Keď mi toto povedal Harry ja som fakt nevedela ako sa dýcha, no v momente som sa odtiahla a usmiala som sa Harryho. Išla som smerom von s kancelárie keď ma chytil a ruku a pritiahol si ma k sebe.
„Nezabudni o 8 som u teba" pošepkal mi do ucha a potom ma jemne pobozkal pod ucho a pustil ma. Predtým si ma ale nezabudol poriadne obzrieť. Keď som sa kukla na neho videla som ako si hryzie peru. Ja som však odišla a zavrela som dvere na jeho kancelárií. Vošla som do svojej a sadla som si za počítač. Musela som dokončiť ešte svoju prácu a Harrymu vytlačiť nejaké papiere. Moc sa mi nechcela ale ak to urobím teraz budem mať pokoj napríklad na zajtra a na nasledujúce dni. Kým sa papiere tlačili ja som si vyložila nohy na stôl a hrala sa s mobilom. Videla som že je Em on-line a chcela som jej niečo napísať no predbehla ma prvá.
Em: Mohla by si sem na chvíľu prísť?
Vic: Načo je to súrne momentálne sa mi tlačia dôležité papiere pre Harryho
Em: Tak keď sa vytlačia pridi , skočíme dole na kávu aj tak máme pracovnú prestávku
Vic: A vážne to som si len teraz všimla. Okej už len 2 papiere zanesiem to Harrymu a hneď som pri tebe.
Em: Okej
Posledné papiere sa vytlačili. Ja som zobrala svoj mobil a išla som znova k Harrymu. Zaklopala som a jemne vošla dnu. Znova telefonoval ale všimol si ma.
„Čo to je?" naznačil mi ústami a počúval toho s kým sa rozprával.
„Papiere na podpísanie a dôležité konania" jemne som šepla a on ukázal na stôl aby som to tam položila. Prišiel ku stolu a jemne ma buchol po zadku a sadol si. Ja som sa len naňho špatne pozrela a on mi poslal vzdušnú pusu. Zamykala som hlavou a odišla s jeho kancelárie a zároveň aj s mojej. Blížila som sa k recepčnému pultu kde sedela Em ale nevidela ma lebo s niekým telefonovala.
„Áno aj ja ťa ľúbim ahoj" povedala a telefón zložila.
„Tak už si tu?" spýtala sa prekvapene. Ja som len prikývla a vošli sme do výťahu s 20-teho poschodia sme sa presunuli asi na 12 a vyšli sme von. Bolo tam niečo ako jedáleň. Objednali sme si kávu a sadli sme si na miesta kde bolo len voľné.
„Vic musíš mi poradiť" povedala smutne Em a pozrela sa na mňa
„Počúvam ťa"
„No vieš dneska večer idem prvý krát k Zaynovi a ja neviem ako sa mám obliecť a či sa mám báť alebo nie" pozrela sa smutne na mňa a potom pohľad sklopila na stôl ku káve.
„Počkaj počkaj koľko že ste spolu?" spýtala som sa jej lebo mi prišlo divné že až teraz k nemu ide prvý krát.
„Rok" povedala a mne skoro zabehla káva ktorú som držala v ruke a pila ju
„Mi chceš povedať že rok ste spolu a ešte ste spolu takto doma neboli a ani ste spolu nespali?" vyvalila som na ňu oči.
„Jasné že sme spali spolu. Ale to bolo iné. Ja som uňho doma nebola a hlavne nie pred jeho mamou a jeho sestrami."
„Neboj sa Em všetko bude dobré, predstavíte sa, jeho mama ťa určite bude vychvaľovať aké si milé a pekné dievča možno sa navečeriate a potom pôjdeme so Zaynom spolu buď do izby alebo niekam preč uvidíš bude všetko dobré" žmurkla som na ňu a dopila posledný dúšok kávy.
Potom sme sa s Em vybrali naspäť hore do pracovne. Ešte mám hodinu a idem domov. Konečne aspoň sa môžem pripraviť na večeru na ktorú idem s Harrym. Keď sa výťahové dvere otvorili zbadala som Harryho ako vychádza s pracovne.
JE LEEST
H.Styles Company (h.s. ff)
Fanfictie"Ste prijatá" prehovoril a usmial sa. "Ďakujem pán Styles, sosm veľmi rada že môžem pracovať vo vašej firme" usmiala som sa tiež a postavila sa. "Bude sa nám spolu dobre pracovať" podišiel ku mne , naklonil sa a zašepkal mi to do ucha a zároveň mi j...