle baktı

Rezillik! öküzün trene baktığı gibi bakmıştım adama, hemen kafamı çevirip yolu izlemeye koyuldum.

Melikenin benim için aldığı hat daha açılmamıştı açılsın ilk işim onu aramak olacaktı canım kardeşim benim için neleri göze almıştı babam bir duysa melikeyi çiğ çiğ yerdi.

Gözlerim yavaş yavaş kapanırken koltuğuma iyice gömülmüştüm.

***********************************************************************************************

UYANIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin