H.Styles Company. Najváčšia firma v celom Londýne. Každý sa tam snaží dostať to šéf tejto firmy je dosť vážny a nepríjme len tak hocikoho. Veľmi si pohliadne na toho koho príjíma. Je dosť prísny. Videla som ho akurát tak v novinách a raz na prednáške čo sme mali v jeho firme , kým som ešte prácu mala. Pôsobí elegantne no zároveň drsno a vyzerá že humor nepozná. Chodí oblečený v saku a čiernych skinny jeanoch, kratava uviazaná poriadne aby mu nespadla. Vlasy kučeravé, oči krásne zelené. Videla som ho raz usmiať sa. Pri jeho úsmeve krásne jamky na líčkach. Kancelária asi až na 20 poschodí, neormálne veľká firma.
Pri pohľade na neho mi pripadá ako sukničkár. Určite sa vyspal s každou jednou sekrtárkou čo je na jeho poschodí, jeho assistenkou a aj tou čo mu tu nosí kávu a ostatné veci. Neviem prečo no vyzerá tak a možno to tak aj je.
Veľa sa o ňom v článkoch písalo že rád chodí do barou a nazvali ho ako "vymetača" barov. Neviem čo je na tom pravdy, no lebo veľa do barov nechodím.
Každý má názor na ľudí a ja ho mám tiež.
Určite si myslíte prečo ho hodnotím výrazom a prečo sa zaujímam o túto firmu. Odpoveď je jasná. Podala som si žiadosť do tejto firmy ako jeho asistentka, lebo podľa informácií pán Styles hľadá nov asistenku. Však prečo nepodať žiadosť, skúsiť to treba.
Prácu potrebujem. Tú svoju predtým som stratila lebo sa firma úplne zrušila a mňa stade ihneď vyhodili. Pracovala som tak ako účtovníčka. Mám skončenú vysokú školu a titul manažér. Ovládam písanie všetkými desiatimi na klávesnicni a ostatné veci čo k účtovníctvu patrí. Pán Styles by mi mal poslať mail a v ňom ma ooznámiť či na ten pohovor vôbec mám prísť alebo nie.
Asi som vám ešte neporozprávala o mne ale nie je tu veľmi čo.
Mám 20 rokov, žijem sama v Londýne so svojím malým psíkom , sučkou Layla. Je to westík. Rodičou mám niekde v Amerike, pretože cestujú, otec je podnikateľ a šéf všelijakých firiem a mama mu pomáha a je účtovníčka v našich firmách. Mohla som pracovať aj v našich firmách ale nechcela som. Chcela som sa osamostatniť a skúsiť aký je to život keď ako dospelá žiť sama. A mám sa fajn, ide to ako som si to predstavovala. S rodičmi som stále v kontakte a posielajú mi nejaké to "vreckové" aby som mala niečo, kým nemám prácu.
Mám štíhlu postavu, sem tam tie krivky ako každá žena. Modré oči, bledohnedé vlasy no zvyknem si ich farbiť pretože sa mi nejak tá moja prirodzená farba nepáči. Vlasy mám dlhé asi tak nejak nad zadok. Dokonalá pleť, dokonalá postava, vysoká asi tak 1.70. Mamina mi vždy vravievala že by som mohla ísť robiť modelku, no ja som sa vôbec na modelku necítila. Kde už. Aj keď cestovala by som možno o svete , ale to môžem aj teraz. Dá sa tak povedať že si to môžem dovoliť, ale rozhodne nestojím za to aby som peniaze rozhadzovala všade kade si len zmyslím.
Bývam v menšom byte v centre Londýna. Všetko poruke ako treba. Mám aj vodičák čo vždy nutne potrebujem a na moju 18-tku som dostala aj svoje prvé autíčko. Audi A4. Milujem to auta a úplne perfektne sa na ňom jazdí. Súrodencov mám , mám staršieho brata ktorý je niekde vo svete a ani sa o mňa nezaujíma, vykašlal sa na mňa. Viem o ňom iba to, že je ženatý a má dve deti. Viac nič. Ale je mi to jedno keď kašle on na mňa , kašlem aj ja na neho.
Táák, nový príbeh s Harrym. Ako ste si už všimli Harry tam nie je slávny ale myslím že tam budú aj ostaný chalani. :) Tak váš názor ? Prosím komentííky a VOTE... 3+ bude ďalšia :)
Vicky125
KAMU SEDANG MEMBACA
H.Styles Company (h.s. ff)
Fiksi Penggemar"Ste prijatá" prehovoril a usmial sa. "Ďakujem pán Styles, sosm veľmi rada že môžem pracovať vo vašej firme" usmiala som sa tiež a postavila sa. "Bude sa nám spolu dobre pracovať" podišiel ku mne , naklonil sa a zašepkal mi to do ucha a zároveň mi j...