Prajem príjemné čítanie. :)
Dva týždne od toho čo spolu s Jakeom chodíme.
Jacobovi som sa musela dlho ospravedlňovať za to otvorenie dverí. Veľmi sa na mňa nahneval, že som ho strápnila pred dievčaťom, ktoré sa mu páči.
Začala som chodiť na box. Jake ma v tom podporuje, rodina tiež. Zažívať pocit, keď ma moji blízky podporujú. To hreje na srdci. Nerátam Chloe, ktorá tvrdí, že už budem aj ako chlap vyzerať. Vôbec sa ma to nedotklo. Už nie.
Tréner je na mňa dosť tvrdý, ale chápem, že chce aby som bola dobrá. Pomáha mi to, či už zodvihnúť sebavedomie, alebo nepociťovať nervy. Na tréningu sa vyzlostím, a potom už žiadne nervy. Žiadna chuť niekoho zmlátiť.
Dnes má Jake zápas. Tréner proti nemu nasadil vraj celkom silného súpera. Teraz s ním sedím v šatni a snažím sa ho čo najviac povzbudzovať.
„Jake, hlavne neurob nejaký zakázaný krok, áno? A nezabúdaj aj na to sa brániť," je pravda, že Jake mal problémy s obranou. No útočiť vedel perfektne.
„Áno, zlatko a maminka v jednom," za toto si odo mňa vyslúžil jednu facku za ucho. Jemnú samozrejme. Následne som mu venovala posledný bozk pred začiatkom zápasu. Odišla som sa postaviť, blízko ringu, k trénerovi.
Zápas sa začal. Jakeov súper mi bol veľmi povedomý. No zaradiť som ho nevedela. Bohužiaľ jeho meno som prepočula.
Jakeovi to šlo v ringu perfektne, dostal omnoho menej rán ako jeho súper. Mal šťastie v tom, že jeho súper neútočil toľko čo Jake. Musel sa hlavne brániť. Môj Jake bol veľmi rýchly, každý jeho pohyb. Sledovala som ho celého. Od jeho sústredenej tváre, po ktorej stekali kvapky potu, cez jeho telo. Oči mal zabodnúté na telo protivníka, snažil sa vyčítať čo sa chystá urobiť. Ruky stále v obranom geste, chránil si bradu aj hrudník, ak by náhodou. To bolo jedno z pravidiel: byť pripravený na nečakané. Nikdy nevedel čo môže jeho súper urobiť. Jemne sa pohupoval na mieste. Pravú nohu mal viac vzadu ako tú ľavú. Pre lepšie vytočenie panvy pri údere. Tým bol pružnejší, rýchlejší.
Jeho súper nebo zlý, to nie. Vysoký chlap. Jemu pomáhala jeho výška. Nieže by bol Jake maličký. Ale tento chlap je obor. Nechápem ako môžu byť v jednej kategórií. Jeho údery, pohyby boli o niečo pomalšie. Jake bol taký švihák.
Jakea niečo rozladilo. Myslel si, že súpera už porazil, no mýlil sa. Prekvapil ho a vrazil mu poriadne silný pravý hák. Doslova som cítila chrupnutie svojich zubov miesto jeho. Ešteže má chránič. Súper neváhal a využil to ako bol Jake prekvapený. Dával mu jeden úder za druhým.
Tréner pokrikoval rôzne slová, čo by mu mali pomôcť. Všetci ľudia niečo kričali, skandovali.
Ja som len ticho pozerala a hypnotizovala ho pohľadom. Nebolo mi príjemné, keď tam stál a bil sa, ale je to šport, je to jeho rozhodnutie a musím to chápať. Bože, veď ja tento šport tiež milujem. Ale taktiež milujem aj Jakea.
Nakoniec sa Jake prebral a svojho súpera dostal na zem zdvihákom. Zápas skončil. Jake vyhral. Mojím telom prebiehala vlna radosti. Jake svoj pohľad upriamil na mňa. Bolo v ňom kopu šťastia, radosti. Je skvelý.
Nakoniec si podal ruku so súperom a odobral sa do šatne, vyhlásenie bude až na konci. Okamžite som utekala za Jakeom. Sedel na lavičke a pil vodu. Sadla som si ku nemu a objala ho. Síce na niektorých miestach mal krv, bol spotený, ale musela som cítiť jeho prítomnosť. Hej ten smrad.
„Ľúbim ťa," venovala som mu bozk a poslala ho sa osprchovať.
***
Spolu sme, o pár hodín neskôr, ležali u mňa v izbe. Rodičia odišli pracovne na týždeň. O Jakeovi nevedia, a zatiaľ im to nechcem hovoriť. Nie, žeby som im neverila. Ale ešte stále nie je dlho, čo s nimi mám dobrý vzťah. Čo ak by sa im Jake nepáčil? Čo ak by sa všetko vrátilo späť?
„Nad čím sa mračíš princezná?"
„Ale nechaj tak. Iba som sa zamyslela."
„Čo ideme robiť?" Jakeova otázka ma veľmi neprekvapila. Veď sme sa len váľali na posteli bez pohybu.
Chytila ma moja trafená nálada. Začala som Jakea šúchať po hrudi, jemne mu bozkami obsypávala krk.
„Viem čo by sme mohli robiť," Jakeova odpoveď bol jemný vzdych. Prestala som ho bozkať. Zarazene na mňa pozrel.
„Ideme si pozrieť film," jeho pohľad. Stálo to za ten pohľad. Rozhodne nechcel súhlasiť s tým, že ideme kukať len film. Pritiahol si ma ku sebe bližšie a snažil sa ukradnúť si pár bozkov. Nechcela som aby to zašlo priďaleko. Nie som ešte pripravená a Jake to vie. Aj v tomto je úžasný do ničoho ma nenúti.
:)
Dnes máme konečne aj niečo z boxu- Jakeov zápas.
YOU ARE READING
Chybná
Teen FictionToľko sústredenia, žiaden hnev ani nenávisť. Každý úder bol dokonalo premyslený. Ale kto by čakal na útok zozadu?