ΑΧΧ ΝΑΙ! ΕΚΕΊ(Κεφ.8)

5.5K 210 17
                                    

Ειρηνης pov

Εχει πιαστει το καμαρι του σπιτιου μου... Δεν μπορω να τον αφησω ετσι. Ειχα όνειρο να γίνω αισθητικός και σπουδαζω βιολογος και θα τον αφησω να υποφέρει;

"Που πονάς;"τον ρωτησα ευγενικά

"Δεν ειναι τπτ μωρε συνέχισε την παρασ....τηηηννν εξάσκηση"

"ΟΧΙ ΕΙΠΑ ΔΕΊΞΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΟΝΑΣ ΤΩΡΑ" τον μαλωσα

"Εδω και εδω" μου εδειξε την μεση και τους ώμους.

"Χαχα...ξαπλωσε μπρούμυτα αγοράκι"του ειπα και πηγα να φερω τις κρεμες σωματος μου που μυριζουν πολυ ωραια.

"...Και βγαλε την μπλουζα σου"

Νικος πον

Πες μου οτι θα με βιασει το σκατό!

Τι θελει τωρα; που έμπλεξα.

"Γιατι να βγάλω την μπλουζα μου;"

Ρωτησα παρεξηγημένος

"Για να σου κανω μασαζ βλακα" μου ειπε και μου χαμογελασε καπως πονηρα. Μαλακα μου...αληθεια;;

"Δεν μου εχουν ξανακανει ποτε μασαζ"

True story.

"Χαχα...θα σου αρεσει τοτε" ειπε καπως αισθησιακά, αλλα σγρ το εκανε καραλαθος, γιατι κοκκινησε. Ρε γαμωτο με αναβει αυτο το κοριτσι. Αλλα ειναι τοσο μικρη ακομα.

Αθωα παλι δεν την λες ..αλλα σαν αυτες που ηξερα δεν ειναι. Με δεν με αφηνει να κανω και τιποτα.

Ειρηνης πον

Κανω μασαζ απο 12 χρονων.

Οταν ο ξαδελφος μου (ο μανωλης) ερχοταν απο Αυστραλία, του εκανα σχεδον καθε μερα και του αρεσε παρα πολυ. Το καλο ειναι οτι αρεσε και σε εμενα. Η πλατη ειναι για εμενα το πιο σεξυ μερος του σωματος στα αγορια μετα το πρόσωπο και το υψος. Μετα ειναι βεβαια ο λαιμος, οι κοιλιακοι, τα λακακια, τα χείλια, τα ματια, ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ και ναι αυτα!

Μου αρεσει να τις αγγιζω και να κανω τον αλλον να ηρεμει και να ξεποναει. Το δυσκολο ειναι να σταματησω μετα. Η αίσθηση της πλατης με την μυρωδια απο τις κρεμες στα χερια μου και την χαλαρωτική μουσικη με κανουν να μην θελω να το τελειώσω. Μα αυτος εχει τελεια πλατηηη.. Φοβαμαι λιγο βασικα.

Εγώ;! Συγκατοικώ με αυτόν;*Where stories live. Discover now