Genç kız gözlerini evdeki herkese tatlı gelen ama ona bi o kadar da tatlılıktan mahrum bağırışmalarla açtı. Eee koskoca Serwan aganin kızı ve oğlu evleniyordu.Hatta bugün Şilanını istemeye geliyolardı.Kızını yiğit bi ağayla evlendiriyodu.Kan davası bitmişti.Oğluda sevdiğine kavuşuyodu daha ne isterdi ki bu ihtiyar ağa.
Silan yataktan istemeye istemeye kalktı, banyosuna ilerledi 2 günden beri banyo yapmadığı gelmişti aklına. Dün o kadar yorgundu ki kıyafetlerini bile degistiremeden yatagina yatmisti.
Aynadan kendine baktiginda beklediği manzara bu değildi.Sanki karşısında ceset vardı o kadar cökmüstü ki göz altlarında mor mor torbalar vardı, başında hala o günden kalan kan izleri,o arada banyo yapmak için suyu açmıştı bile genç kız.Suyun ısındigina emin oldugunda sıcak suya kendini bırakmıştı .Ilk yüzünü ve saclarini islatti genç kız, su vücudunda gezerken life zeytinyağlı sabununu sürmüştü, vücudunun her yerini ağır ağır kopukledi,Sıra saçlarına geldiğinde şampuaniyla saçlarını köpurttü suyu eline aldığında baştan aşağıya durulanmıstı ama kız cikmamisti suyun altından, burası onun için kısada olsa bir huzurdu...Yaklasik suyun altında 50-55 dakika bekledikten sonra artık çıkmıştı.Bornozuna sarılirken aynaya bakmadan banyodan çıktı yatagina attı kendini hazırlanması gerekiyodu ama o gram istemiyordu,ağlamak istiyodu aglayamiyordu,birine anlatmak istiyordu anlatamıyordu.Birden ayağa kalkıp dolabınin kapağını açtı dolaptan sadece siyah şeylere göz gezdiriyodu en son birinde karar kıldığında üzerine; dizinin bi kac tık altındaa biten bir mevlana etek giymisti .Üstüne ise siyah vücuduna yapışan bir gömlek giydi siyah tulbentini de arttı genç kız ipeksi saçlarına.Istemeye gelince böyle çıkacaktı karşılarına o adamla evlenmeye bu kadar sus fazlaydı ona göre kesin anası karşı çıkacaktı ama ona da o zaman ağzının payını verecekti.Ne kadar istemese de ve bunun farkında bile olmasada çok guzel olmustu.Disarida kalan bacakları,yapisan gomlegiyle ince beli insanın nefesini kesecek turdendi. Yuzune baktığında kan akan yerlerindeki yaralar hala duruyordu sadece kan izleri gitmişti yüzünde. Darp edildiği o kadar belli oluyordu ki genc kizin ; mor torbaları hala eskisi gibi duruyordu.Yuzune tek bir şey bile surmeyecekti o hayvan herif yaptığı şeyleri görecekti...
Saate baktığında saat 17.37'ydi gerçekten bu kadar saat uyumuş muydu kendisine hayret etti asla bu saate kadar uyumazdi.Odasindan aşağı indiğinde herkesin bir telaş içinde oldugunu gördü bu telaş neyindi? Herkes bilmiyo muydu o adamın bu kıza cektirecegini?kız bunları kendine hakaret olarak algıladi.Mutfaga ilerledi, kaç gündür doğru düzgün hiçbir şey yemiyordu..Yengesini görmesiyle "Günaydın yenge" dedi sesi gayet soğuktu, "Günaydın Silanim dur sana bir seyler hazırlayım hemen"dedi yengesi, genç kız kafasını salladı. Yengesi önüne bir şeyler getirdiğinde kız kendi önüne çekmişti bir şeyler atistirdiktan sonra sofrayi toparlarken Yengesi "Bırak Silan ben toparlarim sen git hazirlan"demsiyle Silan o buz sesiyle "Hazırım ben yenge" demişti. Yengesi üzülüyodu bu kızın bu haline onu en iyi o anlardı da oda isteyerek evlenmemisti bunları düşünürken Şilana biranda sarılınca Silan da ona karşılık verdi yengesinin onu anladığını biliyordu ama sıcak davranmak istemiyordu kimseye. Yengesinin sırtını sivazladiktan sonra yengesinden ayrılıp sofrayi kaldırdı.Keje hanim tüm asilligiyle kapıda belirirken kızına söyle bi süzgeçten geçirdi giydiklerine,yüzüne baktı.Biliyodu yaşlı kadın kızını ne kadar zorlasada her genç kız gibi suslenmeyecekti onun yerinde oda olsa kızının yaptığının aynısını yapardı.Kızının yüzündeki yaralar yaşlı kadının yüreğini acitiyodu.Mirzanı suçladı hepsi onun suçuydu ne kadar severse sevsin kardesini resmen ölüme sürüklemişti "Hayde kızım git hazirlan misafirlerimiz 1 saate kadar gelir" demesiyle "Hazırım ben ana" diyip yanından çekip gitmişti yaşlı kadının..
