Το βράδυ καθόμουν στον καναπέ και έβλεπα μια ταινία έτσι δεν κατάλαβα τον βλάκα που μπήκε μέσα φιλώντας μια ξετσίπωτη. Πρέπει να φιλάει πολύ ωραία. Την χουφτωνε με το ένα χέρι και με το άλλο την κρατούσε από τα μαλλιά. Όταν τους είδα ενοχλήθηκα λίγο αλλά μάλλον αυτά συμβαίνουν στη συγκατοίκηση με αγόρι. Έτσι απλά τον κοίταξα με μισό μάτι και πήγα να φύγω. Ο Νίκος με είδε και μου έκλεισε το ματι. WTF!!! τι σκατα...
ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ, λοιπον συνέχισα να μην ασχολούμαι. Οταν τελείωσε η ταινία που έβλεπα και είχε φύγει και η γκομενιτσα πήγα να ρωτήσω τον Νίκο ο οποίος καθόταν στην τραπεζαρία ποιά ήταν αυτή. Πρέπει να τα έχουν πολύ καιρό για να έχουν προχωρήσει τόσο.
"Δεν ξέρω. Μια απο το κλαμπ" μου απάντησε ξερά.
Τι εννοεί 'δεν ξέρει, μια απο το κλαμπ'?
"Κατάλαβα"είπα και έκανα εναν μορφασμό αηδίας.
"Κοριτσάκι Ηρέμησε λίγο....δεν πιστεύω να με φοβήθηκε εε;"με κορόιδεψε και γελούσε απο μέσα του
"Ηρέμησε λίγο την πέτσα σου ανθρωπάκι"οκ οκ οκ δεν ήμουν εγώ αυτή.
"Μ'αρέσουν οι αντιδραστικές" είπε για πλάκα.
Δεν άντεξα και έσκασα στα γέλια κρατώντας την κοιλιά μου που πονούσε απο τα γέλια.
"ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ μην τα πετάς ετσι αυτά....ΧΑΧΑΧΑΧΑ"
"μην το πάρεις πάνω σου φυτό δεν είσαι ο τύπος μου λυπάμαι."μου είπε ειρωνικά και μπορεί να πειράχτηκα λιγο.
Ναι που λες.
Αυτη ηταν η πρωτη εικονα που σχημάτισα για τον Νικο. Ένας ανώμαλος, γκομενιαρης, λιγουρης, κούκλος και βλάκας που σιγουρα δεν συμπαθώ και μου γεμίζει το σπίτι με μεθυσμένες κακομοίρες. Ουτε που με ενδιέφερε δηλαδή, σιγα μην κατσω να ασχολούμαι με τις διάφορες γκομενες του που μπαινοβγαίνουν σχεδον καθημερινά.
[Μετα απο μια εβδομάδα οπου η μετακόμιση ειχε τελειώσει:
*Ο νικος συνεχίζει να φερνει διαφορες σπιτι μέχρι 2 κοπελες την φορα και ξενυχταει χωρις να σκέφτεται το Πανεπιστήμιο που παει αυτος.
ESTÁS LEYENDO
Εγώ;! Συγκατοικώ με αυτόν;*
Historia Cortaη Ειρήνη, μια 18 κοπελα που ψαχνει σπιτι στην Θεσσαλονίκη, για τα φοιτητικά την χρόνια, αποφασιζει να συγκατοικήσει. Αν και δεν είχε σκοπό να συγκατοικησει με αγορι, ο Νίκος, ενας άγνωστος σε αυτην 21χρονος, θα ειναι η τελευταία της επιλογή. Τι θα γ...