"Dobre si počula" povedal a postavil sa. Podišiel ku mne a sledoval ma. Premeriaval si ma od hlavy až po päty.
"Ale ako Harry..." povedala som a nevedela som čo mám najprv povedať.
"Bolo to jedného dňa keď sme boli v LA, nevedel som čo je to zač a zdalo sa že by som pre firmu mohol zarobiť pekné peniaze, pomohlo by nám to. Lenže nevedel som čo sa môže stať ak by som po čase odstúpil." povedal a každým slovom ako rozprával ma tlačil k stene , ktorá bola za nami.
"Pekná sumička by pomohla. Ale nevedeli sme s chalanmi čo sa stane" povedal a ja som už bola natlačená na stene. Harry si jeho ruku položil nad moju hlavu.
"Harry... nemusel si to robiť" povedala som vystrašeným hlasom, pretože som nevedela čo od toho čakať.
"Ale musel, potreboval som peniaze, potreboval som ich pre nás, pre firmu..." povedal a sklonil hlavu.
"Čo-o-o by sa stalo ak... by si odstúpil" koktala som a nevedela som vôbec čo robiť.
"Nechceš to vedieť" povedal Harry a pozrel sa mi hlboko do očí.
"Jasné že chcem Harry... musím to vedieť" povedala som a od nervov som Harryho od seba odtrčila.
"Som tvoja priateľka Harry, musím to vedieť, záleží mi na tebe ..." povedala som a už som kričala. Rozhadzovala som rukami po miestnosti.
Harry si len vydýchol a to čo povedal ma zarazilo, myslela som že môj život skončil, že som im zle počula.
"Zabili by nás"
"Koho nás?" nervózne som povedala.
"Nás , mňa, chalanov, a možno aj teba" povedal a potom sa posadil na stoličku ktorá bola pri jeho nohe.
"Kto sú to vlastne chalani čo ich stále spomínaš? " spýtala som .
V momente sa z kuchyne vynoril Zayn aj stým chlapcom ktoré som ja nemala šancu poznať.
"Zayn? Ty si v tom tiež? A čo Emily? Vie o tom?" hysterčila som, bolo toho na mňa veľa.
Musela som si sadnúť. Začala sa mi točiť hlava, no neskôr som už len videla tmu.
***
Otvorila som oči. Bola tu tma no videla som ako niekto sedí vedľa mňa na posteli. Nevedela som osobu rozpoznať. Zľakla som a tak som sa posadila na posteľ.
"To som len ja" prehovoril chrapľavý hlas.
"Harry..." zašepkala som. Na kraji som mala slzy, pretože som si spomenula čo sa dialo.
"Odpadla si...keď si sa dozvedela isté veci... " prehovoril a v tej tme vyhľadal moju ruku a následne ju chytil.
"Lay... ja ... povedz niečo prosím" prehovoril
"Je aj Em v nebezpečí?" spýtala som sa.
"Je" povedal jednoducho a ja som sa v momente rozplakala. Harry počul moje vzlyky a tak zapol lampičku ktorá bola na nočnom stolíku aby aspoň niečo trochu osvietilo izbu.
"Lay neplač ... sľubujem ti že ťa ochránim, nič sa ti nestane, jednoducho to nedovolím" povedal a sadol si bližšie ku mne.
"Harry ja neviem čo mám robiť... myslela som si že je to len nejaká kríza. Ktorá sa vo vzťahoch stáva. No nevedela som že mi povieš toto" povedala som a šepkala som pretože som ako si stratila hlasivky.
"Sľubujem ti že nedovolím nikomu aby ti ublížil, nedovolím to jasné?" upokojoval ma. Ja som so slzami len prikývla a potom som ho objala. Potrebovala som to. Harry ma následne pobozkal.
"Harry?" spýtala som sa keď sme od seba odtiahli.
"Áno?"
"Kto sú tí chalani ktorých si spomínal?" spomenula som si že nejakých spomínal a ja som chcela vedieť že kto to je.
"Poď sú dole" povedal a chytil ma za ruku.
Ja som sa postavila a kráčala za Harrym. No pred dverami som ho stopla.
"Harry?"
"Áno láska?"
"Milujem ťa"
"Ja teba viac" povedal a pobozkal ma.
Potom sme zišli dole do obývačky. Zbadala som tam štyroch chlapcov na našom veku a Emily. Rýchlo som utekala k nej a objala ju.
"Lay dovoľ mi aby som ti predstavil chalanov" prehovoril Harry.
"Toto je Louis" povedal a ukázal na hnedovlasého chalana s modrými očami.
"Ahoj ja som Louis" povedal a objal ma
"Lay"
"Toto je Niall" ukázal na blondiaka s modrými očami.
"Ahoj ja som Niall" tiež ma objal.
"Lay" usmiala som sa.
"A toto je Liam" povedal a ukázal na chalana s hnedými do hora vyčesanými vlasmi a hnedými očami.
"Ahoj som Liam" tiež ma objal
"Lay"
"A Zayna už poznáš" povedal Harry a ja som len prikývla.
Potom sme sa rozprávali. Chalani večer odišli a aj Em. Ja s Harrym som ležala na gauči a pozerali sme film . Harrymu prišla smska a chvíľu na ten mobil pozeral ako na zjavenie.
"Čo je Harry čo sa deje? " spýtala som sa ho.
"Lay, bež si pobaliť svoje veci, musíme odísť" po tejto vete som ostala ako obarená.
***
Nová časť na svete. Je síce trošku kratšia ale tak snáď sa bude páčiť. Dúfam , že mi tu zanecháte hviezdičky ;) a aj komentáre potešia. Bola by som rada ak by ste sa vyjadrili či mám v tejto poviedke pokračovať alebo nie. Či vás baví alebo nie. Všetko mi napíšte do komentára alebo ak sa hanbíte kľudne aj súkromne do správy tu na wattpade. Tak prajem vám príjemné čítanie a užite si časť. ♥
xxvictoriaxx
YOU ARE READING
H.Styles Company (h.s. ff)
Fanfiction"Ste prijatá" prehovoril a usmial sa. "Ďakujem pán Styles, sosm veľmi rada že môžem pracovať vo vašej firme" usmiala som sa tiež a postavila sa. "Bude sa nám spolu dobre pracovať" podišiel ku mne , naklonil sa a zašepkal mi to do ucha a zároveň mi j...