Po jeho bozkoch som sa od neho odtiahla. Nemohla som mu zas skočiť na milé slová aj keď vo mne alkohol hovoril inak. Nebola som až tak opitá aby som nevnímala čo mi hovoril.
"Nie Harry..." povedala som a pozrela sa von oknom s jeho auta.
"Ale no tak Lay..." povedal a chcel ma znova pobozkať no to sa mu nepodarilo pretože som mu to ja nedovolila.
"Prečo čo ti zas je?" spýtal a už aj on sedel ďalej odomňa.
"Ty sa pýtaš? Uvedomuješ si vôbec to, čo si spravil v LA? Ako si sa správal?" bola som nervózna , rozčúlená a keby sme neni v aute asi ho udriem.
"Že som sa ti nevenoval? Alebo kam presne mieriš? " povedal Harry a mňa to ale skutočne zaskočilo.
"Čo?" ostala som prekvapená.
"Ak si dobre pamätám bola to naša pracovná cesta tak sa nečuduj že som bol furt pracovne na telefóne" povedal a mňa toto ale fakt zarazilo. Harry ešte jedno nejaké slovo a ja tu už dlho nevydržím.
"Ak si dobre pamätám povedal si že tri dni budú pracovné a ostatné si spravíme ako dovolenku len my dvaja bez nikoho, tak potom sa mi nečuduj a stále nechápem prečo tam bol Zayn, keďže tie dni boli naše dovolenkové. " povedala som a už som cítila zase slzy na kraji oka.
"Ty si videla Zayna?" povedal Harry šokovane a chytil ma znova za zápästie. Znova to bolelo. Neviem kde sa v ňom brala takáto sila, nikdy takýto nebol.
"Harry bolí to znova" šepla som ale s Harrym to ani nemyklo.
"Odpovedz mi na otázku" povedal nahnevane a keď som sa pozrela na jeho oči a boli tmavé. Sršal z neho hnev.
"Áno Harry videla ale môžeš ma pustiť?" povedala som a už som sa neudržala a na krajíčku som mala slzu. Harry ju videl ako mi vybehla z oka a ja už som nevedela čo mám robiť. Potom ma Harry pustil a otočil sa k oknu.
"Vidíš Harry toto si celý ty ja sa tu znažím ti všetko vysvetliť. Snažím sa zachrániť nás vzťah ale ty jediné čo ťa zaujíma je že či som tam videla Zayna? Ako počúvaš sa? Harry ja nevládzem" povedala som a už som si zotierala slzy.
Snažila som sa otvoriť dvere ale boli zamknuté. Pozrela som sa na Harryho a ten len zaklopal na okno a dvere sa otvorili ja som z nich len vystúpila. Ešte predtým ako som ale odišla som sa sklonila k Harrymu.
"Popremýšľaj nad tým čo sa stalo a keď budeš rozhodnutý tak sa ozvi , samozrejme v pondelok normálne nastúpim do práce. A ešte niečo , moc ma mrzí ako to dopadlo ale ja si takto náš vzťah nepredstavujem, Harry ty si takýto nebol." povedala som mu a predtým ako som chcela zatvoriť dvere tak som počula len Harryho hlas.
"Čo ty vieš o tom aký som ja bol" toto keď som počula som zatvorila dvere a so slzami v očiach som odišla za Emily. Nečakala som vôbec že to takto dopadne. Myslela som si že Harry náš vzťah zachráni alebo niečo nie on len dokázal povedať takéto slová.
Keď som kráčala za Emily rozhodovala som sa že či ísť domov alebo sa ešte troška opiť. Nevedela som čo mám robiť. Kráčala som do klubu a Emily som videla zo Zaynom vonku. Zayn fajčil cigaretu a Emily mu niečo rozprávala. Utrela som si slzu aby Em nič nevidela ale nedalo sa pretože už ma poznala dosť dlho nato aby vedela že sa niečo deje.
"Lay? Ty si plakala? Čo sa deje?" spýtala sa Em a objala ma.
"Nemala si byť s Harrym?" spýtal sa Zayn.
"Zayn máš ešte jednu prosím?" povedala som a Zayn pochopil a už mi jednu cigaretu podával. Potrebovala som ju aj keď som nefajčila pravidelne. Podal mi aj zapaľovač a ja som si potiahla z cigarety.
YOU ARE READING
H.Styles Company (h.s. ff)
Fanfiction"Ste prijatá" prehovoril a usmial sa. "Ďakujem pán Styles, sosm veľmi rada že môžem pracovať vo vašej firme" usmiala som sa tiež a postavila sa. "Bude sa nám spolu dobre pracovať" podišiel ku mne , naklonil sa a zašepkal mi to do ucha a zároveň mi j...