29.

89 3 0
                                    

Divne som sa pozerala na Em keď poznala ženu ku ktorej nás Harryho šofér doniesol. Ja som nevedela kto to je. No vedela pretože Em povedala, že je to Zaynova mama. No aj tak to bola pre mňa úplne cudzia žena. Potrebovala som vedieť čo sa tu do pekla deje. Prečo sme od Londýna 2 hodiny a prečo sme vlastne u Zaynovej mami.

Keď sme vystúpili z auta Em sa zvítala so svojou svokrou. Ja som len potichu pristúpila k nim. Bola som vystresovaná.

"A ty musíš byť Layla" povedala žena pri dverách a zvítala ma.

"Áno a vy ste?" povedala som a podala som je ruku na pozdrav.

"Ja som Zaynova mama , ale volaj ma Trisha" chytila moju ruku a následne ma objala, čo vyzero ako keby vedela čo sa deje a snažila sa ma upokojiť.

"Dievčatá poďte do vnútra, Vaše veci zobral hore môj manžel, Emily ty budeš spať v Zaynovej izbe a Lay ty budeš v hosťovskej. Em ti ju potom ukáže" povedala Trisha keď sa sa premiestnili do kuchyne a ona nám uvarila čaj.

"Trisha , mám otázku, prosím ťa vieš čo sa deje, volal ti Zayn? Prečo sme vlastne tu?" spýtala sa Emily keď sme z kuchyne presunuli do obývačky. Sadli sme si na gauč, aj s teplým čajom v ruke.

"Neviem nič čo sa deje, len mi volal Zayn že prídete ale viac mi povedať nechcel, no neznel moc pokojne" povedala Trisha

"Ospravedlňte ma ale na chvíľu si odskočím" povedala som a pozrela som sa na EM. Ona len prikývla.

Išla som na wecko, kde som sa potrebovala ukľudniť. Pozrela som sa do zrkadla a slza mi vybehla z oka von, nakoľko som nevedela čo sa deje. Zobrala som do ruky telefón a vytočila som Harryho číslo.

"Tu Styles nechajte mi odkaz ... " zaznelo v telefóne a tak som ho vypla. Vôbec sa mu nedalo dovolať a ja som absolútne nevedela kde je a čo sa deje.

Aspoň sa ozvi čo sa do pekla deje, som nervózna a ani neviem kde si a čo je s tebou ! Napísala som mu smsku no stále nič neprichádzalo. V tom sa ozvalo klopanie na dvere.

"Môžem?" dnu nakukla hlava Em.

„Jasné" povedala som jej a posadila som sa na vaňu.

„Zlatko čo sa deje?"

„Ja neviem, absolútne neviem čo sa deje, neviem prečo sme tu, neviem do kedy tu bude. Harry mi absolútne neberie telefón a neviem čo od neho čakať" povedala som Em svoje pocity a znela som úplne zúfalo.

„La zlatko ani neviem čo sa deje a poviem ti, že mi to nie je jedno, neviem čo sa zase deje v tom ich biznise" povedala Em a objala ma.

„V akom biznise" ostala som prekvapená pretože som vedela len o jednej Harryho práci, dobre pár krát sa vyskytlo že som ho počula s niekým sa baviť ale nevedela som absolútne o čo sa jedná.

„Neviem presne čo je to zač, len som počula Zayna raz hovoriť o niečo o čom som asi nemala. Asi robia niečo čo sa nedeje len s Harryho prácou, Zayn bol v poslednej dobe stále preč, absolútne nebol doma a ja som ani nevedela kde sa nachádza, vždy povedal že nebude dlho a do pol noci sa vráti no nikdy to tak nebolo a vracal sa neskoro nad ránom, veľa krát som si aj myslela že ma podvádza že ma milenku, no to mi potvrdil že to tak vôbec nie je. No neverila som mu, až na to jeden deň prišiel ku nám neznámi chlap a podal mi do ruky nejaké papiere a iba povedal aby som to odovzdala Zaynovi a že nech sa to pokúsi čo najlepšie vybaviť inak bude zle. Povedala som že mu to odovzdám no nedalo mi to a nahliadla som do papierov. Bola tam vysoká suma ktorú musel Zayn zaplatiť. Viac som sa na to nepozerala a položila som to na stôl. Doteraz Zayn neviem že som to videla." Povedala Em a ja som ostala prekvapená.

„Aha, Harry sa v poslednú dobu správal naozaj divne, mykol sa na každej jednej veci alebo zvuku keď niečo počul. Absolútne som nevedela čo sa mu deje. Možno to bolo niečo spoločné stýmto." Povedala som Em ako to v poslednej dobe bolo u nás.

„A ak ti mám pravdu povedať v poslednej dobe nám to ani v posteli nejako neklape, nakoľko vždy chodil domov unavený a v práci ostával dlhšie ako bolo za potreby"

„Neviem Lay naozaj čo sa deje ale musíme byť pokojné a musíme len počkať čo kedy sa vrátia. Neboj sa oni si pre nás prídu. „ objala ma a potom sme sa vrátili naspäť do obývačky kde sme sa rozprávali a ja som tak prešla na iné myšlienky.

...

O mesiac neskôr

Myslela som si, že čas ktorý budeme o Zaynovej mami bude len pár dní , alebo týždeň. No sme tu už mesiac. Jeden dlhý mesiac v ktorom sa mi Harry ani neozval, nenapísal, nekontaktoval ma proste nič. Nevedela som kedy sa vráti , či vôbec žije. Absolútne nič som nevedela a začínala som sa báť. Pokiaľ viem ani Emma o Zaynovi nič nevedeli.

Za celý ten mesiac sa nám Trisha snažila priviesť na iné myšlienky. Až na jeden deň.

„Em prosím doniesla by si mi z hora mikinu nejako mi začína byť chladno."

„Jasné" zakričala mi zhora kde išla po niečo.

Sedela som v obývačke a surfovala po instagrame, keď som započula hlasy, tie hlasy mi boli známe a tak som sa postavila a podišla som na chodbu z kade sa hlasy ozývali. No keď som zbadala kto tam stojí skoro som odpadla. Na chodbe stáli Harry a Zayn.

„Em" zakričala som.

„Áno už idem len ju neviem nájsť" zakričala Em zhora.

„EM" zakričala som hlasnejšie.

„Už idem idem čo sa de..." povedala keď zastala na chodbe aj ona a zbadala tam Zayna aj Harryho. Okamžite pustila mikinu a utekala smerom k Zaynovi.

„Láska" povedala a objala ho.

Ja som stála na jednom mieste stále v šoku. Harry zo mňa ani nespustil oči a jemne sa usmial. Možno čakal že aj ja sa rozbehnem smerom k nemu ale naozaj som nevedela čo mám robiť.

Podišiel ku mne a objal ma.

„Už som tu láska nemusíš sa báť" zašepkal mi do ucha a mne prešiel mráz po chrbte. No v tom šoku som ho silno objala a nechcela som ho pustiť.

...  

Ahojtee, 

hlásim sa vám s novou časťou, nakoľko ste si ju pýtali a som rada že vás tento príbeh baví. Ja viem dlho som ju nepridala ale nestíhala som viete ako škola, robota a podobne. Sľubujem, že časti ešte pribudnú, nakoľko je teraz aj kľud a sviatky budem sa tomu viac venovať, a pridám vám sem nové. 

Potešíte ma ale pekným komentárom a aj nejakým likeom. Prajem vám príjemné čítanie :* 

xvictoriaxx

H.Styles Company (h.s. ff)Where stories live. Discover now