P.S. určite si pri tejto časti pustite pesničku od chalanov - SPACES :3 <3 aj trikrát dokola, počúvajte ju pri celej časti :)
Harryho bozkávanie pokračovalo ďalej. No neskôr sme sa museli odtiahnúť lebo sme nemali dosť kyslíka. Stále som mala zavreté oči no otvorila som ich až keď som sa pozerala na boje topánky, ktoré mi prišli zaujímavejšie ako keby som sa mala pozerať Harrymu do očí. No zmenilo sa to vtedy, keď mi dvoma prstami chytil bradu a vydvihol mi hlavu a donútil ma aby som sa pozerala do jeho očí.
"Prečo si to spravil?" odhodlala som sa prehovoriť , lebo inak by sme tam stáli a pozerali na seba a men sa to nepáčilo.
"Neviem, neodolal som" mrkol na mňa , venoval mi ešte jeden bozk a potom odišiel dnu medzi ľudí s jeho firmy.
Ja som sa vybrala dnu a išla som rýchlo hladať Emmu. Nechcela som vonku ostať sama, aj tak tam išli čudný ľudia. Emmu som zazrela hneď ako som vošla dnu, stála pri svojom priateľovi Zaynovi, úplne sa k sebe hodili. Prišla som k nim a chytila Em za ruku a ťahala ju troška ďalej od Zayna. Musela som jej to povedať za ten čas som ju brala ako moju najlepšiu kamarátku s ktorou si perfektne rozumiem a môžem jej povedať hocičo.
"Čo?" spýtala sa ma a ja som sa len usmiala.
"Sľúb že to nikomu nepovieš, a ani Zaynovi nie" povedala som a ona na mňa kukla.
"Sľubujem no tak hovor a nenaťahuj ma" smiala sa a drgala do mňa aby som jej to konečne povedala.
"Ja...keď neviem ako ti to povedať" zakoktala som sa.
"No tak to už vyklop" povedala a bola celkom nedočkáva.
"Pobozkal ma Styles..." rýchlo som jej to povedala a pozrela som sa na ňu, jej výraz tváre bol že mala do korán otvorené ústa a sledovala ma.
"Si zo mňa robíš srandu?" spýtala sa ma a ja som len prikývla na znak nie.
"Ja som to vedela, vidíš vravela som ti že sa mu páčiš..." objala ma
"To určite nie" zašepkala som jej.
"Ale dávaj si na neho pozor, je veľký sukničkár, vyspí sa s hociktorov, no predtým ju poriadne poriadne namotá... Lay dávaj si na neho prosím pozor okej? " spýtala sa a so starostlivým pohľadom sa na mňa pozrela. Ja som len prikývla, objala ma a potom už odišla za Zaynom.
Už prešla asi tak hodina čo som sa rozprávala s Em a momentálne sedím pri bare a pijem tu drinky. Myslím že som toho vypila dosť, ale necitím sa opitá, len tak mierne v nálade no aj tak si zajtra budem pamätať len niečo. Pri tom ako som pila drink mi vo vačku šiat zavibroval mobil.
Išla som so Zaynom domov, nečakaj ma potom vidíme sa v pondelok v práci ;) Em xx
Prosím príď hore do "pracovne" s číslom 6 potrbujem sa porozprávať o zajtrajšom odlete :) H xx
Mala som dve smsky. Ako mi Harry napísal tak som aj urobila, ale nechápala som prečo sa chce o tom rozprávať práve na firemnej párty. Viem že sme mali odletieť ale zajtra nepomýlil sa náhodou?
Išla som hore schodami, kde sa predomnou vyskytla chodba s dverami na oboch stranách. Tak ako mi Harry v smske napísal hladala som "pracovňu" s číslom 6. Keď som to konečne našla zaklopala som ale z vnútra sa mi nikto neozýval tak som vošla dnu snáď ma len nepočuje. Pomaly som otvorila dvere a vošla dnu , no bolo tu len drobné svetlo ktoré išlo s nočnej lampičky ktorá bola niekde na stene.
"Harry" jemne som povedala aby počul a zatvorila som dvere.
"Harry kde si som tu" povedala som hlasnejšie aby ma počul no nič.
ESTÁS LEYENDO
H.Styles Company (h.s. ff)
Fanfic"Ste prijatá" prehovoril a usmial sa. "Ďakujem pán Styles, sosm veľmi rada že môžem pracovať vo vašej firme" usmiala som sa tiež a postavila sa. "Bude sa nám spolu dobre pracovať" podišiel ku mne , naklonil sa a zašepkal mi to do ucha a zároveň mi j...