18.Bölüm

12.7K 341 39
                                    

Osman karşısındaki kıza derin derin bakarken kızda yere tebessumle bakıyordu.Ilk defa hissediyordu bir erkege karsı boylesine hızlı kalp atmalarını genç kız.Ama artık gitmesi gerekiyordu.Ne kadar utansada kendisini alikoyamadi o yuze bakmaktan.Zar zor gozunun icine bakarak konustu karşısındaki duran adama.

"Ben artık gideyim.Allaha emanet olun"demesiyle Osman kızı bırakmak istemiyordu.Hele ki o guzel gozleri ilk defa boylesine gozune sabitlenmisken bu mumkun degildi.Yuzunde kizin bir gram bile makyaj yoktu oylesine güzel oylesine istedigi gibiydi ki yutkundu genc adam.

"Yalnız gitme ben bırakayım seni"dediğinde ne kadar sacmaladiginin farkinda bile degildi genc adam.Kizin evi hemen caminin yanindaki konaktaydı.Kız tebessumle yere bakarken "Gerek yok zaten 5 dakika.Tesekkur ederim"dediginde Osman kizin elindeki telefonu alıp kendisini aramıştı.

"Son aranan benim numaram eve gittiginde ara"dediginde kiz basiyla onaylayıp yurumeye baslamıstı.Osman giden kizin arkasindan bakarken dizinde biten etegi yeni fark ediyordu.Icinden eger bu kiz kaderimde varsa boyle giyindigi icin onu pisman edecegi icin Mardininin  uzerine yemin etti.

Arabasi konagin önünde dururken hâlâ arayan yoktu.Tam Osman arayacakken bir numara aramisti.Muhtemelen bu Elifti.Telefonu kulağına goturdugunde "Alo"demisti."Sey ara demistiniz.Ben eve geldim haberiniz olsun."dediginde sadece "Tamam"demisti iste buda boyle bir öküzdü birine vurulurdu ama sade bir tamamla konusmayi bitirirdi.Kızın yüzü asılırken "Allaha emanet olun"demişti.Osman "Eyvallah"derken telefonu kızın yüzüne kapamıstı.Arabadan inerken yüzünde guller acan Osman bir eli cebinde agir adimlarla konaga giriyordu.Kahvaltıdan donen Sidarla Silan Osmani boyle gormesiyle Sidar Silan kadar da olmasada sasirmisti.Silan kac aydan beri buradaydi ama ilk defa boyle görüyordu Osmanı.Osman onları farketmemisti bile.

Osman avluya giris yaparken cardakta oturan Mirsah Syabend ve Rojin xanim saskinlikla ender gorulen bir olay karsisinda agizlari aralanmistı.Osman ilk defa boylesine guluyordu.Syabend Osmanin yanina giderken hemen elini Osmanin alnina koymustu daha sonrasında annesine döndükten sonra "Atesi yok ana"diyivermisti.Osman hala gulerken kardesinin kafasina da bir tane gecirmeyi elbette ki ihmal etmedi.Şilan cardaga otururken Sidar ise yuzundeki muzip bir ifade takinarak "Hayirdir bremin ne var ne yok"dediginde Osman omuz silkeleyerek "Ne olsun abi is guc iste"diyip odasina dogru yol almisti.Sidar kardesine siritarak baktiginda herkesin Osmanin gonlunu birine kaptirdigini dusuncesine yönelik bir takim tahminleri vardi ama pekte emin olamiyorlardi.Sonucta Osmandi bu kara kutu Osman....

Mirsah saskinlikla abisinin arkasindan bakarken "Ben sok"demisti.Silanda aynı sekilde bakarken Mirsahi tamamlayacak sekilde "Ben iptal"demisti.Mirsah "19 yasindayim.Abim 19 yildan beri abim.Ama 19 yildan beri yemin olsun boyle guldugunu görmedim."derken Silanda anin sokuyla "Bende kac aydan beri Sidarimin karısıyım.Hic gormedim Osmanın böyle güldügünü"derken.Sidar iyice sacmalayan karisinin kolundan tutup kalkmasıni saglamıstı."Düs önüme Silan xanim"derken Silan ise kocasının koluna girmisti.Boyle merdivenleri geçip odalarina girdiklerinde.Sidar Silana dönüp "Iki tane cay dökte karsilikli bi muhabbet edelim"demesi üzerine Silan buyuk bir sevincle elini cirpmis kosa kosa assagiya inmisti.Mutfaga inip tepsinin uzerine doldurdugu caylari koyup hizla merdivenlerden çıkıp odasina girmisti tam kocasinin onune bıraktığında cayları ikiside yere oturmustu.Sidar Silanin basindan tulbenti cekerken saçlarını rahat birakti genc kızın.

"Ne konuşalım istersin Silan xanım"dediğinde "Seni konusalim seni anlat bana.Senin her seyini bilmek istiyorum"dediğinde.

"Neyimi bilmek istiyorsun."dedi Sidar Aga.

"Meselaaaa.Hah mesela hayatinda kac kisiyi sevdin"dediginde Sidar ilk defa Silana karsi bu konularda ciddiydi.

"Sadece seni sevdim.Ve sadece seni seveceğim"dediğinde Silanin gözlerinden bir damla yaş  akmisti.

BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin