Και στον νιπτήρα καλά είναι(Κεφ.19)

3.8K 188 8
                                    


:Ωραία. Ραντεβού με τον Νίκο, τον κολλητό του και την Κλεοπάτρα σε μπασκετικό αγώνα.
:Αυτοί καταρχάς όταν μας δουν, να υποστηρίζουμε την εθνική ομάδα, θα τρομάξουν και θα φύγουν.
:μα μπορεί να μην είναι τόσο χάλια. Μπορεί η Κλεοπάτρα να ξεχάσει τον Ίωνα και εσύ να βρεις κανένα απο το κοινό, για να του την πέσεις.
:εαυτε μου...ΣΚΑΣΕ! Τι σκατά γιατί κάθομαι και μου μιλάω;
:μα σκεψου λίγο. Αν τον κανεις να ζηλέψει, οπως παλιά. Αφού τον θες ρε βλακα!
:το ξέρω οτι τον θέλω. Αλλά δεν ξέρω. Μπορεί να κάνω λάθος. Αφού είναι μαλάκας.
:ο δικός σου μαλάκας.
:ολονων ο μαλάκας είναι αυτός, μονο σώπα.

"Ρε Ειρήνη γαμώτο ακούς; σκύψε σου λέω, θα σε δει." σταμάτησα να μιλάω με τον εαυτό μου και άκουσα την Κλεοπάτρα, που μου έλεγε να σκυψω.
"Τι λε-"με διέκοψε.
"Σκυψε γαμώ την Παναγία σου."
Ωωωωωωωω αυτή έχει νεύρα. Δεν μιλάει έτσι. Κάτι γίνετε. Δεν καθησα να διαπραγματευτώ την κατάσταση και εσκυψα, όπως μου είπε.

Ημασταν και οι δυο κάτω απο το τραπέζι. Το μαγαζί ηταν γεμάτο και έτσι δεν φαινομασταν μέσα στο πλήθος ώστε να γίνουμε ρεζίλι.
"Ωραία! Εσκυψα. Θα μου πεις τώρα τι συμβαίνει; γιατί βρυζεις έτσι;"την ρωτησα.
"Δες!" μου απάντησε μονολεκτικά και μου έδειξε να κοιτάξω στην μπάρα (εκεί που πληρωνες του καφέδες στα Starbucks).
"Ω γαμώ!" ...
...
...
...
...
...
...
Ο Αχιλλέας!
Στεκόταν και περίμενε να του φέρουν την παραγγελία. Αρα λογικά δεν θα κάτσει.
"Τουλάχιστον θα φύγει μετά."είπα στην Κλεοπάτρα.
"Ναι δεν θα κάτσει σε τραπέζι, αφού περιμένει να παρει παραγγελία στο χέρι! Τυχερες ήμαστε." μου είπε.
"Μα καλά τι παράγγειλε και κανει τόση ωρα;"είπα.
"Ηρέμησε. Ουτε 3λεπτα δεν περιμένει." μου απάντησε.
"Ναι καλά αυτός ουτε έχει αποφασίσει ακόμα τι θα πάρει. Αύριο θα φύγουμε."
"χαλάρωσε λίγο ρε. Να ορίστε. Του τα δώσανε."
"Πληρώνει καιιιι...........ΕΦΥΓΕ!!" είπα ενθουσιασμένη.
"Επιτέλους. Πιαστηκα εδώ κάτω."
"Χαχαχαχαχα"γελασα.
"Αστείο;. Φτηνά την γλιτωσαμε!" μου είπε.
"Ναι ευτυχ- "

Τοκ τοκ τοκ.

              
"ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΑΜΕ"είπαμε και οι δύο

Το τραπέζι που καθομασταν ηταν ακριβώς μπροστά απο την τζαμαρια και ο Αχιλλέας μας χτυπούσε το τζάμι, μάλλον για να τον δουμε και να πουμε τα νέα μας σαν φιλεναδουλες, ΟΥΤΕ ΚΑΝ, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΣΕΙ!!!!! ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΜΕ. ΑΝΤΙΟ ΝΙΚΟ. ΧΕΣ’ΤΟΝ ΝΙΚΟ. ΑΝΤΙΟ ΖΩΗ. ΜΑΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ.
Αυτή ηταν η στιγμή, που εγω και η Κλεό κοιτουσαμε σαν χάφτες, τον Αχιλλέα πίσω απο το τζαμί, χωρίς να κουναμε, χωρίς να μιλάμε, χωρίς τίποτα.
Μετα απο κάτι δεύτερα, που ειχαμε ναρκωθει όλοι, με την δυναμη των κολλητων φίλων κατάλαβα οτι η Κλεοπάτρα ειχε στείλει μήνυμα, σε κάποιον και μετα σηκωθηκαμε απότομα και οι δυο και τρεξαμε στις τουαλέτες.