Şilan merdivenleri yavaş yavaş çıkarken bunların bir kabus olmasını diledi.Dokunsalar ağlayacak vaziyetteydi.Derin derin nefes aldı aglamayacakti.Odasına vardığında saat 18.03'ü gösteriyordu iki gün önce silahla gelen adam şimdi çiçek çikolatayla gelecekti.Şilan bu düşünceye histerik bir kahkaha attı. Kahkahası daha da siddetlenirken Silanin bu halini görenler,delirdigini bile düşünürdü...
___________________________
1 SAAT SONRA
Kapı calindiginda genç kız yataginda doğruldu.Tulbentini düzeltip aşağıya indi.Gelenlere hoşgeldiniz derken, teker teker büyüklerin elini öptü. Enn arkadan gelen surete baktığında onu yok sayıp ilerledi. Genç adam bu haraketine karşı hiçbir şey yapmamisti. Salona sıra sıra otururken bi 10 dakika sonra annesinin kas gözüyle kahveleri yapmak için ayaklandi Silan "kahveleri nasıl alırsınız? "Sorusunu istemeye istemeye sordu misafirlere. Sidar aganin annesi ve babası orta kızım derken Sidar ağa Şilanın yüzüne bakmadan "Şekersiz" dedi.Şilan başını sallayıp mutfağa gitti.Kahveleri pişirdikten sonra hazır olan fincanlara döktü daha sonra salona gittiğinde kahveleri ilk büyüklere ikram etti,sıra Sidar ağaya gelince Sidar aga kızın yüzüne bakmışti.Ah bakmaz olaydı içi acidi o an.Sanki bu kız onun içi acisin diye yüzünü alyukaya çıkarmıştı Sidar aga onu incelerken Silanda onu inceliyodu.Karşısında heybetli, yakisikli bi adam duruyordu. Siyah saçları, kahverengi gözleri her genç kızın isteyeceği turdendi .Zaten bu adamı,bi kaç düğünde daha görmüştü keskin yüz hatları vardı.Elmacık kemikleri, dolgun dudaklari....Bu dusuncelerini babasının öksürük sesinin bozması genc kızın en son isteyecegi şey bile degilgi.Utanctan kipkirmizi olurken kahveyi uzatıp, Sidar aganin yanına oturmuştu genç kız.Cemil aga söze "Sebebi ziyaretimiz bellidir Serwan aga,Allahın emri peygamberin kavliyle kızınız Silani oğlumuz Sidara istiyoruz" diye başladı. Serwan aga ise "Verdim gitti" demesiyle Sidar ve Silan çifti ayağa kalkıp nişan yüzüklerini taktilar. Cemil aganin,kırmızı kurdeleyi kesmesiyle artık nisan biitmişti.Aile büyúklerinin ellerinin teker teker öptükten sonra artık Cemil ağalar Konaktan ayrılmıştı.Şilan odasına gittiğinde hızla üstünü değiştirip yatagina yattı.Gözlerini yumdu, ama uyuyamiyordu.
5 dakika geçti...10 dakika....15 dakika...20 dakika....25 dakika....35 dakika....Artık gözlerini açmıştı,ayağa doğrulup kapıya gitti.Kapıdan çıktığında hemen yan tarafındaki abisinin odasına girdi.Mirzan ağa yatağın içinde kara kara düşünüyordu.Birden kafasını kaldırmasıyl Şilanı fark etti yerinde hemen dogrulurken Silanin "Abi,bugün beraber yatalim mi?" Sorusu üzerine tebessüm etti.Eliyle yatağa iki defa vururken "Gel Şilanim" dedi.Şilan koşarak yatağa girdiğinde direk abisine sarılmışti.Her şeye onun için katlanıyordu ya.Abisi,kardeşinin saçlarının kokusunu uzun uzun çekmişti içine.Allaha böyle bir kardeşe sahip olduğu için bin kere de şükür etse yine azdı.Iyice sarmaladı genç kızı.Ve böylelikle abi ve kardeş kendilerini uykunun kollarına huzurla atmıştı.....
HERKESE İYİ OKUMALAR 😊😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel
Teen FictionEllerine baktı kadın birkaç su damlası vardı yavaşça süzüldüler elinden, süzülür müydü bu acı da yüreğinden ya da yüreği süzülürdü acıdan....