19.Bölüm

11.9K 348 36
                                    

3 Gün Sonra
Sidarla Silan yataklarında yatarlarken ikiside mısıl mısıl uyuyorlardı.Silan Sidarın üstüne cıkmıstı neredeyse.Kolları kocasının çıplak gogsunu sarmıs bacakları ise beline dolanmıstı anlayacaginiz Silanin Sidari hic bırakacağı yoktu.Gözlerini ağır ağır açan Sidar artık ona yabancı gelmeyen bedene döndü yüzunu Cunku onun aksine karısi cok deli yatıyordu.Sidar sabit yatardı ama karısını uyandığında her şekilde görebilirdiniz

Komidinden telefonu aldığında saate baktı.08.47'di.Sirkete gitmesi gerekiyordu artık.Usulca Silanın bedenini yana koydugunda daha sonrasinda karisinin guzel boynundan bir kac opucukle nasibini almıstı.Tam yataktan cıkacakken Silanın sesi durdurdu Sidar Ağayı.

"Ağam,Seni öpmeden nereye?"dediginde Sidar karisina döndü.Silan yatakta dogrulup kocasını tekrar yatırdığında kocası hamile diye üc gunden beri ona dokunmuyordu.Ve cok özlemişti onu.Ama kocası inatla bir sey olmasından korktugunu söylüyordu.Sidar basliga govdesini dayamış karısının munzurluklarını izliyordu.Daha sonrasında kocasının tam bacaginin arasina oturmuş üc gunden beri ona dokunmamasinin acisini cikarttiriyordu.Sidarin yuzunde siritisin yerine tahrik alırken karısının onu zorlamak istediginin gayet farkindaydi.Karisinin uzerindeki yok denecek kadar olmayan gecelegine bakmamak istedi Sidar.Silan biraz daha kocasinin uzerine agirligini verirken Sidar gozlerini yummustu.

"Silan yapma."dedi.Ama Silan durmuyordu.O Silan icin istemiyordu daha iki haftalik hamileydi ve hergun kusuyordu birde ona dokunsa midesi daha da kotu olurdu ama karisi bunu anlamak istemiyordu.Gozlerini acip Silani ustunden kaldirip yatagin diger ucuna koyduğunda.Silanın gözleri doldu gururu incildi.Demek kocası bir bebeğe sahip olmaları icin ona dokunuyordu.Genc adam hicbir sey demeden kalktı yataktan.Karisina kac defa soyledi bebege bir sey olmasindan korktugunu.Dolaptan takim elbisesini alip giyinmeye basladiginda,Şilanda dolan gözlerine inat kalkıp yatağı toparlıyordu.Daha sonrasında dolabın önunde giyinen kocasını bir sinirle ittirmis dolabin onune kendisi gecmisti.

Sidar tam dengesini kaybedecekken tekrar sağlamış bir hısımla karısına dönmüştü.Bu kadarıda fazlaydı."Haddini bil Şilan."diye bağırdığında Şilanda saclarinı savurarak kocasına dönmüs elini beline atmıstı.

"Sen zaten haddimi daha yeni yatakta çok iyi bildirdin ağam.Gerisini bilmeme lüzum yok"derken Sidar karısının bağırmasına katlanamıyordu.Kendi kafasından kuruyordu Şilan.Ona onun için dokunmuyordu ama bunu anlamak istemiyordu genç kadin.Sidar karısınin tam karsisina durmus sinirle yüzüne bakıyordu.Silan kocasının bu kadar sinirlenecegini bilmedigi icin korkusundan yutkunup geri geri gitmisti ama onu yalnız bırakmayan Sidarın adımları,o geri gittikçe peşinden geliyordu.En sonunda Şilani duvara sabitleyen Sidar,isaret parmağıyla karisinin gogsunu vura vura buyuk bir ciddiyetle konusmustu.Tıpkı ilk gunku sertligiyle,eee iste Sidar agada boyleydi kimse ona bagiramazdi,kimse onun sinirlarini asamazdı.Aşanın cezasını bir güzel verirdi ki dua etsin Silan onun sevdigi kadındı,doğacak cocugunun annesiydi.

"Bana bak kadın bir daha bana bağırmaya kalkısırsan senin o dilini koparırım.Bir daha yaptığım bir seyi sorgulamaya kalkarsan seni o sorguyla boğarım ve bir daha haddini asarsan seni gebertirim."dediginde Silan ne yapacağını bilemedi.Vucudu korkudan tirtir titrerken Sidar uzun zamandan sonra ilk defa ona boyle sert ve acimasiz konusuyordu.Instagram olayinda bile karisini kirmamak icin onunla konusmayan Sidar bu sefer tum sertligiyle karisina emirler yagdiriyordu.

"Anladin mi?"dediginde Sidar,Silan korkudan kafasini bile sallayamıyordu.Sidar bu sefer "Sana anladın mi dedim"diye kukreyince Silan hızlica kafasını salladı ama karısını bir türlu sıkistirdigi yerden cikartmiyordu.Sidarın sert bakısları hala Silandayken Silan kocasinin ona zarar vermeyecegini bildigi halde yine de buradan cikmak istiyordu.Tam cikmak icin adım attigi anda Sidar kolundan tutup duvara cokta sert olmayaraktan sirtini captirmisti.Silan korkudan aglamaya baslarken Sidar hala karisinin basina buyruk davrandigi icin sinirliydi o ne zaman izin verirse o zaman gidebilirdi ancak.Silan Sidarin yuzune bakarken yalvarir gibi konustu "Sidar lütfen bırak gideyim cok korkuyorum."derken Sidar "Seni bu son uyarisim Silan ona gore davran"diyip kolunu biraktı.Silan kafasini sallayinca Sidar bir kac geri adim atip gomlegini kaldigi yerden iliklemeye devam etti.Silanda kücuk adımlarla tekrar ilerlerken dolaba rastgele eline gelen bir eteği alırken üstunede üzerine yapısan gomlegini alip Sidara bakmadan giyindi.Gomlegini eteginin icine sokarken Sidar sert sesiyle yine konustu."Ben sana bir daha vucuduna yapısan seyler giymiyeceksin demedim mi lan."diye bagirirken Silan geride kalip "Sidar lütfen bana böyle kötü davranma" dedi.Kocasını uzun zamandan beri ilk defa böyle görüyordu ve onun bu hallerinden korkuyordu.

BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin