13. část - ,,Hello, daddy."

188 19 2
                                    

V den, kdy ještě pořád hřejí sluneční paprsky, jste v obklopení kluků, kteří mohou používat hashtag #schoolstar a máte pocit, že všechny nedávné zvraty a nedorozumění jste pečlivě vyřešili, vás nenapadne, že by se něco mohlo pokazit.

Ležela jsem na školním opečovávaném trávníku, zatímco mi Roy dokonale posloužil jako polštář a ještě k tomu mě hladil ve vlasech. Hned vedle nás se Aria plazila po Ericovi (přičemž vypadali jako nekonečná spletenice čehosi a já si nebyla jistá, kde končí on a kde začíná ona) a naproti plaše posedával Jimmy, který poprve vypadal, že není úplně ve své kůži.

,,Achjo, Cassandro, on je tak strašně sexy," dramaticky a téměř stereotypně brunetka protočila panenky. Zároveň si pohrávala s prameny dlouhých kaštanových vlasů spletených do vysokého copu, které ji spadaly přes rameno.

,,Sakra, jmenuju se Ele-"

,,Cos to řekla?" zavrčel Eric. Nalepil svoje ústa na její a asi po desáté za poslední hodinu ji kousl do spodního rtu.

Pomalu jsem přemítala, jestli se moje nejlepší kamarádka opravdu zamilovala do nového třídního učitele, nebo jen hledá záminku, proč se opět začít s jejím objevem nepřetržitě muchlovat a olizovat na celém obličeji.

,,No, fakt, jsem z něj úplně hotová. Pokaždý, co nás učí, mám pocit, že na mě kouká. A to s ním dneska strávíme ještě dvě hodiny! Třeba to je nějaký pouto. Vzájemný sympatie, chápeš?" vyprostila se z Ericova sevření a usadila se naproti němu. Nepředstíraně se rozplývala a kdybych ji neznala, myslela bych si, že se chce tohohle místního šampónka zbavit.

,,Fajn, tak už za mnou nelez," hrdě pokrčil Eric rameny a zvedl se.

Aria strnula, do tváří se ji nahrnula krev a na jejím čele se objevil náznak vrásek. ,,Počkej, brouku, to přece byla sranda!"

,,Mě tahle sranda už nezajímá, poslouchám to celej den. Jestli ho chceš, běž ho třeba potěšit do kabinetu," naštvaně si odfrkl, svraštil obočí a otočil se k ní zády. ,,Nazdar."

Ericovy kroky směřovaly zpátky do školy a protože Aria odmítala pustit jeho ruku, vypadalo, jako by ji táhl na vodítku. Jeden jeho krok byl stejně dlouhý jako tři její, takže zatímco pochodoval poklidnou chůzí, moje nebohá kamarádka musela v jeho stopách utíkat. Za chvíli se nám ztratili z doslechu a Jimmy propadl v hlasitý smích.

,,To je ale dvojka, asi se z nich zcvoknu," smál se nepřetržitě.

,,Díkybohu, že my jsme normální, viď?" rýpnul Roy a konečky prstů mi přejel po tváři. Vyslal tím do mého těla varující elektrický náboj, po kterém jsem se oklepala.

,,Vy určitě," ironicky se ušklíbl Jimmy. ,,Celá tahle škola je větší telenovela než všechny seriály na Netflixu dohromady."

,,A na Netflix dostáváš peníze od rodičů?" utahoval si z něj Roy a já si aspoň na vteřinu vážila toho, že si mě nikdo nevšímá. Tedy dokud jsem v ten samý moment neupoutala Royovu pozornost. ,,Tobě je zima? Vždyť je ještě teplo," znovu mě pohladil po tváři.

,,Ne," odvětila jsem a rychle se posadila. Ještě pořád mi dělalo problém se s Royem ovládat a zvyknout si na jeho neustálé doteky a přítomnost. Občas jsem měla potřebu ho obejmout, nebo být mu na blízku, ale ve většině případů jsem se stále musela překonávat.

Souhlasně zabručel pod nosem a posadil se za mě, přičemž mě chytil kolem ramen. ,,Kdybys chtěla, klidně ti půjčím mikinu, mně je dost velký teplo," zašeptal mi do ucha, kde mě na holé pokožce zašimral jeho vlhký teplý dech.

Wraith of the PastKde žijí příběhy. Začni objevovat