Sinemisin sesleri konağı doldururken Şilan daha fazla dayanamayaraktan kalktığı sandalyeye kendini serbest bırakırmışcasına oturdu.Cemil Ağa Sidar Ağanın karşısına geçmiş hesabını soruyordu.
"Bu ne densizlktir Sidar.Bu kadin ne yüzle buraya gelip gelinime hakaret edebilir.Ne cürret o kadın bu eve adım atabilir."Cemil Ağa yıllardan beri sesini yükseltmediği oğluna bugün ilk defa herkesin içinde hesap soruyordu.Ama Sidar Ağa tüm sertliğiyle ve dokunulmazlığıyla babasına bakmış ve sakinliğiyle konusmuştu.
"Haddinin aştığının farkındayım Cemil Ağa.Herkes kahvaltısına devam etsin.Ben cezası neyse kesicem."demesiyle Cemil Ağa susmamıştı.
"Sana yıllar önce dedim bu kadını istemem bu kadın değildir diye.Evimize soktun.Buna sen sebep oldun Sidar"Sidarîn sakinliginden eser kalmazken yumruk yaptıği eli mosmor kesilmisti.
"Bulmuşsunuz bir günah keçisi Sidarı önüne gelen senin yüzunden sen yaptın diyip duruyor.Herkes artık duracaği yeri bilsin.Büyüğümsün,babamsın başımın üstündedir yerin ama ağalığı bana bıraktıysan ona göre davran Cemil Ağa.Halledecem dediysem halledecem."demesiyle Cemil Ağa oğluna hissiyatlı gözlerle bakarken kırildîğınıda her zerresine kadar beyan etmisti.
"Öyle olsun Sidar Ağam."Sidar gözünü sabır dercesine kapatırken Cemil Ağa bastonunun tok sesiyle odayı terk etmişti.
"Ben böyle işin anasını da avradınıda.."demeye kalmadan Syabend abisini sakinleştirmeye çalıştı.
"Azıcık huzur istiyorum lan azcık huzur çok mu bir sey istiyorum."demesiyle Şilan yerinden sahlanmış.Sidarın üstüne gitmisti
"Sen burada bize had bildireceğine git o arsız eski sevgiline haddini bildir."diyip ayaklanmasıyla Mirşah'a seslenmesi bir oldu.
"Kalk Mirsah daha yapacağımız temizlik,yemek var."demesiyle Osman olanlara sırıtırken Allahtan Elif'in böyle tavırları yok diye sükur etti.Çunkü Elif'i baştan hizaya getirmişti.
"Geldim Şilan."Mirşahın Şilanın arkasına takılmasıyla Sidar arkalarından bağırdı.
"Kadın,kadın değil ki ayaklı terör."demesiyle Şilan bunu duymasıyla arkasına dönerken "Dua et pompalı değilim."demesiyle herkes anlamsızca Şilana bakarken saçmaladığının oda farkindaydı.Birden herkesin ona anlamsız baktığını gormesiyle kaşlarını catmıs cok ciddi bir sekilde karsilik vermisti.
"Ne var canım hamileyim ben üstüne gelip durmayın benim."diyip gözlerini dolu dolu etmesiyle üç saniye sessizlik oluştu odada.Ve ardından gelen Şilan hariç herkesin birbirine karıştırdığı kahkaha sesleri yükseldi odadan.Onlar gülerken Şilanda ağlıyordu.Syabend abisinin yanından ayrılıp gülerek Şilanın yanına giderken Şilanın bu masum ve komik haline gülemeden edemezdi.Şilana kolunu atarken "Allah aşkına pompalı nedir?Ya valla öldüm.Kız pompalı dedi la."demesiyle Şilan sinirle Syabendi kendinden uzaklaştırirken Sidar ise sırıtısina son vermiş karısına arka çıkmıştı.
"Uğraşmayın lan kızla.Hadi Osman gidelim.Syabend sende tarlaya."demesiyle Syabend'in tüm kahkahası birden durmuş kimseye bir sey demeden konaktan çıkıp gitmisti.Sidar arkasını dönmüs tam gidiyorken tekrar Şilana dönüp tüm seksi gülüsünu karisina bahşetmisti
"Seninde bir icli kofteni yeriz."demesiyle göz kırpip gözlüklerini takıp gitmesi bir olmustu.Arkada kalbi duracak gibi hisseden bir Şilan bírkarak...
Saat akşam 18.24'ü gösterirken tüm her şey yapılmış hatta Mirşah,Şilan ve Rojin Xanım kahvelerini yudumlamışti bile.Bekir Efendinin içeriye seslenmesiyle ayağa kalkan Şilan belirginlesen karnına karşın kapıya gitti.Bekir Efendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel
Teen FictionEllerine baktı kadın birkaç su damlası vardı yavaşça süzüldüler elinden, süzülür müydü bu acı da yüreğinden ya da yüreği süzülürdü acıdan....