Ειχαμε ξαναέρθει εδώ και ξεραμε οτι και οι δυο χωρουσαμε, απο το παραθυράκι, που έχει στην τουαλέτα.
Ο Αχιλλέας έτρεξε να ξαναμπεί στο μαγαζί.

Για κακή μας τύχη. Και για να πιστέψετε οτι όλα είναι εναντίον μου,  στην τουαλέτα ηταν μια αλλη κατουρλου που εχεζε και δεν μπορούσαμε να μπούμε, για να πάμε στο παράθυρο.
Πλεον δεν μπορούσαμε να βγούμε εξω γιατί θα πεφταμε κατευθείαν πανω στον Αχιλλέα.
Η μονη λύση ηταν να κρυφτουμε μεσα στο ντουλάπι του νιπτήρα της τουαλέτας.
Ηταν αρκετά μεγάλος, ώστε να χωρεσουμε και οι δυο και αρκετά μικρός, ώστε να μην διανοηθεί, να ψάξει εδώ μέσα.
Ηταν η τέλεια κρυψώνα!
Μπήκαμε γρήγορα μέσα και περιμέναμε. Ο Αχιλλέας μπήκε μέσα και αρχισε να ψάχνει  στις τουαλέτες των αγοριών και μετα στις γυναικείες, αφού η αλλη η κατουρλου βγήκε απο την τουαλετα με το παραθυρο επιτέλους. Ομως αν δεν έφευγε ο Αχιλλέας δεν θα μπορούσαμε να βγούμε απο το ντουλάπι.

Νίκος POV.

Πριν 5 λεπτά, έστειλε μήνυμα, η Κλεοπάτρα στον Μάνο, :
              Θέλουμε βοήθεια.
       Ελάτε starbucks. Τρεχα.
             Δεν είναι πλάκα.
Φυσικά και δεν το πήραμε για πλάκα. Λες και θα ηταν η πρωτη φορά που μπλεκουν αυτά τα κορίτσια.
Εγώ πάντως δεν καθησα να το σκεφτώ καν. Πήρα το αμάξι και ευρεία στην λεωφόρο. Μέσα σε 5 λεπτα ήμουν εξω από το κέντρο και σε 2 λεπτα θα εφτανα Starbucks.
...
...
...
βρισκομαι στo Starbucks η Κλεοπάτρα έστειλε το μήνυμα πριν 10 λεπτά. Κοίταξα γύρω στα τραπέζια και εντόπισαν τα μπουφάν και τις τσάντες τους.
Οκ κάτι τρέχει σίγουρα. Η Κλεοπάτρα δεν θα άφηνε ποτε τσάντα Gucci σε κοινη θέα.
Ετρεξα να ρωτησω που πήγαν οι κοπέλες που κάθονταν εκεί και η απάντηση που πήρα ηταν:

σερβιτόρος: αυτές οι τρελές που ηταν επι 6λεπτα κάτω από το τραπέζι τους χωρις λόγο και μετα έτρεχαν στις τουαλέτες που τώρα είναι εκεί κανένα 5λεπτο; απαράδεκτα τα παιδιά στις μέρες μας! Συμφωνεις νεαρε;

Νίκος:Στις τουαλέτες;

Μπιρμπινοκουνελια μου🐰.
Στις τουαλέτες είναι λοιπόν τα κορίτσια μας και κρύβονται. 😱
Καινούριο θα ανέβει πολύ γρήγορα αυτή την εβδομάδα μην ανησυχειτε. Η εξέλιξη ακόμα δουλευεται.🔜
Στέλνεται μηνύματα. Μην αφήνετε την ιστορία μου έτσι.
Θέλω να μου στελνετε και να σχολιαζετε.💬
Πειτε μου αν θέλετε να αλλάξω κάτι.✔
Αυτά γατάκια πάω για ύπνο. Λοβ γιου ολ💕




















Εγώ;! Συγκατοικώ με αυτόν;*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin