5.BÒLÜM

20.6K 527 20
                                    

Bugün düğün alısverisıne gidilecekti artık düğünüme iki gün kalmıştı ve benim içimi saran müthiş bir korku vardı.Kapımın tıklatılmasıyla kafamı pudramdan kaldırıp gelene baktım, gelen yengemdi.Kapının pervazından bana bakıyordu."Şilan geldii Rojin xanımlar bekletme istersen"

"Makyajımı tamamlayıp geleceğim yenge"

"Tamamdır fıstığım"diyip dışarı çıkmıştı yengem.Ah yengem demeden gecememistim doğrusu, ne çok çekmişti büyük abimden,ne çok cektirmisti abim,ona etmediği hakaret yapmadığı şey kalmamıştı,korkumda bu yüzdendi ya abimin yengeme yaptıklarını Sidar Ağanın da bana yapmasıydı.

En son rujumu da sürdükten sonra tuvalet aynasından kalkıp boy aynasına bakmıştım.Şalım,saçlarım,makyajım,dizimde biten etegim ve beyaz gerdanlık kısmını açık bıraktığım gömleğimle kendimi ne yalan söyleyim beğenmistim.Zaten bugün bu kadar hazirlanmamın sebebi millete kendimi güçlü göstermek istemem değil miydi?Şimdi herkesin ağzında dayak yediğim sakız gibi dolanıyordu.Oldum olası makyajdan nefret ederdim ama bu yaraların kapanması için makyaj şarttı.Daha fazla odada oylalanmadan aşağıya indim.Salona girdiğimde kayınvalidemin elini öpüp "Hosgelmissiniz Daye"

"Hosbulmusak kızım.Ee sen de geldiğine göre gidelim artık alışverişe"dedi.Kocadan yüzüm gülmese bile kaynanadan kesin yüzüm gulecekti.

Herkes avluya çıkmıştı."Sidar nisanlinla siz senin arabayla gidin.Bende dünürümle gideyim"Rojin hanımin dediklerine Allah biliyo ya hiç hoşnut olmamıştım.Sidar Ağa patlamaya hazır bomba gibi her zaman bağırıyordu ve bugün onunla kavga etmek istemiyordum.

Sidar hiçbir şey demeden dışarı çıkarken bende el mahkum onu takip etmiştim.Ne kadar arkaya binmek istesemde ön koltuğa binmistim.Arabayı calıstırdığında o günün aksine daha sakin sürüyordu arabayı.Tam tamına 23 dakika geçtikten sonra arabadan inmiştik yolculuk boyunca tek bir kelime dahi konuşmamıstik bu benim yararıma miydi yoksa zararıma mi bilmiyordum,arabadan indikten sonra Sidar Ağanın da inmesini bekledim.Yanima geldiğinde Sidar telefonundan birini arıyordu."Alo nerdesininiz?"

"--------------"

"Tamam" telefon konuşması sadece bu kadar sürmüştü sanırım annemgille konusyodu  sorar gözlerle ona baktığımda "Sen yani biz tek gelinlik mi her ne haltsa ondan bakacakmisiz"dedi demek diğerlerini onlar halledecekti işime gelirdi valla kafamı sallayıp bir gelinlikciye girdigimde bir kız güler yüzle karsilamisti.Aslında bu adamla da gelinlik alınmazdi ama el buna da mahkumdu."Hosgeldiniz nasıl bir model istiyorsunuz?"

"Kabarık istemiyorum elbise gibi olsun ama zarifde olsun yani sade gibi olsun ama sadede olmasın."Bana ozurluymusum gibi bakan Sidar Ağayı görmezlikten gelip kızın arkasına takıldım bana modelleri gösterirken beğendiğim olmuştu hatta bir tanesi vardı ki o gelinlik için ölmüştüm."Isterseniz kabine gidelim deneyin"kafami sallayıp kabine girdim suan o kadar stresliydim ki anlatamazdim bu anı size.Sidarın burada olması beni geriyordu.Kabine girdigimde kız giyinmeme yardım etti.Ustume olursa alacağım şeyi çok çok iyi biliyordum elime onu aldığımda kızın yardımıyla giyindim.Aynadan kendime baktığımda tam da istediğim gibi olmuştu bunu kesinlikle almalıydim.Kabinden dışarı çıktığımda etrafa bakındım burası Mardinin en fiyakali gelinlikcilerindendi ve birçok kişi burayı tercih ediyordu.Sidara doğru ilerlediğimde kalbimin çarpması vücudumu resmen inletiyordu.En son onun önünde durduğumda beni baştan süzmesi utanmama sebep oldu yerimde rahatsızca kipirdanirken "Bence bu iyi"dedim.Sagina soluna baktıktan sonra ayağa kalktı.Aramizda mesafe kalmayacak şekilde adım attiginda ne yapmaya calistigini merak ediyordum.

"Kızım sen beni katil mi edeceksin.Hemen çıkart o üstünü."

"Ne var üstümde ya.Ben bunu istiyorum.Ayrıca sen mi giyeceksin ben mi allahaskina " Beni kolumdan tuttuğu gibi kabine firlatmisti ama bu adamda beni fırlatmaya iyi alıştı canım.Bana yaklaştığında aramızda hiç mesafe yoktu beni iki kolunun arasında sikistirdiginda tek istediğim buradan çıkmaktı.Birden sirtimaya basladiginda neden sirttigini anlamadim "Ya adam gibi çıkart yada ben büyük bir zevkle cikartayim ne dersin Silan hanım"dedikleriyle kipkirmizi olurken kendimi tutamamistim  "Edepsiz herif.Ben daha senin karın bile değilim sen nasıl dersin bunları"

BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin