27.BÖLÜM

8.1K 282 31
                                    

Gözleri birbirine kenetliyken adam da kadın da hiç gözlerini çekmediler.Ikiside meydan okur gibi gözleri savaşırken,ikiside delici gözlerle bakarken,ikiside olduğu durumdan rahatsızken...Bir tık sesi ve kapının açılması bile bu durumu değiştiremezken hala birbirlerine aynı bakiyorlardi.Içeri giren Osman odanın halini ve abisiyle Şilanın birbirlerine nasıl baktığını gördüğúnde kaşlarını çattı.Daha yeni gelmişti şirkete,gelmesiyle tedirgin gözlerle bakan çalışanlari gördüğü gibi içeri girmisti.Öksürürken Sidar karısına suan zehirli dudaklarından cümleler sarf etti.Kelimelerinde ölüm vardı,dehşet vardı.

"Bitmedi."Şilan hala kocasına bakarken ne kadar korksada geri adım atmadı."Öyle olsun."

"Oldu.Sayende bugünümüzde bok oldu."Şilan öfkeyle kocasına bakarken Osman daha fazla birbirlerini kırmaması için araya girdi.

"Ağabey,herkes tedirgin oldu.Siz gidin karı koca bunu kendi aranızda halledin."demesiyle Sidar kahkaha atarken Şilanda hala sinirle kocasîna bakıyordu.

"Sor bakayim Osman bir ortada halledikecek bir sey mi bırakmış bu kadin."demesiyle Şilan yerden aldığı deri koltuğun minderini sertce Sidara fırlattığında Sidarın tam karnına denk gelmisti.Osman saskinlikla ikiliyi izlerken en iyisinin karismamak gerektigini düşündü 

"Boyu devrilesice hep her zaman sen haklısın dimi.Ben gidiyorum sakın peşimden geleyim deme.(tekrar yerden minder aldigi gibi kocasina firlatti ama bu sefer iskaydi)Ökúz herif.Aşktan sevgiden anlamayan öküzsün sen."demesiyle Sidar karısına bakarken "Daha çok beklersin arkandan gelmemi.Görduk seninde sevgini,aşkını"demesiyle Şilan sinirle çığlık attiğında Osman da Sidar da kulaklarıni kapatmislardi."Sakın aksam odaya geleyim deme."demesiyle Sidar sinirle solurken bir yandan da parmagini kaldirmis karisiyla tartisiyordu."Orasi benim odam bu bir.İki suan bu kadar sakin kaliyorsam bilki cocugum icin."demesiyle Silan cocuk gibi cirkefce dilini cikartirken Osman ikisinin haline gulmemek icin kendini zor tutuyordu.

Şilan tam gidiyorken aklına parasının olmadığini hatirlamasiyla geri dönmüştü. Suan tum sinirini karis karis gezecegi magazalardan cikarakti.Sidara yaklastiginda Sidar anlamayan gözlerle karısına baktığinda Silan Osmani umursamadan kocasinin arka cebinden cüzdanıni almış tüm nakitleri ve kartı çikartip almisti.

"Şifresi ne bunun?"demesiyle Sidar karisina bakarken suan aklindan gecenleri okuyabiliyordu.Kesin alısverise çıkacaktı hemde bu uzerindekilerle.Ne kadar kavgalida olsalar onu bu halde tek basina alisverise gondermezdi..

"Yok sana sifre mifre."demesiyle Şilan sinirle bakarken Sidarda onu sinirlendirdigi icin keyif alıyordu.

"Öyle mi kendin bilirsin"demesiyle boynundaki islemeli altin kolyeyi eliyle koparttigi gibi Sidara sallamisti.

"Bende bunu satarim.Parasiylada kendime bir guzel alisveris yaparim.Sonra Sidar Aganin karisi kolye bozduruyor diye laf yayarlar olan bana degil sana olur"demesiyle Sidar Ya sabir cekerken.

"Seni bu halde bir yere gönderecegimi gerçekten dusundun mu Silan?Tum kuyumcalara haber saldirtirim degil kolyeyi satin almak seni dukkanlarindan iceri sokmazlar."demesiyle Silan kartı nakiti ve kolyeyi fırlattığında "Sana boyun eğmicem Sidar Sayercioğlu o aklina bunu kazı.Uyuyan aslanı uyandırdın sen.Eski Şilan geri döndü haberin olsun istedim."demesiyle odaya giren Syabend yengesinin lafına ıslikla eşlik ederken,Sidar kardesine sinirle baktı.Silan odadan ağir ağır cool bir sekilde çikarken Syabend ve Osman abisinin haline gulmemek icin kendini zor tutuyorlardi.Sidar sinirle yerden Silanin ona attigi minderi alıp Syabende atarken tüm bu boklarin onun basinin altindan ciktiginida biliyordu.Syabend son anda cekilirken neyseki minder onu ıskalamıstı.

"Abi ben naptim ya"demesiyle Sidar Syabende "Siktir git pust.Silani o halde buraya nasıl getirdiysen şimdi eve götür."demesiyle Syabend kosarak odadan cikarken.Sidar kendini koltuguna atmisti.Gomlegini iki üc düğmesini acarken nefes almaya calisiyordu.Osman abisinin yanina giderken "Agabey kalk gidelim eve bu halde bir sey yapilmaz"demesiyle Sidar kafasinu sallayıp ceketini alıp disari cikarken bir yandan da burnundan soluyordu.

BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin