7.

445 19 4
                                    

Ráno som sa zobudila a porozhliadla som sa po izbe. Najprv som nevedela kde som no potom som zistila že som u Harryho v izbe. Otočila som sa nabok a zistila som že Harry vedľa mňa nie je. Tak som teda šla do sprchy. Keď som sa osprchovala som sa a pozrela do zrkadla. Učesala som sa jemne som sa nalíčila (ešte že som si to zobrala do kabelky) a potom som vyšla do izby kde som si obliekla šaty ktoré som mala včera. Zišla som dole a cítila som príjemnú vôňu. Keď som vstúpila do kuchyne pohľad sa mi naskytol na Harryho ktorý bol len v kraťasoch a bol bez trička. Myslela som si že sa roztopím.

„Dobré ránko" povedala som a pristúpila som k nemu.

„Aj tebe zlatko" povedal mi tiež a natiahol sa pre pusu. Ja som mu ju s radosťou dala a posadila som sa hore na kuchynskú linku vedľa neho kde varil, teda robil lievance. Vyložil poslednú na tanier a vypol sporák. Potom podišiel ku mne a chytil ma okolo pása.

„Tak ako si sa vyspala princezná" povedal a jemne ma pobozkal.

„Veľmi dobre nie keď som sa zobudila a ty si vedľa mňa nebol" zatvárila som sa smutne no kútiky sa mi šplhali hore až som sa rozosmiala.

„Prepáč chcel som ťa prekvapiť babe" kukol na mňa a pohladil ma po líci.

Potom som zišla dole s kuchynskej linky a s Harrym sme sa naraňajkovali. Keď sme to všetko zjedli tak som sa ponúkla že umyjem riad ale Harry mi to nedovolil a všetko dal len umývačky riadu.

„Kedy ideme do práce?" spýtala som sa Harryho lebo keď som sa pozrela na hodiny tak ukazovali 8 hodín.

„Neviem myslím že za chvíľku. Teraz keď si šéfova priateľka budeš chodiť so mnou do roboty. A ja chodím kedy sa mi chce" podišiel ku mne a uškrnul sa. Jemne ma chytil okolo pása a prisunul si ma k sebe a potom ma pobozkal.

„Harry predtým by sme ale mohli skočiť ku mne domov? Potrebovala by som sa prezliecť" spýtala som ho a on len jemne prikývol.

„Jasné hneď pôjdeme len sa zbehnem hore ja obliecť" povedal a vyšiel hore po schodoch. Ja som si zatiaľ pozerala čo je nové na internete a podpisovala som pár známym a kamarátkam ktoré mi písali. Počula som kroky po schodoch a tak som vedela že idem dole Harry. Zrazu sa vynoril na v kuchyni. Mal no sebe znova oblek a kravatu a zase vyzeral úplne skvelo, atraktívne a tak zvodne. Vlasy mal jemne vyčesané do hora.

„Tak môžeme ísť?" spýtal a ja som len prikývla.

Obula som si lodičky ktoré boli na chodbe a vyšla von a Harry za mnou. Zamkol dvere a prešli sme k jeho autu do ktorého som nastúpila a išli sme ku mne. Chcela som Harrymu nadiktovať adresu ale zabudla som že vie kde bývam. Ani nie za dlho sme boli u mňa a ja som vystúpila a Harry išiel za mnou. Keď sme vošli dnu tak Layla začala štekať na Harryho. No on ju pohladkal a a už sa tešila.

„Layla nesmieš" zhrešila som troška aby ho neocikala. Harry sa len začal smiať.

„Je ti niečo smiešne zlato?" spýtala som sa Harryho a on len pozeral na mňa a prikývol.

„Máš psa ktorý sa volá tak ako ty?" a smial sa ďalej.

„No a čo ? Nie ja som mu dávala meno" povedala som a jemne ho buchla do ramena. Zatváril sa že ho to bolelo no ja som vedela že nie . Ďalej sme to neriešili a ja som sa išla hore prezliecť. Zvolila som čierne nohavice, bielu blúzku a nato tmavo modré sako. Na nohy som si dala lodičky. Vlasy som si jemne upravila, dala som si jemný make-up ešte a vymenila som si kabelku. Do nej som nahádzala potrebné veci a zišla som dole.

„Môžeme isť" povedala som a Harry sa postavil. Podišiel ku mne a pobozkal ma.

„Vyzeráš nádherne tak ako vždy" povedal a vydali sme sa k jeho autu.

Keď sme prišli do firmy Harry mal stále so mnou prepletené prsty. Ja som tak nechcela behať po firme do Harry hej. Bolo mu ukradnuté čo si o tom ostatný ľudia. Vkročili sme do výťahu a vyšli na 20 poschodie. Keď sme prechádzali okolo Em ona sa len pozdravila a a keď som sa otočila tak sa na mňa uškrnula a zdvihla mi palce smerom hore. A potom sme len vošli do kancelárie a a Harry zavrel dvere.

„Spomínal som ti že dnes máme jedno rokovanie?" pozrel na mňa.

„Nie nič si mi nevravel" zamykala som hlavou a pozrela som sa na neho.

„Tak ti to teraz hovorím a je potrebné aby si tam bola aj ty zlato okej?" prišiel ku mne a pobozkal ma.

„Okej a o koľkej je rokovanie?"

„Hneď teraz zober si nejaké podklady a poď ideme" ako povedal tak som si aj zobrala papiere. Prešli sme potom do inej miestnosti a tam bolo plno nových a pre mňa neznámych pánov. Rokovanie trvalo asi hodinku a potom pred koncom ešte Harry prehovoril.

„Odteraz chcem aby ste všetci dôležité veci riešili aj tuto s prítomnou slečnou Laylou keďže odteraz je moja priateľka. A to aj vtedy ak by som tu náhodou nebol ale aj keď som tu" povedal Harry a všetci prikývli. Potom sme všetci odišli.

***Ták ďalšia :) Minulý komentár ma veľm potešil ďakujem pekne. Myslím si že je táto časť asdi troška kratšia ale tak hádam sa bude páčiť. Zas nezabudnite na Votes :) 3+ votes a 1+ komnetár a bude ďalšia :) ***

Vicky125


H.Styles Company (h.s. ff)Where stories live. Discover now