20.Bölüm

11.9K 315 19
                                    

Sonunda cuma günü gelmis catmıstı.Silan babasınin evindeyken bircok davet vermisti,bircok daveti kendi yükü altına almısti ama bu bambaşkaydı.Bu davetin amacı farklıydı..Amacı karnındaki güzel seyin sevinci uğrunaydü...Çok heyecanlıydı genç kadın bir o kadar da mutsuzdu.Annesinin ve babasına bu güzel haberi verememenin hüznü benliginde kayıp olduruyordu genç kadını.Derin bir nefes aldı ve karnını oksamaya başladı.Acaba cinsiyeti ne olacaktı?Kız mı erkek mı?Ilk öncelikle sağlıklı olmasinı diliyordu ama kalbi erkeğe gidiyordu.Bunun sebebi kocasınin ağalığından felan değildi bilakis kendi hissiyatiydı sonra omuz silkti genç kadın sağlıklı olsunda ne olursa olsun diye gecirdi icinden.

Hazırlıklar tamamlanmıs,misafirler gelmeye baslamıstı.Her seyi Osman organize etti.Tuvalet aynasının önündeyken genç kadın.Heyecanını bastırmak istemisti.Abisini aramıs müjdeli haberi vermişti,bugun abiside gelecekti ama Serwan Aga gelir miydi orasi mechuldu.

Saçlarına sekil verdi genc kadin,cekici bir makyajla yüzünü bulusturduğunda odaya giren Sidarı görmesiyle yüzünde gülumsemesi yer edindi.Ah öluyordu genc adam bu kadinin gülüşüne...

"Hosgeldin"derken Silan,Sidar  ise karısina gulumsemesini bahsetti.Sidar Ağa dolabın önüne geçip üstüne siyah bol bi t-shirt ile siyah kotunu gecirdi altına.Daha sonrasında karısinin onu izlemesi üzerine onun yanina gidip elinden tutup cikartmisti bu odadan.

İkili merdivenleri el ele inerken Sidar ise karısının burnuna dolan o cennet kokusunu daha da içine cekmek istiyordu ah su Sidar aga bilirsiniz akli hep baska seylere calisirdi.

"Fazla ayak altında dolanma güzelim."demesi uzerine Silan ise "Dolanmam canım."diyip başını omzuna yaslamisti genc adamin.

Merdivenden indikten sonra Sidar ve Silan avluya cıktilar.Resmen ana baba günüydü avlu o kadar doluydu ki gozlerini buyutmekten geri kalmadı genc kadın."Sidar beraber otursak.Beni yalnız bırakmasan"demesi üzerine Silan,Sidar ise kimsenin önunde olmayı umursamayıp karısınin alnına bir buse kondurdu.

"Güzelim ağalarla oturmazsam ayıp olur.Anamların yaninda otursan olmaz mi?"demesi üzerine genc kadinin yuzu dustu istemsiz.Kafasini salladiginda Sidar delirecek gibi oldu.Bu cocuksu halleriyle ne kadar tatlı oldugunu biliyor muydu bu kadın?

"Anamların yaninda uslu uslu otur güzelim?"diyip Silanın elini bıraktığında Silan ise  "Karnım acıktığında da gelir sana söylerim baba."diyip giderken Sidar kahkaha atıp giden karısinin kolunu tutmustu.Bircok kisinin gozleri onların üzerindeydi ama bu kimin umrundaydı ki?

"Küçük kızimı sinirlendirdim anlaşılan"diyip kolunu omzuna attığında Silan ise yine sonurtuyordu

"Cok sımariksın guzelim."dediginde kocasinin sözleri üzerıne kıķırdamistı Bircok kisiden bu sözü duymustu ve kendiside biliyordu sımarığın önünde gideniydi.

"Benimle oturacak mısın yani?"diye sevincle sorduğunda Sidar  son derece rahat bir sekilde "Kocanın ağa olduğunu unuttun herhalde delalımın.Ağalarla birlikte oturman gerek ve sende bu durumda anamlarla oturmak zorundasın"diyip karısını anasınin yanına tek eliyle yumusakca yonlendirirken Silan ise omzunu silkmisti.Ağa karısi olmakta zordu..

"Off Sidar off."derken gemç kadın kocasını bırakip yuzune sahte gulumsemesini takinip kayimvalidesinin yanina gecti.Aga karilari ve kızları hep oradaydi.Rojin xanim gelinini görmesiyle gulumserken Silan tum büyüklerin ellerini teker teker öpmüstü.Daha sonrasımda Mirsahın yanina otururken bu kizda ki cesaretede anlam veremiyordu.Herkesin icinde telefonuyla ugrasiyordu biri görse telefonu elinden ceker bakar diye hic mi korkmuyordu?

"Biri görecek alacak elinden telefonu Mirsah.Osman zaten şüpheleniyor yakmasın çıranı."demesiyle Mirsah kafasini kaldirip gulerek yengesine baktı.

BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin