Η αρχή...(Κεφ.1)

10.8K 261 16
                                    

Με λένε Ειρήνη, είμαι 18 χρονών και αυτό το διάστημα κάνω σχέδια για το Πανεπιστήμιο που με κάλεσαν. Σκέφτομαι να σπουδάσω βιολόγος στη Θεσσαλονίκη και ψάχνω για διαμέρισμα με συγκάτοικο.
Δεν είχα σκοπό να συγκατοικήσω, όμως πριν μια εβδομάδα μας λήστεψαν και όπως ήρθαν τα πράγματα τα λεφτά για το νοίκι του σπιτιού, που είχα αποφασίσει να μείνω, για τα φοιτητικά μου χρόνια, δεν μου βρίσκονται.
Από μικρή δεν μπορούσα να ζητήσω λεφτά απο τους γονείς μου και ιδικά 300 ευρώ κάθε μήνα. Τι άλλο να έκανα;
Η τελευταία μου επιλογή ήταν η συγκατοίκηση, όμως δεν είμαι πολύ κοινωνικό άτομο και πολλές φορές είμαι απότομη και αρκετά ελαττωματική. Θα ειναι δύσκολο.
Συχνά λέω και κάνω πράγματα χωρίς να σκεφτώ και πληγώνω τους γύρω μου, αλλά το χειρότερο είναι οτι μετά δεν μπορώ να παραδεχτώ τα λάθοι μου. Όλοι, στην οικογένεια, θεώρησαν πως θα ήταν μια καλή ευκαιρία, για την διόρθωση του χαρακτήρα μου και η αλήθεια είναι πως φοβάμαι σε ένα σπίτι ολομόναχη, ιδικά αν είναι νύχτα. Επίσης μου αρέσει να βρίσκομαι μαζί με άτομα στο ίδιο σπιτι ...αυτο θα με προετοιμάσει για το μέλλον...σωστά; "Ειρήνη"........ "Ειρήνη"......"ΡΕ ΕΙΡΗΝΗ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ??"!. Ήταν Δευτέρα και είχα κοιμηθεί στης Κλεοπάτρας για να πάμε να δούμε κάποια σπίτια και να διαλέξω να συγκατοικήσω.
"Σκάσε ρε Κλεό πρωινιάτικα..ξύπνια είμαι.". Αλήθεια ήμουν ξύπνια, αλλά πραγματικά δεν είχα καμία όρεξη να χαζεύω τα σπίτια που μου βρήκε, γιατί ή με παππού θα μπλέξω ή με καμία πρώτης τάξης γκομενάρα όπως αυτη.

Η αλήθεια είναι πως η κολλητούλα μου είναι πολύ όμορφη, 1.74 ύψος, σπαστά, καστανά μαλλιά, καφέ-μελί μάτια και γυμνασμένο σώμα. Την ζηλεύω βέβαια λίγο γιατί παρά πολλά αγόρια του τύπου badboy την πολιορκούν ερωτικά. Εγώ είμαι 1.66 σγουρά-καστανά μαλλιά, όμορφη με ωραίο, γυμνασμένο σώμα, αφού έκανα 11 χρόνια μπαλετο... Όχι οτι εγώ δεν έχω κατακτήσεις αλλά οι περισσότερες είναι εξαιτίας της συμπεριφοράς μου απέναντι στα αγόρια.
"Ετοιμάσου σε μισή ώρα έχουμε ραντεβού με το πρώτο σπίτι" μου είπε ενώ μου έφτιαχνε πρωινό. Μαγειρεύει πολύ ωραία ....Αυτή μου έμαθε. Όχι οτι θα με χάλαγε να μείνω μαζί της αλλά αυτή μπορεί να σπούδαζε αλλού ή θα μείνει με το αγόρι της που ακόμα δεν μ εχει γνωρίσει.
"Τώρααα" της είπα και κατέβηκα κάτω να φάμε.
"Ωραία σε 10' φεύγουμε" είπα και πήγα να πλύνω τα δόντια μου και να βάψω λίγο το πρόσωπο μου, μιας που ήμουν απο τον ύπνο και οι σακούλες στα μάτια μου ήταν καλύτερες και απο αυτές του σούπερ-μάρκετ.
"Άντε Ειρήνη θα χάσουμε το λεωφορείο" μου φώναξε και εγώ έτρεξα να βγω απο το σπίτι.

"Έτοιμη?"με ρώτησε, αφού με είδε να διστάζω να βγω έξω.
"Ναι"της απάντησα υψώνοντας το mood μου για τώρα. Κατεβήκαμε στην πιο κοντινή στάση και πήγαμε με τα πόδια να βρούμε το νούμερο του σπιτιού.


                                           (474 mots)

Γεια σας μπιρμπινοκουνέλια μου😘.
Αυτό ηταν το πρωτο κεφάλαιο που ανεβαζω. Δεν ηταν και μικρο ως πρωτη γνωριμία σωστα; 474 λεξεις ειναι αυτες.
Λοιπον θα προσπαθησω να ανεβάζω συχνα δλδ 2 φορες την εβδομάδα ή και πιο συχνά.↗
Προς το παρον τα πρωτα 6 κεφαλαια θα ανεβαίνουν σχετικά γρήγορα.
Μπορείτε να διαβάσετε την καινούρια ιστορια την κολλητής μου "a little hoeειναι πολυ καλη και παρα πολυ αστεία. Ανεβάζει μέχρι και 2 κεφ.καθημερινά.

Αυτα αυριο θα ανεβάσω το 2ο κεφαλαιο ...τα λεμε τοτε.
Αντίο γατάκια μου😄💕
KEBitch

Εγώ;! Συγκατοικώ με αυτόν;*Where stories live. Discover now