1 BÖLÜM

52.7K 702 43
                                    

Geceyi gece edememistim.Ha geldiler ha geleceklerdi.Yataktan kalktigimda odada bi sağa bi sola fink atiyodum.Tekrar yatağıma oturdugumda bacaklarımi kendime cekmistim, gözlerimi yumup Allaha dua etmeye başladım " Rabbim sen koru,Allahım sen yardım et" o anda kulağımda yankilanan silah sesiyle gözlerimi açtım.Ağır ağır yataktan kalkıp tulbentimi başıma arttim.Odamdan çıkmamla yönümu Avluya yonelttim.Ecelime yürüyodum.Allah biliyo ya bu zamana kadar bi Allahın kulunun önünde aglamamistim kendimi o kadar kucultmemistim. Kucultemezdim de ben aga kızıydim.Serwan aganin kızıydim. .Yazmazdi bizim kitabımızda kendini küçük düşürmek, güçsüz göstermek.

Avluya vardığımla beni fark etmeleri bir oldu.Sidar aganin bana silah dogrultmasiyla dudaklarım kıvrildi yüzümde alaycı bir gülümseme kendini belli etti. Bu adam gerçekten ciddi miyd? beni o silahla korkutabilecegini felan mi zannediyodu.Adimlarimi Sidar ağaya yoneltirken yani başımda yengemin annemin ve Cevsanin agladigini gormemle alaycı gülümsemem yerini sinire birakmisti bu ahmaklar ne yapiyorlardi boyle bu ağlama çığlıklarida neyin nesiydi "Kesin sesinizi"diye adeta onlara tisladim.Adimlarim Sidar ağaya giderken önünde durdum.Silahi hala bana dogrultuluydu "Hayırdır ağa silahını bi kıza dogrultacak kadar senin ofkene sebebiyet veren nedir ha?" diye sordugumda "O kız iyi bilir ne boklar yedigini"demesiyle sessizce yutkundum ogrenmisti...
"Soyle hele Sidar aga ne halt yemisim" dememle yüzüme kukremesi bir oldu " Bacım nerede lan ?" "Senin sahip çıkmadığını ben nerden bileyim aga" diye bu sefer ben bagirmistim.Evet yalan soyluyodum ama kendim için değil onların zaman kazanması içindi er geç zaten bilinecekti benim de işin içinde olduğumu.O zaman benim sonumun da ne olacağı biliniyordu ama korkmadim bu onların suçlarıydi tüm olanların hepsi Sidar aganin suçuydu şimdi gelip burda ahkam kesemezdi buna izin vermezdim.

Beni kolumdan kavrayıp arkasına aldı o kadar kuvvetliydi ki kolumu kavrayan elleri, haraket dahi edemiyodum "Bırak beni sana diyorum birak beni" sadece bu cümleleri kurabiliyodum "Serwan aga size 2 saat mühlet ya bacimi getirirsiniz yada kizinizin lesini önünüzde bulursunuz?" Demesiyle annem "Serwan alsana kızını ne durursun sen " demesiyle babam "Ağa anlarım seni ofken gözünü kör etmiştir ama şunu bil eğer kızımı birakmazsan senin köpeklere atilacak bir lesin bile olmaz" diye bagirmasiyla Sidar aga beni önüne çekip boğazimi kolunun altına alıp silahı tam sakagima bastırdı "Deneyelim istersen Serwan aga ne dersin?" Demesiyle annemin çığlıkları resmen konağı inletiyordu.Silahlar çekildi Sidar aga beni Konaktan dışarı çıkarırken "Baba söyle abime sakın gelmesin eğer gelirse ona hakkımı helâl etmem bilesin"diye bağırdım arabaya firlatildigimda sürücü koltuğuna Sidar aga binip kapıyı kilitledi birden saç diplerimden tutmasiyla kafam aşağı yöne ilerledi "Demek gelmesin ha" diyip kafamı cama vurdu tekrar kendine çekip "Hakkını Helal etmezsin ha" diyip bu sefer torpitoya vurdu artık kanlar akarken basimdan gözyaşlarım hanelerime hücum etmişlerdi aglamamaya çalışırken beni bırakıp arabanin gazını kokledi.Korkuyodum bu adamdan hemde delisiye korkuyodum bana şimdiden bunları yapıyorsa abimlere neler yapardı bunları düşünmemle gözlerimi yumdum ona asla istediğini vermeyecektim sonunda ister dayak olsun istersese de ölüm...

