Jake
Dal som si rýchlu sprchu. Povedal by som, že niečo ešte rýchlejšie. Niektoré časti tela ani nepocítili vodu. Chcel som byť už s Abigail, nechcel som aby dlho čakala. Rýchlo som na seba hodil čisté veci, zvyšok do tašky. Utekal som von.
Stála neďaleko, opäť mala tie modré šaty. Prišla mi v nich ako princezná. Buď jej princom! Ale keď som ju videl iba v športovej a obtiahnutých kraťasoch. Och! To bolo niečo. Na to budem ešte dlho spomínať. Myslím, že to bude na pár nocí, posledná myšlienka pri ktorej budem zaspávať.
„Ahoj," jemne som sa usmial, keď sa mi pozdravila prvá. Len ma trošku zamrzelo, že sa na mňa ani nepozrela. Pozdrav som jej opätoval.
„Jake, ja, prepáč mi," vtedy na mňa zodvihla pohľad. Zarazil som sa, keď som jej v očiach uvidel slzy. Ako sa na mňa pozrela, načisto sa rozplakala.
Zamrzol som na mieste. Moje vnútro kričalo aby neplakala.
Konečne som sa spamätal. Prudko som ju objal. Objímal som ju. Toto bolo to čo som potreboval ja, a aj to, čo potrebovala ona. Objímal som ju, až pokým neprestala plakať. Sama sa odo mňa odtiahla, videl som ako sa snažila. Prehovárala sa aby sa opäť nerozplakala. Chcela mi niečo povedať.
„Jake, prepáč mi. Za to ako sa ku tebe správam. Za to ako som sa urazila, že máš niečo s Chloe. Ani som ťa nenechala to vysvetliť. Prepáč mi aj za to, že som ťa sotila na párty. Aj keď, chcela som len aby si nikoho nezbil. Prepáč, že som sa ráno od teba vyparila, aj keď som ti sľúbila, že sa porozprávame," páni, vypúšťala to všetko zo seba na jeden dych. Ani neviem ako. Ledva som to stihol spracovávať.
Čiže ona bola na tej párty. Vraj ma aj sotila. A spala pri mne asi. Mohla to byť ona. Mojim telom sa rozlial pocit šťastia.
„Jake, pravda je taká, že som šťastná. Aspoň som si to myslela. Doma je všetko ukážkové, také po akom som túžila. Ale predsa niečo je iné. A to si ty. Som na seba veľmi nahnevaná. Si človek, ktorý by mi dal srdce na dlani," to je pravda, dal by som jej ho, „a ja si to nevážim. Posledné dni túžim len po tom byť v tvojom objatí. Cítiť tvoju vôňu. Tvoje pery. Teba celého. Som hlúpa, že som to pochopila až takto neskoro. Jake, odpusť mi."
Neviem čo jej mám na to povedať, pravda je taká, že ju milujem stále. Teraz mi v podstate všetko objasnila. Cítim sa šťastne. Myslím, že tu slová nepotrebujeme. Doslova som sa vrhol na jej pery. Och! Tak mi chýbali. Jej vôňa mi udierala do nosa.
Museli sme sa od seba oddialiť, kvôli nedostatku kyslíku. Pozeral som jej do očí. Ona mne tiež. Ona je nádherná.
„Ľúbim ťa," najskôr som si myslel, že som to povedal ja. Ale to nebol chlapský hlas. Povedala mi to ona. Skoro som sa jej tu roztopil. Tieto slova, ani som netušil, že ich od nej budem raz počuť. Buď teraz alebo nikdy!
„Abigail Mia, spravíš ma najšťastnejších chlapom na tomto svete, a budeš so mnou chodiť?" očká sa jej zaiskrili. Na tvári sa jej rozlial úsmev. Prikývla. Okamžite som ju zovrel v objatí a zatočil som s ňou.
Teraz som najšťastnejší chlap na svete.
„Chýbala si mi. Ľúbim ťa," zašomral som jej do vlasov. Jej odpoveď bola pusa. Takéto odpovede sa mi začínajú páčiť.
„Ideme ku mne?" navrhol som. Dúfam, že sa nezľakne, nemyslím to zle. A mohol by som jej vrátiť tenisky.
„Mám ešte chvíľu čas. Večer má ku mne prísť Emily, chce vyzvedať čo sa stalo na párty. Takže môžem, treba mi tenisky."
„Ehhm, a čo sa stalo na párty?"
„Ty si nič nepamätáš?" záporne som zakrútil hlavou.
„Nooo, najskôr si chcel zbiť chlapa, ktorý ma držal. Ale miesto toho aby si ho udrel som po tebe skočila a spadli sme na zem," Bola strašne roztomilá, keď sa červenala.
„Počkať, teba držal nejaký chlap? A ty sa čuduješ, že som ho chcel zbiť? Spravil by som to znova!"
„Ale Jake prestaň. Potom som ťa vytiahla na záhradu," Pri tomto sa jemne pousmiala ale nič viac mi ku tomu nepovedala.
„A potom som ťa šla uložiť do postele a zaspala som pri tebe. Inak dúfam, že si mi tenisky nevyhodil mala som ich rada!"
„Nevyhodil. Ty si šla domov bosá?" nevinne sa zatvárila a pokrčila ramenami. Je taká rozkošná.
„Och, princezná, ty si prípad." Pritisol som si ju ku sebe bližšie, a popri sebe sme kráčali smerom ku mne.
„Princezná?"
„Áno, si moja princezná. Moje slnko."
:)
YOU ARE READING
Chybná
Teen FictionToľko sústredenia, žiaden hnev ani nenávisť. Každý úder bol dokonalo premyslený. Ale kto by čakal na útok zozadu?