o týždeň neskôr
Po víkende u Harryho rodičov sme s Harrym opäť uviazli v našom pracovnom živote. Pretože toho bolo veľa celý týždeň samé rokovania, školenia, meetingy. Tešila som sa kedy bude konečne piatok a môžem si trošku odísť na drink s Em. Harry ide na nejaké rokovania mimo Londýna na pár dní. Neviem kedy sa vráti nepovedal mi to.
Víkend u Harryho rodičov bol veľmi krásny, oddýchla som si, užili sme si to tam. Až na tú Marry. Vŕtalo mi to hlavou aj ďalej potom čo tým to dievča myslelo. No potom som to už nechala tak. Marry sa tam už neukázala a mňa to len a len tešilo. Nikoho som sa o tom nič nepýtala a hlavne ani Harrymu som nič nepovedala , načo mali sme toho dosť a ja som to proste nepotrebovala za potrebné mu niečo hovoriť.
Dneska bol štvrtok a Harry dneska večer odchádzal.
Sedela som v kancelárií a rozmýšľala nad tým čo asi bude robiť bez neho, neviem ani na koľko ide ani na koľko sa tam zdrží. Rolovala som instagramom keď sa otvorili dvere a videla som Harryho ktorý vošiel dnu a držal telefón pri uchu. Iba mi kývol rukou a ani sa na mňa nepozrel. Ach jaj. Čo mu zase sadlo na nos. Vošiel do svojej kancelárie a zabuchol dvere. Počkala som pár minút a vypla som počítač. Položila telefón na stôl a postavila sa a smerovala som do Harryho kancelárie. Zaklopala som, no nik sa neozýval tak som pomaly pootvorila dvere a videla som Harryho ako sa pozeral von oknom a telefón držal stále pri uchu.
"Zayn ale mne je to jedno... úplne jedno... nechcem to riešiť takto a ty to vieš" povedal Harry nervózne do telefónu a rozhadzoval rukami. Ja som si jemne a potichu odkašlala a oprela som a Harryho stôl.
"Dobre Zayn neskôr ti zavolám mám tu niečo... potom dohodneme detaily" povedal Harry a zložil. Pozrel sa na mňa pomaly pristúpil ku mne. No v momente ma rýchlo chytil a pobozkal ma.
"Zlato čo sa deje?" spýtala som sa ho lebo ma to zaujímalo a nedokázala som sa na neho pozerať aký je nervózny.
"Nič prečo?" spýtal sa späť otázkou no ja som vedela že bol nervózny.
"Harry nehraj to na mňa, viem že sa niečo deje si nervózny a ja to na tebe vidím"
"Zlato nič sa nedeje... len som celkom nesvoj z toho že ťa tu nechávam na dlhšiu dobu samú." povedal, pobozkal ma a sadol si na stoličku pri svojom stole.
"Tak som mohla ísť stebou ako za každým" povedala som a prešla som ja ku oknu kde bol ten najúzašnejší výhľad ktorý ma vedel upokojiť.
Pocítila som niečie ruky na svojich bokoch a silné objatie.
"Vieš že to teraz nie je možné" povedal a otočil si ma k sebe.
"Jasné v pohode, a prečo vlastne ide Zayn?" nedalo mi to a musela som sa ho opýtať.
"Zayn je niečo ako obchodný partner a proste tam musí ísť" povedal a mne to bolo vlastne jedno.
...
O hodinku mi práca končila a Harry povedal, že ma zoberie domov len ešte musí niečo vyriešiť.
"Takže ten dnešok platí?" spýtala sa Em, keď sme sa spolu bavili pri recpecii kde sedela.
"Jasné, že váhaš, keďže máme zajtra voľno dneska si to užijeme." povedala som a usmiala som sa na ňu. Bola som rada za takúto super kamarátku.
"Tak to som rada, berie ťa Harry domov?" spýtala sa ma.
"Hej berie len si išiel niečo vybaviť" povedala som jej a pozrela sa na hodiny.
YOU ARE READING
H.Styles Company (h.s. ff)
Fanfiction"Ste prijatá" prehovoril a usmial sa. "Ďakujem pán Styles, sosm veľmi rada že môžem pracovať vo vašej firme" usmiala som sa tiež a postavila sa. "Bude sa nám spolu dobre pracovať" podišiel ku mne , naklonil sa a zašepkal mi to do ucha a zároveň mi j...