Γαμώτο σου Νίκο😥(Κεφ.4)

5.7K 216 15
                                    

Ήταν Σάββατο πρωί και ξύπνησα πολύ νωρις. Εκεινος ακόμα κοιμόταν. Αποφάσισα να φτιάξω πρωινό και για τους δύο μας αφού τα υλικά περίσσευαν και έτσι κι αλλιώς είχα όρεξη. Έκανα λοιπόν πανκεικς με λιωμένη σοκολάτα και σαντιγί τον αγαπημένο του καφέ και κεικ πορτοκαλιού με σοκολάτα και βανίλια και λίγο παγωτό και τα σερβιρα στο τραπέζι του καναπέ όπως μου έκανε η Κλεοπάτρα και έβαλα στην τηλεόραση παιδικά όπως έκανα μικρή.

"Τι έχουμε σήμερα;" με ρώτησε όταν ξύπνησε..θεέ μου είναι τόσο ωραίος όταν ξυπνάει. Κάτσε....ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΠΛΟΥΖΑ!!!!!!! Κοιλιακοιιιιιιιιιι...Πλάτηηηηηη... Οοουυυυυυ. Ηρέμησε κοίτα αλλουυυυ.

"Τίποτα απλά είχα όρεξη και μας έκανα πρωινό"απάντησα γλυκά.

"Βλέπεις κάτι που σου αρέσει μικρή;"

"Τι λες;;;;...μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου....άντε θα έρθεις να φας;"

"Χαχα...ήρεμα γατάκι...Δηλαδή είναι και για μένα αυτά;"

"Δηλώσει λες να τα φάω όλα αυτά μόνη μου;"για ποια με πέρασε ο μουσκαρος.

"Χαχαχα ελα σορρι, Καλημέρα"είχα ξεχάσει να του πω καλημέρα κιολας.

"Κ-Καλημέρα" είπα και του άπλωσα το χέρι μου για να τον φέρω δίπλα μου. Φαίνεται δεν περίμενε να θέλω να κάτσει μαζί μου και δίστασε αρχικά.

Έκατσε δίπλα μου και απολάμβανε το παιδικό πιο πολύ απο άλλες ταινίες όπως και εγώ βασικά. Μπομπ Σφουγγαρακης είναι αυτός.

"Το πρωινό ήταν τέλειο γατάκι. Ευχαριστώ. Αύριο όμως είναι η σειρά μου" μου είπε και γέλασα

"Αν και δεν πρόκειται να ξεπεράσεις τα σκιλς μου στην μαγειρική..εντάξει"τον κοίταξα και δαγκασα το κάτω χείλος μου. Είχα αρχίσει να νιώθω άβολα έπρεπε επείγοντος να απομακρυνθω αλλιώς δεν ξέρω τι θα γινόταν και έτσι είπα πως θα πήγαινα για μπάνιο.

Γέμισα την μπανιέρα με καυτό νερό και μετά μάλλον άδειασα το μισό σαπούνι μέσα και μια μπάλα 'μπαθ μπομπ' στις αποχρώσεις του μωβ του λιλα και του μπλε και του άσπρου και του γαλάζιου και...ναιμμ..σκάω.

Ήμουν εκεί μέσα για πολύ ώρα μέχρι που χτύπησε η πόρτα του μπάνιου

"Ναι?" ανταποκρίθηκα

Εγώ;! Συγκατοικώ με αυτόν;*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora