(písničku si prosím pusťte až zhruba mezi čtvrtinou a půlkou)
Položila jsem tácek s pěti panákovými skleničkami na malý stoleček ve tvaru krychle a Aria se bleskurychle po jedné natáhla. V momentě, kdy ji ale došlo, že jsem vlastně zpátky, se ke mně obrátila a zpražila mě pohledem.
,,Co ti tak trvalo, El? Že ty ses zakecala s nějakým frajerem?" hlasitě se rozesmála.
Na mysli mi ihned vytanul neodolatelný Daniel Evans. Okamžik, kdy se mnou před pár minutami mluvil a v tu malou chvíli jeho zrak spočinul na mně, jsem neustále měla před očima. Ve skutečnosti jsem se snažila jeho přítomnost zachytit prostorovým vnímáním, ale ani jsem nestihla postřehnout, kam odešel.
Přistihla jsem, jak mé opilé já chtělo říct celou historku a začít se rozplývat nad faktem, že jsem měla tu čest potkat v Liquid Lounge samotného učitele. Naštěstí jsem se včas zarazila a z mého příběhu se vyklubalo pouhé odkašlání.
,,Nevidíš, jaká je u baru řada?" zakroutila jsem očima a sedla si na své původní místo vedle sestry. Violet mě místo přivítání změřila pohledem a poté jej směrovala k Royovi. ,,Navíc mi to ta barmanka málem neprodala, protože ještě nemám dvacet jedna."
Rozhlédla jsem se a zjistila, že se všichni kluci vypařili buď na taneční parket, nebo pravděpodobně hledali příhodné úlovky. Na sedačce zůstala pouze Aria s Ericem, kousek vedle nich Roy, sestra a Jimmy, který se k ní pokoušel nenápadně přiblížit.
,,Já to říkala," zabořila Aria hlavu do Ericovy hrudě a snažila se tuto větu adresovat jen jemu.
,,Tys věděla, že mi to nebude chtít prodat?" rozhořčila jsem se.
Na projev nesouhlasu mávla rukou a bez sebemenších problémů či nechutě vypila prvního Jägermaistera. Hned nato ji sklenička vyklouzla z ruky, přičemž se střepy rozletěly všude kolem.
,,Normálka, to se stává," pokrčila rameny, když oči upírala na zem. ,,A ne, El, nevěděla jsem to, jen jsme o tom.... o tom... o tom tak polemizovali."
Moje kamarádka se opila na šrot, to byla jasná věc. Přemítala jsem, jestli zvládne chůzi na těch svých podpatcích, až vstane.
,,Jdu si taky koupit něco k pití," prohlásila jasně sestra.
Zachvátil mě ochranitelský pud. ,,Jdu s tebou!"
Otráveně protočila oči v sloup a vstala.
Vzala jsem si svůj drink a následovala ji na druhou stranu místnosti. Přišpendlila jsem oči na Violetiny bloňďaté vlasy, které z davu jako jediné vyčnívaly. Vůbec jsem se nedívala před sebe a cestou se kvůli tomu střetla s nějakou ženou.
,,Strašně se omlouvám, fakt jsem nechtěla," začala jsem blábolit a pak mou pozornost upoutalo její tričko a skvrna, kterou jsem způsobila. Cítila jsem, jak mi pod tíhou trapasu zrudly tváře. ,,Ježiši, promiňte, to mě mrzí, já-"
,,To je v pohodě," zvedla koutek. Poznala jsem, že je určitě naštvaná, ale zároveň asi chápala, v jakém stavu se zrovna nacházím. ,,Neřeš to."
Provinile jsem se na ní ještě zakřenila a vydala se za Violet, která div nebyla daleko.
,,Ty jsi samý neštěstí, Elo," překryla si dlaní ústa a rozchichotala se, poté co se opřela o bar. ,,Buď v pohodě, to je normální."
,,Jo, asi jo," rozpačitě jsem přešlapovala. ,,Objednala sis něco, zatímco jsem svoje pití lila kolem sebe? A nechtěli občanku?"
,,Jasně, už čekám až mi pán barman umíchá Sex on the-," zarazila se, když civěla někam do dáli přes moje rameno. Okamžitě se všechny svaly v jejím obličeji napjaly a smích nahradil zhrozený výraz. ,,-beach."
ČTEŠ
Wraith of the Past
Teen FictionNavštěvoval ji skoro každou noc. Vždy si pamatovala jen tón jeho hlasu a barvu jeho očí. Najednou měla pocit, že ty oči jsou skutečné...