Geldiğimiz yere bakınca bi çiftlik evi gördüm ah bu Mardinde çiftlik evinden bol ne vardı ki.Arabadan aşağıya indiğimde Sidar ağayi takip ettim.Kapiyi açtığında içeri beni birden fırlattı yere düşmekten kıl payı kurtuldum adımlarını bana doğru yonelttiginde içimden geri geri gitmek istesemde yapmadım biliyodum korksam daha da üstüme gelirdi.Onumde durdugunda gözümü gözlerinde birleştirdim inatla baktım gözlerine. Ama bu yakınlıkta olmamız doğru değildi. "Ağa geri bas hele ben bekar bi kızım seninle burda olmam uygun değilken bu yakınlıkta olmam hiç uygun değil"dememle "O zaman sen geri bas Silan xanim" yanıtıni almam uzun sürmedi.Geri bi adım attım."Sana istediğini asla vermicem aga bunu bilesin" dediğimde bi kahkaha attı "Öyle mi yani kabul ediyosun yerlerini bildigini" dedi "Evet biliyorum ben dedim onlara kaç diye aga hepsi senin sucun biz senden namusumuzla gururumuzu kırıp istedik bizi kovmaktan beter ettin üstüne kardeşini baskasina sevmediği bi adama vercektin söylesene Sidar aga sen göz yumar miydin sevdiğin kadının başka birisine varmasini ha söylesene" dememle her cümlemin degrulugu onu zivanadan cikarmisti yüzümde hissettiğim acıyla kendimi yerde bulmam uzun sürmedi.Tam ağzıma acacakken silahın emniyetinin sesini duymamla ister istemez yutkundum ona doğru bakınca "Sana son sorusum eğer soylemezsen dinime imanima seni òldururum " dedi kafamı olumsuz salladıgimda "O zaman son duanı et bakalim" demesiyle "Eshedu enla ilahe illallah ve Eshedu ella muhammeden abduhu ve rasuluhu" dememle gözlerimi yumdum artık bir an önce öldürüp kurtulmak istiyodum bu adamin elinden zira arabadaki başımı vurduğu yerleri o kadar aciyodu ki acısı tarifsizdi.Bir telefon zil sesi geldi gözlerimi açarken bakışlarımi ona yonelttim onunda bana baktığını gormemle dudagimi isirmaktan alı koyamadim kendimi bana doğru ilerlediğinde bu sefer geri geri kaçıyodum beni yakaladiginda bu sefer debelenmeye baslamistim.En sonunda elleri vucudumun her yerinde gezerken sonunda bulmuştu telefonu kulağına telefonu götürünce bi müddet durdu gözlerimi yumdum sesleri haporlere verince abimin sesini duydum "Alo"
"Beni beklemiyodun deme Mirzan diye cevap verdi Sidar aga "lan senin yanında kardeşimin ne işi var"diye kukremesiyle Sidar "Asıl benim bacimin senin yanında ne işi vardır Mirzan hemen getir bacimi yoksa kardeşini yemin olsun acı çektire çektire öldururum" diye bagjrmasiyla artık gozyaslarimi tutamiyodum "Tamam lan bırak Şilanimi geliyorum ne hesabın varsa benimle gor " diye bagirmasiyla "Hayır abi hakkımı helâl etmem Hayır gelmiyeceksin bu pislik adam "dememle sözümün kesilmesi Sidar aganin bana tekrardan tokat atmasıyla kesildi bu sefer saç diplerimden tuttuğu gibi yüzümü yüzüne getirdi "Sen hala konusuyo musun lan sana ben suscaksin demedim mi ha" demesiyle abim " Lan it bırak tamam dokunma ona geliyorum nereye istersen gelcem bırak kardeşimi dokunma ona" diye bagirmasiyla telefonu yüzüne kapattı Sidar artık hickirarak ağlıyodum her şey benim yüzümden olmuştu abimler benim yüzümden yakalanmisti ben bunları düşünürken artık yeri yumruklamaya başladım taakatim kesilinceye kadar yumrukladim artık takaatim kesilince yere uzandım hafif aglayaraktan kendimi uykuya birakmistim....

MERHABA ARKADAŞLAR BU HESABİMDAKİ İLK KİTABIM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR HERKESE

BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin