6.

459 18 2
                                    

Keď sa ma toto Harry spýtal ostala som prekvapená.

„Prečo si to myslíš?" usmiala som sa ruky si zložila dole pretože nám doniesli už objednanú večeru. Čašník nám to pekne položil na stôl a nalial nám červené víno.

„Dobrú chuť" povedal čašník a odišiel. Potom sme sa s Harrym pustili do jedla. Bolo to vynikajúce. Keď som dojedla tak som zložila príbor a napila sa vínka. Harry dojedol tiež a čašník prišiel znova a zobral nám to. Ďalej sme popíjali červené víno. Niečo nám tam ešte ostalo a tak sa Harry rozhodol že to zoberieme zo sebou. Harry potom vypýtal účet a zaplatil. Nechcel mi povedať koľko platil ale tak kašlala som na to. Postavili sme sa Harry si podal ruky asi s majiteľom firmy a vyšli sme von. Ako som si mohla všimnúť už tu neboli novinári, čo ma celkom potešilo. Aspoň keď odchádzame nám dajú pokoj.

„Predtým ako pôjdeme ku mne ťa niekam zoberiem" zašepkal mi Harry do ucha a chytil ma rukou okolo boku a viedol ma. Išli sme pešo vraj to nebolo ďaleko. A mal pravdu. Došli sme pri taký múrik ktorý bol pri menšom parku za reštauráciou a cez ten múrik bol výhľad na celé mesto. Na celý krásny Londýn. Ja som si pridala do kroku aby som to videla rýchlejšie a postavila som sa hneď k nemu.

„Wow Harry je to tu krásne" povedala som mu a kochala sa týmto krásnym výhľadom. Pocítila som ruky na mojich bokoch a tak som vedela že je to Harry.

„Som rád že sa ti to tu páči. Si prvé dievča ktoré som sem zobral" povedal a ja som sa na neho len pozrela. To ako myslí vážne?

„To vážne?" a Harry len prikývol

„Si prvé dievča o ktoré sa zaujímam aj po tom čo sme sa spolu vyspali. Ostatné boli len na jedno noc" priznal sa mi Harry. Mám taký pocit že to viem len ja. Nikomu sa s týmto asi nepriznal.

„To si strašne vážim Harry" povedala som mu a objala som ho tak silno ako som len vedela. Stále keď som bola s Harrym tak som mala pocit že ma chráni a že uňho som v bezpečí. Potom som sa otočila späť na výhľad a sledovala som ho dobrých 5 minút.

„Stále si mi neodpovedal na otázku Harry" prehovorila som a Harry si ma otočil k sebe keďže ma držal za boky.

„Na akú otázku?" pokrčil obočie

„Že prečo si myslíš že by som mala byť tehotná?"

„Ja neviem len som srandoval, veď vieš" viem kam tým narážal. Ja som sa len usmiala a on ma pobozkal. Znova tak krásne ako prvý krát. Tak vášnivo a bolo cítiť že tam bola láska, vášeň..

„Ale s bruškom by si bola tiež krásna" povedal keď sa odtiahol. A stále sa mi pozeral do očí. Nechodili sme spolu a on mi stále dával takéto komplimenty. Nieže by sa mi to nepáčilo ale tak bolo to také čudné.

„Už by sme asi mali ísť je mi dosť zima" povedala som a ešte raz ho pobozkala. On len prikývol a už sme spolu kráčali k jeho autu. Nasadli sme dnu a Harry naštartoval.

„Harry ale však ty si pil" povedala som mu a nechcela som aby šoféroval ak pil.

„Neboj sa zlatko to už odišlo preč. Nedopili sme celé víno a berieme si ho domov. A mal som len jeden pohárik s toho sa mi nič nestane." povedal a už sme išli k nemu domov.

Nevedela som čo mám čakať ešte som u neho nebola. A prespať uňho bude čudné. Predsa stále je to môj šéf , môj nadriadený. No stále som tomu chápala.

Zastali sme pred krásnou veľkou vilou. Bolo to niečo úplne iné ako kde bývam ja. Ale ako som zistila asi to nebolo ďaleko odo mňa. S Harrym sme vystúpili s auta a prešli sme k dverám. Keď ich Harry otvoril pohľad sa mi naskytol na krásne zariadený dom. Nato že bol chlap mal krásny poriadok. Vyzula som sa na chodbičke a išla za Harrym do kuchyne. Ten vyberal poháre na víno a zobral ich aj s vínom do obývačky. Ja som išla za ním a potom sme si sadli na gauč.

„Tak čo si pozrieme?" spýtala som sa ho aby tu nebolo také ticho.

„Neviem čo by si si pozrela rada?" spýtal sa ma a nalieval nám víno do pohárov.

„Neviem snáď niečo nájdeme v telke" povedala som a zobrala som si pohár od Harryho ktorý mi ho podával.

„Tak na nás" štrngol si som mnou Harry a napila som sa s pohára. Víno bolo skvelé. Potom si Harry vyložil nohy na stôl a prepínal programy. Ja som vyložila nohy na gauč a hlavou sa oprela o jeho hruď.

„Dúfam že môžem" zasmiala som sa pozrela sa na neho.

„Jasné že hej no predtým by som ti chcel niečo povedať Layla." povedal a ja som sa posadila a sedeli sme oproti sebe.

„Vieš že ja na takéto rečičky nie som ohľadom toho no pýtala si sa ma raz prečo si moja?" prehltol a pozeral na mňa čo spravím. Nič som totiž nespravila a nechala ho nech rozpráva ďalej.

„Pretože chcem aby si bola moja. Ja neviem možno som sa zamiloval ale nechcem si to priznať no každým dňom čo sme spolu tak chcem aby si bola moja" prehovoril.

„Práve mi navrhol vzťah samotný pán Harry Styles lámač ženských sŕdc, milovník dievčat a sám riaditeľ najväčšej a najznámejšej firmy v celom Londýne?" čudovala som sa robila som si z neho srandu.

„Rob si zo mňa srandu Layla. Nikomu som to predtým takto nevravel tak sa nečuduj že mi to nejde. No pri tebe som zistil toto a je to tak" povedal a mykol ramenami.

„Ale no neurážaj sa" buchla som ho po ramene.

„Tak berieš to?" spýtal sa a bolo vidno že bol troška nervózny. Ja som sa len naklonila k nemu a pobozkala ho.

„Beriem to ako áno" uškrnul sa a pobozkal ma tak krásne a vášnivo že som sa skoro roztopila na mieste. Ďalej sme pozerali nejakú romantickú komédiu.

„Takže teraz oficiálne spolu?" spýtal sa Harry a jemne ma pohladil po chrbte kde mal svoju ruku a ja som ležala na jeho hrudi.

„Áno , myslím že áno, teraz som už tvoje dievča" povedala som mu a on mi venoval bozk do vlasov.

„Milujem ťa Lay" prehovoril šeptom no myslel si že ho nepočujem.

„Aj aj ťa milujem Hazza" povedala som tiež šeptom a on sa na mňa len usmial a pobozkal ma. Potom sa postavil , chytil ma pod zadkom a vyzdvihol hore a išiel som mnou až hore do jeho izby kde ma jemne položil na posteľ a začal ma obdarovávať bozkami všade po celom tele.

***táák nová. ďakujem pekne za komentík :) POtešil a aj za tie VOtes. Nezabudnite aj pri tejto. A aj nejaké názory na túto časť. 4+ votes a 2+ komnetíky a bude ďalšia :) ***

Vicky125


H.Styles Company (h.s. ff)Where stories live. Discover now