V dverách stál Harry, opitý, zničený. Vedela som, teda tušila som, že všetkého príčinou je všetko to čo sa stalo v poslednej dobe medzi nami. Ale za všetko mohol len a len on, pretože ak by ma nepodozrieval z úplne banálnej veci, nič z tohto sme nemuseli prežívať, a hlavne sa nič z tohto nemuselo diať.
"Čo tu chceš?" opýtala som sa s priškrteným hlasom, aj keď som ho veľmi chcela objať.
"Ja to takto ďalej nevládzem, Lay." povedal a priblížil sa ku mne. Ja som sa posunula o krok ďalej o čo som usúdila, že to pochopil tak, aby mohol vojsť dovnútra. Tak aj urobil a za sebou zavrel dvere.
"Vieš o tom, že za všetko môžeš ty, pretože si uveril tak sprostej veci, ktorú si vymysleli ľudia, ktorí ti všetko len závidia. " povedala som a rozprávala zo mňa nervy, no zatiaľ som kričať nechcela.
"Ja? To ja som sa sním prechádzal po parku, ja som sním sedel na káve? Všetko ja? Ja som sním spal?" vykričal mi do tváre a mračil sa.
"Harry ty sa vôbec počúvaš? Počúvaš sa aké banálne veci tu rozprávaš?" kričala som späť.
"Myslela som si že si sa sem prišiel odubriť no vidím, že to takto nikam nevedie." povedala som a otočila som sa mu chrbtom a predýchavala všetko čo povedal. Chcela som ešte niečo povedať, ale počula som len buchnutie dverí, čo znamenolo že odišiel z mojej izby. Všetko namňa zrazu dolahlo a rozplakala som sa.
***
Už dva týždne sme doma z Barcelony, a s Harrym sa stále nerozprávam. Chodím do práce, na rokovania sním, ale nič viac. Nič viac medzi nami nie je. Nekomunikujeme spolu ani v práci. Iba ak je to potrebné.
Momentálne bol piatok poobede a u mňa na káve sedela Em so Zaynom. Bolo mi jedno, čo sa rieši, bol to Emin priteľ, takže je jasné že bol s ňou.
"Je pravda, že sa o nás rieši to že mi dvaja spolu spávame?" spýtal sa Zayn a zasmial sa. Em sa na neho pozrela a len ho buchla do ramena.
"Čo je , veď sa to len pýtam, chcem vedieť či som slávny" zasmial sa Zayn.
"Nevidíš , že je to pre Lay zlá téma?" povedala Em a pozrela sa na mňa.
"To je v pohode, ja len neviem čo mám robiť, chápeš on sa vôbec o nič nesnaží, ja nechápem, vôbec ako že ja som sa snažila toľko, chcela som aby sme si to všetko vyjasnili, len jemu sa nedá, on vidí len to že ja zayn a posteľ. Chápete, ja neviem čo mám robiť. Nemôžem uveriť tomu že si to vymysleli ľudia ktorí o nás nič nevedia a Harry tomu verí." chytila som si halvu do rúk a bolo mi strašne do plaču, ja som nevedela čo mám robiť, bola som psychicky zdeptaná.
"Ale hlavu hore, pozri máš tu svojich najlepších priateľov, a dneska večer je v jedno super klube dobrá zábava, čo ty na to keby sme tam išli spolu, a zavolali aj ostatných chalanov?" prehovoril Zayn a pozrel sa na Em.
"To znie ako veľmi dobrý nápad." povedala EM.
"Ja neviem... však to bude aké terat." povedala som.
"Neboj sa bude zábava, aspoň preješ na iné myšlienky" povedala Em a už ma viedla do šatníka aby som si na seba zobrala krásne čierne šaty.
***
O pár hodín neskôr, už sedíme v clube, ktorý ja osobne nepoznám, no mám taký pocit ako keby sme tu už raz boli. Sedíme pri bare a objednávame si drinky, dneska mi je to jedno, pretoťe aj tak sa potrebujem odreagovať.
"Tak na to naše spanie" povedal Zayn a slovo spanie ukázal v úvodzovkách. Ja som ho drgla do ramena, a Em mu dala po hlave.
"Na zdravie" povedala som a poldecáky sme dali do seba jedna radosť. Mali sme ich v sebe asi už štyri.
Em so sebou začala hmýriť do hlasu speváčky ktorá hrala v clube a keď začala hrať jej obľúbená pesnička okažite ma začala ťahať na parket.
Tancovali sme ako o dušu, a ja som konečne prišla na iné myšlienky. Pesnišky boli úžasné a konečne som sa aj dobre vytancovala.
"Poď so mnou na wc prosím lebo sa už pocikám." zašepkala mi Em do ucha a mi sme sa ako tak tanckavím krokom dostavili na toalety.
Čakala som Em a pritom sa pozrela na svoje kruhy pod očami. No pípla mi smska.
Harry: Kde si?
Lay: Čo ťa do toho...
Harry : ak si s Malikom okamžite stým prestaň !
Lay: nebudeš mi hovoriť čo mám a nemám robiť, mám konečne pokoj a zabvamn sa...
Harry: Ty si opitá?
Lay: ....
Ďalej som to neriešila a s Em sme sa vybrali smerom k baru. No keď som videla kto stojí pri Zaynovi, skoro som padla na zadok. Pridala som do ktoru a odtiahla som ho od Zayna.
"Vysvetli mi kurva čo tu robíš." precedila som medzi zuby.
"Prišiel som si po teba láska..." povedal a mne v tom zastal dych, a hľadala som nejakú podporu od Em, aby ma z tohto vytiahla.
***
Nová , dúfam , že sa bude páčiť, a dúfam že mi zanecháte nejaké pekné komentáre. Na predchádzajúcej časti ste zanechali pekné čísla ♥ . Tak šup šup do čítania.
xxvictoriaxx
YOU ARE READING
H.Styles Company (h.s. ff)
Fanfiction"Ste prijatá" prehovoril a usmial sa. "Ďakujem pán Styles, sosm veľmi rada že môžem pracovať vo vašej firme" usmiala som sa tiež a postavila sa. "Bude sa nám spolu dobre pracovať" podišiel ku mne , naklonil sa a zašepkal mi to do ucha a zároveň mi j...