2.

789 29 0
                                    

*o týždeň neskôr*

Vo firme pracujem už vyše týždňa. Naozaj sa mi vo firme páči a som rada že som to miesto dostala. Neviem kde by som bola ak by som nepracovala. Určite by som sedela doma a válala si šunky. 

Harry je veľmi fajn a nato že mi je šéf sa sním veľmi dobre pracuj. Áno potykala som si sním, sám to navrhol aj keď neviem prečo som to prijala no myslela som si že je to dobrý nápad. 

Tak isto aj Emily, je to super dievča a rozumiem si sňou je asi tak v mojom veku. Často chodievame spolu do baru. Aj dnes večer sa cyhstáme na firemnú párty ktorá začína o 8 v nejakom väčšom bare ktorý patrí tejtoo firme. Hrozne sa teším. 

Momentálne som v kancelárií a robím tu Harrymu nejaké papiere ohľadom vyúčtovania firmy za minulý mesiac. Buchli dvere. Keď som sa pozrela od počítaču smerom k dverám Harry tam len stál a pozeral sa na mňa.

"Stalo sa niečo?" prehovorila som lebo mi bolo také blbé aby sa na mňa v jednom kuse len pozeral. 

"Nie, len..." odmlčal sa a prišiel pomaly ku mne. Postavil sa za mňa a ja som jeho dych cítila na mojom krku. Bolo to čudné pretože mi spôsoboval zimomriavky a motýle v bruchu. S papiermi som robila ďalej aby si nevšimol že mi on spôsobuje to čo mi spôsobuje. Potom som pocítila jeho dotyk na mojej ruke keďže som mala krátky rukáv . Momente som prestala pozerať na papiere a zavrela som oči. Čo to ten chlap so mnou robí? pomyslela som si. 

" len..tak dobre vyzeráš v tých šatách a mňa to prvádza do šialenosti" zašepkal mi to ucha a potom a potom si išiel sadnúť na svoje miesto do na stoličku.Keď si sadol žmurkol na mňa. Ja som zobrala papiere a vyšla som s kanecelárie von. 

Konečne doma. Harry nás aj s Emily pustil skorej aby sme sa stihli pripraviť a všetko podobné. Momentálne je Emily u mňa a natáča mi vlasy. Keď v tom zazvonil zvonček. 

"idem otvoriť" povedala Emily a podala mi žehličku do rúk ktorou mi natáčala vlasy. Za asi ani je minútu bola naspäť a držala v ruke šaty červenej farby. Neboi špatné , skôr také akkurát . Páčili sa mi mali hrubšie ramienko , len jedno a boli akurát tak do polky stehie. 

"Tie sú pre teba, sú na tvoje meno a aj tvoju adresu" povedala Emily a podávala mi ich do ruky. Ja som si ich zobrala a zavesila som si ich na skriňu. Bol tam aj malý lístoček ktorý som zobrala do ruky a začala som ho čítať. Bola som si sto percent istá že to čítala aj Emily. 

Dúfam že sa ti páčia, neviem či je to tvoj vkus. Prosím obleš si ich. Čakám ťa o 8 na tej párty. Červená je top a určite v nej budeš vyzerať úžastne. ;) -H. xx

"On ťa balí a podľa tohto chce aby si sním bola na tej párty.. oo Layla..to je úžastnééé" kričala po mojej izbe Emily. Áno volá ma stredným menom a mne to vôbec nevadí, vlastne som rada ak ma tak niekto volá.. 

"Em, prosim ťa prečo by ma chcel? Poznáme sa sotva týždeň a hneď by ma chcel?? Podľa mňa mi to poslal len preto aby som nejak vyzerala kvôli tomu že som jeho nová zamestnankyňa.. a chce ma predstaviť novému kolektívu." povedala som a Em sa len usmievala  záporne mykala hlavou. 

"Určite nie... " povedala

"Ako vieš ?" spýtala som sa jej pretože som ju nechápala.

"Aj ja som bola jeho nová zamestnankyňa a nič také som nedostala.. takže vieš on ťa chce na sto percent." umievala sa , no nie ona sa uškŕňala....to by nebola Emily.

"To ma nenapadlo...ale určite to nie je pravda." povedala som a obidve sme sa zasmiali. 

"No len aby" povedala 

"Ok kašli už nato , dokončimi prosím ťa tie vlasy je už pol osmej aby sme všetko stihli, šofér ktorý nás ma zobrať tu bude za 20 minút" povedala som jej keď som sa pozrela na hodinky na mobile ktorý bol na posteli.


Keď auta zastala pred mne neznámim barom, mala som trošku trému. Neviem prečo, možno preto lebo tam bude Harry a hlavne preto že tam polovicu ľudí ani nepoznám. Šaty ktoré mi poslal Harry vezerali naozaj skvele, Em povedala že v nich vyzerám úplne dokonalo. Potom sme s Em vošli dnu a ona odišla k nejakému stolu kde sedel aj Harry. Nepoznala som ostatných chlapcov okolo. Jeden prišiel k Em a dal jej pusu a objal ju, mal také čierne vlasy , vyčesané dohora , čokoládové oči. Vyzeral dobre a bol to taký bad-boy. 

"Lay chcem ti predstaviť môjho priateľa Zayna.. Zayn toto je moja dobrá kamarátka a kolegyňa Lay" predstavila nás Em a ja som si so Zaynom podala ruky. 

"Potom tu je ešte Niall, Louis, Liam a Harryho poznáš" poukazovala na všetkým a všetci sa usmiali. Harry si ma premeral od hlavy až po päty. 

"Teší ma som Lucy Layla.. ale môžte ma volať Lay, Layla Lucy nemusím" povedala som a sadla som si vedľa Em. Neskôr nám už na stôl priniesli nejaký alkohol a pilo sa ďalej. Samozrejme som si dala aj ja. Alkohol som moc nemusela ale mala som ho rada. hh. Ako som si mohla všimnúť boli tu aj ostatný ľudia s firmy kde pracujem. 

"Em, hneď som späť idem vonka" povedala som a postavila som sa smerovala som k východu. Pri sotle boli už hlavne Niall a Louis hrozne napitý a vôbec nevnímali čo sa to deje. Vyšla som von na vzduch a pozerala sa na výhľad. Zapálila som si jednu cigaretu.

"Ty fajčíš?" otočila som sa na hlas, ktorý patril mne a spýtal sa otázku. Keď som sa pozrela hlavou do prava zbadala som že tam stojí Harry. 

"Hmm nie len niekedy som si zvykla zapáliť" zasmiala som sa.

"Nevedel som o tom a pravdu povediac ani som to nečakal." zasmial sa aj on a prišiel ku mne bližšie. Ja som už cigaretu zahodila a pozerala som sa Harrymu do oči. Mal ich tak krásne smaragdové. 

"Prečo si mi vlastne poslal tie šaty?" spýtala som sa ho lebo mi to nedalo, musela som sa ho to spýtať.

"To je jedno nie vyzeráš v nich skvelo, si nádherná" povedal a prišiel bližšie ku mne. Chcela som mu na to niečo povedať to priblížil sa a pobozkal ma. Jeho pery sa jemne obtreli o moje, no v momente sa to premenilo na vášnivé bozkávanie, čo som nechcela aby prestalo. 

*nováá , čo na ňu vravíte? poprosím vás komenty a hlavne votes:) ďakujem"

Vicky125

H.Styles Company (h.s. ff)Where stories live. Discover now