Dodatok/ Ukončenie

1.7K 116 4
                                    

Po dlhšom čase

Prešla som si mnohým, zlým či dobrým. Bojovala som o život. Našla som zradu, zradu v rodine. To neprajem ani tomu najhoršiemu človeku na svete. Bola som schopná sa vlastnej rodiny vzdať.

Teraz moja rodina pre mňa znamená mnoho. Či už rodičia, Jacob, Daniel dokonca aj Chloe. Neuvedomila som si, že proste za tú chorobu nemôže. Mohla som ju mať kľudne aj ja. Neuvedomila som si, že nie som len ja tá, čo to má ťažké. Môžem to brať tak, že mne to skončilo. Ale Chloe, tej to začalo. Viem, že za to čo sa stalo, nemôžem len ja. Možno som si to celé, akoby „zlizla", ale nejako som sa s tým už vyrovnala.

Pretože, človek sa naučí žiť aj v hnoji, ak je tam dostatočne dlho. Dokonca tam bude spokojný.

Ja som dokázala nájsť svoj vnútorný pokoj. Zistila som, čo mi pomáha. Našla som samú seba. Klamala by som, keby tvrdím, že som to dokázala sama.

Veľmi mi pomohol Jake. Stal sa mojim zenitom, ohniskom. Miestom v strede. Tiež to nemal ľahké. Ale on a jeho duša, zvládli to tak, že by som sa im obom mohla klaňať.

Myslím, že nikdy nepochopím prečo sa zaľúbil práve do mňa. Ale som žena, na všetko by som chcela písomné podloženie.

Neviem, či spolu dlho vydržíme. Bojím sa, že ma nechá, že ho omrzím. Ale prešli sme si toho dosť. Dosť na to aby nás to poznačilo. Dosť na to aby som si nevedela predstaviť čas bez neho.

Viem, že život nie je gombička a nikdy asi nebude. Ale kým mám silu bojovať, tak budem. Zlu sa postavím čelom, ešte sa aj usmejem, keď budem vedieť, že mám pri sebe podporu. Ľudí, ktorých tak veľmi milujem.

S Chloe si vymieňam listy, cítim ako sa snaží lepšiť sa. Ako bojuje proti samej sebe. Vidím v nej veľkú silu. Plne ju podporujem. Už dávno nie som to hlúpe dievča čo bralo svet sebecky. Na svete je mnoho ľudí, čo sú na tom oveľa horšie ako ja. A tým by som chcela pomáhať. Nikdy ich nebudem dostatočne chápať, pretože každý sme si prešli niečím iným.

Sme kým sme, Svet nás robí kým sme, ale i my robíme Svet tým čím je.

***

Cítila som potrebu sem ešte niečo dodať. Úplne ukončiť príbeh, s ktorým som si toho toľko prešla. Uvedomila si mnoho vecí. Keď sa teraz naň pozerám, krútim hlavou, ako som mohla niečo také napísať? Ale bola som to ja vtedy, teraz som iná. Neľutujem, kým som bola, pretože to ma urobilo tým kým som teraz.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 01, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ChybnáWhere stories live. Discover now